Hirdetés

2024. május 30., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1302) Vertigo


Vertigo
aktív tag

Kugoo S1 - az elso negyed ora utan

- 3 nap alatt ert ide

- a dobozban 2 nem EU csatlakozo volt

- az LCD egyseg tunik a leggyengebb pontjanak (mukodik, jol lathato, de nem tul massziv)

- nyitas csukas meg gyakorlando

- hatso resze valamivel zajosabb

- egyebkent stabil, massziv, jol egybenlevo erzetet kelt (nem egy kategoria barmilyen nem motoros rollerrel a masszivitasa, de van ismerettsegben xiaomi es ninebot is)

- ahhoz kepest, hogy relative magasan utazom (hagyomanyos rollerhez szoktam), a hasa alacsony (majd valahogy vigyaznom kell ra, kisrollerrel is mar allandoan szikrazo hassal kozlekedtem, csak ott az kevesbbe problema)

- sik terepen 32km/h volt a csucssebessege (tegnap este 80kilo voltam, de 3-4 kilokat siman valtozom 1 napon belul is)

- a Tordai ut felso 2-300m-en kiprobaltam, kis rasegitesekkel 15km/h-val fel tudtam jonni kenyelmesen (segitseg nelkul is haladt azert, de erolkodott, lassan lassult, 10km/h-nal besegitettem)

- a kitamaszto labra esik, nem kell lehajolgatni erte

- a "fek" egyelore konnyen szokhatonak tunik, 25 folott nem harap bele, nem balesetveszelyes

Amit korabban linkeltem vilagitos mehsejtes gumit szerintem majd megprobalok beszerezni hozza, mar ha at lehet applikalni (nem tudom, van tapasztalat?), azzal a hatso resz is neman gurulhat...

[ Szerkesztve ]

(#1303) Vertigo válasza Vertigo (#1302) üzenetére


Vertigo
aktív tag

21km-t birt vegul, dombra fel / le (budafok, peterhegy, rozsavogy, kelenfold, feneketlen to), uton, jardan, bringauton, ugratasokkal tarkitva.

Sik terepen jellemzoen gazt adtam (vegig 3-asban), aztan hagytam gurulni, lejton fekeztem, magasabb, 20 centis padkarol is szepen leugrik (pont jok a kemeny telok ehhez), elso kerek uttartasa tok jo, hatso kereket hajlamos enyhen megvezetni az utegyenletlenseg (dilatacio, minta a terkoben, stb). Erik az a vilagitos gumi, foleg hatra... :P

Tordai uton felfele (~1km, 12°), nagysagrendileg ~100 labhajtassal segitettem bele, es 17km/h-val jottem fel, meglatjuk hogy birja a motor ezt rendszeresebben...

Tempomatnal sok az a 10 masodperc, szinte csak maximum gaznal volt kenyelmes aktivalni, a duda nem esik kezre, a fek kallantyu sem ergonomikus, nagyobbnak kellene lennie es lentebb, lehet megszokom, egyelore keresnem kellett, ala nyultam parszor, ami nem tul jo...

[ Szerkesztve ]

(#1307) Zugi válasza Vertigo (#1303) üzenetére


Zugi
aktív tag

Szia! Közel lakom hozzád, emiatt különösen érdekelne, hogy ha a Tordai úton jöttél le vele, akkor az a fék tekintetében miképp szuperált? Ha ott nincs vész és hamar lefékez, akkor azt hiszem máshol sem lenne vele gond.

(#1313) Vertigo válasza Vertigo (#1308) üzenetére


Vertigo
aktív tag

- jelentem a regenerativ fek muxik az S1en

- a problema az, hogy eletveszelyesen, leven 45V toltofesz felett elengedi az egesz feket es allj meg ahogy tudsz a lejton szaguldva!!! (nem reproztam, fullra toltve indultam a Tordai tetejerol es 15-17 korul tartottam a sebesseget fekkel, majd egyszer csak nekiallt szabadon futni, en meg probaltam a lejton szabadon gyorsulva talppal valahogy megallitani, akkor lattam, hogy 45V felett volt mar a feszultseg)

- hazafele a Peterhegyin (a kisebb emelkedo) szepen feljott, 1/3-os aksival, a motor kb 1 percen keresztul 520W-ot preselt ki magabol folyamatosan (az azert eleg szep)

[ Szerkesztve ]

(#1782) Vertigo válasza dz99 (#1781) üzenetére


Vertigo
aktív tag

Sima S1-el az Eger ut felol Budafok fele a dombokra a Peterhegyin szepen felmegy (~20km/h), a Tordain viszont mar labbal kicsit be kell segiteni (mikor ~15 ala esik a sebesseg), de nem veszes, kb. mintha sik terepen kellene hajtani.

(#5195) DigitXT


DigitXT
félisten

Mai karika végén 13 km megtétele után 29.4V-ra esett az emelkedőn a fesz,
és csak gyalogos tempóban vonszolta magát a gépsárkány. Még nem állt le
meg semmi, de már igen közel volt hozzá. 49 perc volt, rövid megállókkal.:K

Volt olyan szakasz (más is említette itt a topikban: Tordai út), ami durva volt,
csak nekem pont nem azért, mert felfele kaptattam rajta (nem is bírta volna),
hanem lefele mentem közel 35 km/h-val. Bizonyos szakaszain a fék csupán
annyira volt elég, hogy ne gyorsuljon tovább. Érdemi lassulást nem tudott.:DDD

Szerk: rákerestem. Hasonló környéken a kolléga alatt 21 km jött ki belőle.:D
Valami tényleg "sz*r" nálam. Ennyivel nem lehetek nehezebb... Meg ennyivel
nem fogyaszthat többet a Pro motor (de tény, hogy a Pro-k 25%-kal nagyobb
kapacitású akksival jöttek ki gyárilag): esetleg szorul valami, azért erőlködik?
Utánajárok, mert hangyányit gyanús lett, hogy mindenki 20+ km-t megy.:R

Szerk: a vas mentségére legyen szólva, hogy pár km-en viharos szembe szél
kerekedett, én meg nyomtam neki, ahogy bírtam, hogy elkerüljem a zivatart...
(Néha még 20 km/h-nál is rásegítettem az emelkedőkön, csak haladjunk már:
ilyenkor azért nem barátja az akkunak, ha 11A-t rángatnak ki belőle folyamat.)

[ Szerkesztve ]

(#5773) DigitXT válasza Dr.Zoo (#5772) üzenetére


DigitXT
félisten

Semmi gond nem lenne a vegyes vezérléssel. Nekem a motorok nem egyformák,
de ez nem számít. Dinamikusan átterhelődik: konkrétan 28 km/h-nál a Pro motor
csak 4A-t vesz fel. A simát nem tudom (még), viszont jellemző, hogy egy fél órát
tekeregtem, szinte végig nyél, 22-23 km/h átlagsebesség, és alig ment le a fesz!
Szóval lehet, hogy simán tud ez a konfig 30 km-t, sőt... 45-öt azt nem hinném.:DDD

Sajnos eléggé jön a vihar, szóval kénytelen voltam abbahagyni a tesztet, de most
töltöm fel a videót a kameráról, elvileg GPS pontos sebességről beszélünk...:R

Szerk: a hazaút végén van az emelkedő, kb. 1 km, s csak 20-21 km/h környékén
vesz fel 11A-t, de erre a tempóra simán felgyorsul: a Tordaira leszek még kíváncsi.
Az elég komoly emelkedő. (Bár olvastam itt vkit, egy sima S1 is felhozta 17-tel...)

[ Szerkesztve ]

(#6162) DigitXT


DigitXT
félisten

Na, ragazzi, egy kis élménybeszámoló, mert kivittem a Monster Kugoo-t egy körre: voltam vele bevásárolni, meg brahiból felcsapattam a Tordain, nem bírom lemeríteni.

A konfigról számokban:
3x6 Ah akku, 28 A vezérlővel, hátsó kerék hajtás, S1 Pro motor
1x7.8 Ah akku, 11A vezérlővel, első kerék hajtás, sima S1 motor

Végsebesség 35 km/h (lejtőn, feltöltve), síkon csak 28 km/h, viszont a gyorsulás... Meg a fékezés! Na, ez a kettő a nagy előnye. Emelkedőn úgy felmegy 25-tel, mint a pinty! És még túl sem melegszik, mert ekkora tempónál (pálcikáknál már nagy), akkora a BEMF, hogy nem vesz fel 11A-t: a tuning vezérlő is "gyáriként" dolgozik...

Úgy 22 km/h óra környékén kezd számítani, hogy tuning, és akkor feljebb kúszhat, meg értelemszerűen alatta is jobban dolgozik a hátsó kerék, ami külön jó, mert azt utáltam, amikor picit elforog az első, viszont nem megy: itt ez fel sem merülhet.:DDD Kerékre azért nem fog feljönni, mert baromi nehéz az eleje, és nem is tenne jót, ha az ember felhúzná, aztán visszacsapódna vele. Nem akrobatikus, viszont túra roller ahhoz képest, hogy pálcika. Miért? Mert 32 km alatt kb. félig használtam el a nagy pakkot. Igaz, a kicsi már kezd rendesen merülni ilyenkorra, de attól meg azért nem félek, mert amikor kritikussá válik a fesz, majd visszavesz a hajtásból, a hátsó kerék meg kipótolja a hiányzó erőt.:D Szóval simán benne van 50 km hatótáv.:R

Ja és a Tordai: egy brutál emelkedő, amin gyárilag lépésben ha felvisz, már jó vagy! Ez meg úgy ment fel 19 km/h átlaggal, hogy öröm volt nézni.:C (A busz elől lehúzódtam azért, szépen meg is köszönte! Egy másik inkább kivasalt volna.:W) A legkisebb kijelzett 18 km/h volt, a legnagyobb 20 km/h, ami egyben azt is jelenti, hogy a kW-os teljesítményt nem is itt adta le, hanem az állórajtos gyorsulásnál.:)

Statisztika (1108W csúcsteljesítmény a hátsó keréken, Kugoo-tól derék: 1.5LE:DDD):
00.0 km: 41.8V / 42.1V (00.0 Wh, 00.0 Ap, 42.1 Vm, 00:00, 0.00 Ah)
04.2 km: 40.2V / 41.1V (45.4 Wh, 27.8 Ap, 39.1 Vm, 00:21, 1.12 Ah)
15.2 km: 37.5V / 39.9V (144.9 Wh, 28 Ap, 38.0 Vm, 00:55, 3.64 Ah)
16.2 km: 37.0V / 39.4V (175.4 Wh, 28 Ap, 37.4 Vm, 0:59*, 4.44 Ah)
20.8 km: 36.5V / 39.2V (5.204 Ah) Itt jött a bevásárlás, óra nem áll...
22.5 km: 36.1V / 38.9V (237.0 Wh, 28 Ap, 36.8 Vm, 01:34, 6.05 Ah)
25.6 km: 35.4V / 38.2V (279.5 Wh, 28 Ap, 36.6 Vm, 01:47, 7.19 Ah)
28.0 km: 35.2V / 38.0V (296.9 Wh, 28 Ap, 36.1 Vm, 01:56, 7.65 Ah)
29.2 km: 34.8V / 37.8V (308.7 Wh, 28 Ap, 36.0 Vm, 02:01, 7.97 Ah)
32.5 km: 33.9V / 37.3V (345.3 Wh, 28 Ap, 35.3 Vm, 02:12, 8.97 Ah)

*: nem 15 km/h az átlag, csak a fotózással telt az idő, ez volt a "Tordai teszt".:R

Szerk: amivel eddig sikeresen gyilkoltam a vezérlőket, az az tuning motor, ami vitte a 36 km/h-t síkon saját erőből, meg 50 km/h fölé ment lejtőn, cserébe kevésbé volt nyomatékos, és nem csak önmaga melegedett, hanem a vezérlőt is felforralta a vízálló zárt dobozban (szereztem is egy hűtőbordát, de lehet, hogy inkább végleg leteszek a nagyobb végsebességről, a váz gyengesége okán).:) Lényeg, hogy 82 fokot mértem anno azon a motoron a hegymenet után, a gyári meg csak 45 fokos lett, de még a Pro motor is csak 57 fok, pedig azon benéz 11A fölé is a hajtás. Kívánja a jó aszfaltot a gép, mert elég súlyos lett, valljuk be... Térköves járdákat kihagytam, inkább az úton mentem.:D Viszonylag stabilnak érzem, menet közben egyáltalán nem érezni, hogy nehéz, csak lépcsőn cipelni ne sokat kelljen.:))

[ Szerkesztve ]

(#6183) DigitXT válasza DigitXT (#6165) üzenetére


DigitXT
félisten

Egyik pakkot sikerült lemeríteni: 30V, lecsökken az áram, vezérlés marad:
terv szerint ment tovább ugyanúgy, csak tisztán hátsó kerék hajtással.:D
Eddig teljes sikertörténet... Viszont megpróbáltam a félig merült akkuval,
így is még egy Tordai felfutást (Pike's Peak jeligére), de sajnos nem ment
elég gyorsan.;] Nyomta a 28A-t a hátsó motorba, amíg bírta, és féltávnál
pikk-pakk megállt. Mondjuk számítottam rá, volt nálam csavarhúzó.:R

Vezérlés csere, első kerék megkapta a 36.5V nagy pakkot, és még simán
hazahozott. Viszont fájdalmas a kontraszt, mennyire nem gyorsul, fékez!
Főleg az utóbbi, többször alig bírtam megállni, olyan gyenge a fékhatás...

(Az egy dolog, hogy masszív lábhajtással megy a 8 km/h felfelé, de hogy
nem áll meg lefelé, az már baj: aktívan használom kellett a taposó féket.)

40 km ment dupla motorral, és még ment volna nagyjából 15 km, eggyel,
csak muszáj volt kipróbálni, mit csinál, ha megterhelem. (Tuning FET.:DD)

Szerk: kérdezték FB-on mivel hűtőm, hogy nem ég le, mondtam, hogy épp
semmivel, mert normál (!) használat esetén egyáltalán nem melegszik.:DDD
És hogy nagyon sokáig kéne menni nagyon durva emelkedőn, hogy...:))

[ Szerkesztve ]

(#6463) DigitXT válasza GoodSpeed (#6462) üzenetére


DigitXT
félisten

A Pro motor 18 méteren megállt, szóval erősebbet fog a sima S1-nél (20.5 m).
De azért olyan rohadt erősnek nem mondanám! Valószínűleg szerencsétlenül
kaptál el valamit, amikor ráfékeztél. Én is borultam majdnem megállásnál már
kitekert kormánnyal, olyankor az első* kereket fékezni hatalmas baromság.:K

De most képzeld el, hogy mész 25 km/h-val, és meg kéne állni... 20 méter az
iszonyat SOK: azalatt hány embert kaszálsz le a zebrán? Oké, ott van még a
taposófék, amivel rá lehet segíteni vész esetén, de reakcióidő, mire átlépsz.:(
(És nincs az az isten, hogy folyamatos fékkészenlétbe menjek féloldalasan...)

Volt olyan szitum, hogy a gyalogos elém lépett. A 10 méter elég volt megállni.
Ha egy motorral jövök ugyanott, akkor vasalom kifele. Merő életveszély, na.:B
Inkább az a baj, hogy szinte egyáltalán nem adagolható, és kis tempónál, sőt,
ugye pont ilyen lámpához manőverezésénél nagyon harap, így megbicsaklik...

Nagy tempóról meg kb. szart sem ér... Azt meg se mertem próbálni, hogy mit
csinál valós 29 km/h-ről egy S1 motor, mert a dupla fék ugye 13 métert hozott.
(Vagy a másik példa: céges mélygarázsba nem tudsz leereszkedni, gyorsul...
Harmadik példa: Tordain lefelé gáz nélkül is 30+ megy, és 30 alá nem lassít...)

Egy rendes mechanikus fékkel szerelt rollerrel valószínűleg meg tudsz állni kb.
fele távon, mint én most a dupla motorral, az elektromos fékkel. Nem mindegy:
kell a fékerő + az, hogy adagolható legyen... Az S1 mindkét szempontból sz.r.

*szerk: ezért is gondolom sokkal biztonságosabbnak a hátsó kerék hajtást, ha
maradunk egy motornál. De valójában itt az összkerék az igazi (minden téren)!
Nyilván kell két akku, de akkor feleződik a fogyasztás, és duplázodik a hatótáv,
miközben sokkal jobban gyorsul (kollégát idézve letépi az arcod), és meg is áll.
De kacérkodok a gondolatal, hogy kevés ez a 27 km/h végseb. mentem én már
36-ot egy motorral, amíg le nem égett a vezérlő. Csak onnan mekkora a féktáv?

Ui: nem vagyok oda a két ujjal blokkolható hidraulikus tárcsafékért sem. Szvsz
az nem cél, hogy ne kelljen semmi erő a blokkoláshoz - hiszen akkor elég egy
véletlen mozdulat, és már át is estél a kormányon (nem kicsit). Jártam már úgy
motorral, hogy vizes úton blokkolt az első féktávon, ám gyorsan felengedve épp
visszatapadt, és nem firkáltam el. (Ez is az adagolhatóság, hogy van esélyed a
blokkolás előtt is megfogni a fékerőt: a nulla vs. max. az nem egy jó megoldás.
Akkor sem, ha amúgy kevés az a max is. S1-nél kb. két állású a fék, és snitt.)

Pofátlan szöveg amúgy, hogy ABS van benne (E-ABS), csak azért, mert ugye
az elektromos fék praktikusan nem tudja blokkolni a kereket, amint az megáll,
a fékerő is megszűnik. Azért vizes úton óvatosan fékezgetek, mást nem lehet.
(Ill. lehetne - csak nem akarok kockáztatni, hogy szoftverből vezérlem a féket.)

Dupla motor esetén kis tempónál az első kerék fékezését el kéne felejteni, bár
az igazi az lenne, ha vhogyan tudná, hogy most épp derékszögben fordulsz.;]

[ Szerkesztve ]

(#6510) DigitXT válasza mrrr74 (#6509) üzenetére


DigitXT
félisten

nem piszkálom, töltöm, megyek vele, töltöm, megyek vele
Köszönöm a kifejtést, így érthetőbb...:D Nekem sajnos nem volt szerencsém
az S1-eimmel. Az első út után megdöglött a zsír új. Aztán használtat vettem.
Abban meg az akku tört el néhány hét után.:DDD Na akkor ment le a hatótávom
az amúgy sem túl acélos 14-15 km-ről a felére, ami épp elég volt arra, hogy a
céghez bevigyen onnan, ahol laktam, aztán töltés, és éppen hazavitt.:))

Szerintem se rossz első rollernek, de azért messze nem az az "erőgép", na...
Mondjuk kb. egyik Kugoo se: talán a legújabb G2 Pro, amire azt mondom...:B
Igaz, annak meg megkérik az árát. Szóval valamit valamiért.:K A G-Booster is
csak addig jó, amíg el nem füstöl az egyik vezérlője = messze nem tökéletes.

Ui: ugye azóta a dupla motor "szerelmese" lettem, az már jól fel tud kaptatni
olyan emelkedőn is, aminél egy sima motor lépésben küzd. Nyilván létezik a
lábhajtás is (az amúgy elég nagy extra teljesítmény), sok mindenen átsegít...

Ne vedd kötekedésnek, de a lejtés százaléka+a lejtő fokban mért hajlásszöge
2 teljesen különböző dolog. Egy 45 fokos emelkedő ugye 100% meredekségű:
csak egy példa, ha már többször hivatkoztam rá, a Tordai az jó 80m ~1 km-en.
Azaz átlag 8%-os "csak", de egy sima S1-et simán két vállra fektet (van 10%-
os szakasza). Ha nem hajtod nagyon keményen, azon szinte megáll.:))

[ Szerkesztve ]

(#7853) DigitXT válasza B-L-A-C-K (#7848) üzenetére


DigitXT
félisten

Nem tudom, a Google mennyire pontos a magasságadatokkal, de pl. a Kiscelli
utca, ahol "promózták" az E-Twow Dualt, az is "csak" 27 m szint, 200 méteren.
Magyarán a felüljáró (ha igaz a 6 m/30 m viszonylat), sokkal meredekebb.:R

(Úgy általában közúton ritka, hogy 10% fölötti emelkedők legyenek, persze, ha
az ember terepre megy, hegyi ösvényekre, bármi lehet: minden Amper számít.)

Szerk: nekem még ilyen Csillagvölgyi, vagy Mártonhegyi ugrik be Budáról, ami.
Vagy ugye, ahol már égettem vezérlőt, az a Tordai: ahol 10%-os, ott elég durva.

Szerk2: aztán lehet, hogy én vagyok helikopter, mert az utca aljától néztem, de
a linkelt videóban ott van a tábla, hogy 20%-os emelkedő és onnan durvul be.:D
Az viszont 24 méter szint a maradék 150 méteren: 16% (és nyilván ez is átlag).

[ Szerkesztve ]

(#8227) DigitXT válasza csokaym (#8224) üzenetére


DigitXT
félisten

Terveztem egy mérést, ám végül elmentünk inkább egy kisebb
karikára, aminek része volt a Tordai lefelé: 45-nél fékezni késő.
Újabb vezérlőt sikerült elfüstölni. Oké, nem pont erre van eleve
tervezve, de figyelni kell, mert ha az elméleti végsebesség fölé
mész (ez lehet teljesen gyári vezérlő nagy lejtőn) simán leég...

Ui: teljesen jól elketyeg egy motorral is, csak olyan, mintha vmi
TC lenne benne, mert ahogy kipörög a kerék, ledadog. Ha meg
betapad, akkor húz rendesen. Persze egy motorral a fékerő az,
ami semmire se elég, meg nem esni hanyatt a gyorsulástól se.
Majdnem olyan gyenge, mint az M4 Pro hasonló áramkorláttal.
Holnap egy fogyasztás mérés lesz, szolid 11+20A konfiggal.:DDD

[ Szerkesztve ]

(#8361) DigitXT válasza csokaym (#8350) üzenetére


DigitXT
félisten

Megpróbáltam videózni, de használhatatlan lett a felvétel... azért valami olyasmit
sikerült kislilabizálni belőle, hogy van egy felfutási görbéje, ami olyan lassú, hogy
mire ráengedné a 40A-t, már akkora lesz a sebesség, hogy nem tudja...:))
De ez csak tipp: valszeg az 5% emelkedő nem elegendő, hogy kifussa magát.:N

Ha holnap az idő engedi, megnézem a Tordain. Bár kicsit félek, hogy leég vmi.:DDD
Beraktam előre a 20A vezérlőt... na az már elforgatja a Raptor gumit indulásnál,
csak ugye ez nem cél, sőt. Lehet, egy motorral kéne letesztelni a nagy vezérlőt.

Lényeg a lényeg, hogy a borongós idő ellenére (elvettem a gázt a kanyarban, s
a fekvőrendőr előtt is), mégis az abszolút legjobb tempót futotta GPS szerint.:D
34-35 km/h ezen a szolid emelkedőn szerintem a "Kugoo S1"-től igazán derék...

(#17413) DigitXT válasza Tibiajax (#17407) üzenetére


DigitXT
félisten

Én meg viszonylag beleástam magam a "wattok rejtelmeibe", így tudom, hogy
a 10%-os emelkedő a pálcikának halálos. A környékünkön a Tordai utca ilyen,
azt párszor már megénekeltem a topikban is, hogy mekkora kínszenvedés volt
a teszt felfelé... Konkrétan rúgni kellett lábbal, és úgy húzta a belét 8 km/h-val.
(Ebből következőleg a G30 egész biztosan nem 400W csúcsteljesítményű.:D)

Lefelé meg azért életveszélyes, mert az adott pálcikán nem igazán volt (jó) fék.
Nyírta is ki a vezérlőket, amikor megpróbáltam e-fékkel ereszkedni. Konklúzió:
adott szakasz kizárva... Persze 2 motorral + tuning vezérlőkkel kezelhető volt,
de az már azt jelentette, hogy 1500W kellett, hogy 20 km/h körül "száguldjak".
Mondhatni a roller elveszítette a pálcika jellegét. Ez nem feltétlen baj, mert HA
ezeket lezavarják a bicikliutakról (az szomorú) járdákról (az érthető!), akkor az
autóforgalom ritmusát csakis a jóval nagyobb teljesítményű cucc tudja felvenni.
Megjegyzem, hogy a 36V setupnak ugyanúgy vége volt 28 km/h-nál: ez ilyen...
Lejtőn benézett 32-be, de annyi... 48V kellett, adott motoroknak 40+ km/h-hoz.

A mostani gép (már megint) átépítés alatt van, de a 45 km/h végsebessége se
volt már rossz, ha éppen kellett mennem az autókkal. Egy pici azért még pont
kellett volna, ezért építettem bele egy 60V akkut, azzal már meglehet az is.:K

Viszont a gyorsulása (szerintem) rendben volt már a régi setuppal is. Véletlen,
vagy sem, de pont ezen a felvételen jön szembe az apuka gyerekkel egy szép
nagy rolleren: ebből a jövőben semmi nem lesz legális, hiszen ugye bicikliúton
vagyunk, ahol majd nem mehetünk, utast is szállít, amit kifejezetten tilos.:R
Ami viszont nagyon morbid, hogy rajta full face bukó van, a gyereken rohambili.
Ha firkálás van, akkor tök jól megvédte magát... Gyereket meg csinál másikat?

Az a V8 Hellcat nem sokat tett a kétkerekű közlekedés megismeréséhez...:DDD
A magam részéről tizenév budapesti motoros tapasztalattal mondom azt, amit:
a roller nekem ilyen motorpótlék lett, második hobbi. (Nyilván sokkal kevesebb
kilométert raktam bele azoknál, akik napi szinten hajtják... főleg az utóbbi idők
Home Office járványának köszönhetően. Cserébe akkukkal/vezérlőkkel, elég jó
barátságot kötöttem, tudom mi mennyi miért.) Már csak be kéne fejezni ezt az
újabb átépítésem, hogy ismét leégethessek vmit szigorúan a tudomány oltárán.

akkor ez azért korántsem ennyire halálegyszerű, meg magától értetődő sztori..
Lehet, hogy furán hangzik, de az is a segítség egy formája, ha "lebeszélünk" a
tervedről, mivel tényleg baromi könnyű balesetezni egy ilyen lélekvesztővel...:B
Nem is téged féltünk (:D) mit nekünk egy könyöktörés, de a gyereket azért ne!

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.