Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SafE84

    tag

    válasz [CS]Blade2 #6481 üzenetére

    Hát nálam ez most kimaradt (mármint a "bejáratás"). Március 20-án vettem át az 1.5 T-GDI Fusion Plus DCT Cee'd SW-t, most már van benne 2800km. Nem igazán figyeltem a fordulatszámra, pláne, hogy a dct simán tiltásig forgatja egyesben ha kikanyarodva kicsit jobban nyomod a gázt. Arra viszont nagyon odafigyelek, hogy hideg motor esetén ne menjen 2500 fölé a fordulatszám. Az is igaz, hogy a 2000km-es olajcsere megvolt. Igyekszem finoman menni vele, mert kicsit frusztrál a fogyasztása, de ha menni kell, akkor menni kell.
    Hozzáteszem azt is, hogy céges autó, szóval én használom is. De ez nem azt jelenti, hogy gyilkolom az autót, vigyázni szeretnék rá, mert amúgy nagyon tetszik.

    Anno a céges autóm egy Ford Fiesta Van volt. 1.4 TDCi 68LE. Azt konkrétan az Autobahn-on "járattam be". 6 év után 170.000km-el került el tőlem, a motorjának semmi baja nem volt. A motortartó bakok fáradtak el, illetve a féket fogyasztotta. Használtam rendesen, nem kímélve, de nem is gyilkolva.

    Utána egy Skoda Rapid volt nálam mostanáig. 1.2 TSI 110Le. Az első olajcsere 30000km-nél volt (gyári csere intervallum). 120000km-től már 15000km-enként cseréltettük, miután lejárt a gyári. 190000km-rel adtam le 8 év után, a motorjának szintén semmi baja nincs most sem, ellenben az első futómű kuka lett. 60000km-enként kapott új gyertyákat.

    Most itt van ez a Cee'd. Hamarább választottam, mint hogy utána olvastam volna rendesen, így egy kicsit meg vagyok ijedve hogy mi lesz a motorjával, meg a váltójával. Abszolút vegyesben használom városban rövid távon, főúton és autópályán egyaránt, szóval most is úgy gondolom idővel egy elég objektív véleményt tudok majd erről a típusról alkotni. Egy közös van az összes eddigi autóban, ami nálam volt/van, hogy csak a 3 betűs osztrák kút hálózatnál tankolok.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés