Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DroiDMester

    nagyúr

    válasz DigitXT #26779 üzenetére

    Ez csak demonstráció volt, hogy tud ilyet is a NUTT Y5, a gyári bowdenest hiába téptem 4.ujjal, akkor is csak surlódott és még homokos talajon se tudtam vele csíkot húzni a hátsó kerékkel, az Y5.el szintén 1.ujjal az aszfalton is simán, az a gyári fék élet veszélyes, még akkor is ha csak 20.al megy vele az ember!

    Nekem a bringán is 4dugattyús fékek vannak 200.as tárcsákkal kerámia betétekkel, ahoz vagyok szokva szóval az után nekem ez a bowdenes gagyi életveszélyesnek tűnt.

    Amúgy meg lehet finoman adagolni, nem kell azt annyira satura húzni, meg ugye nem is első keréken fékezünk ha gyorsan meg kell állni valamiért, bringán is fejre állsz ha jó féked van, és húzol neki az első keréken egy satu féket! :)

    és igen, abban igazad van hogy a C futómű be tud bicskázni ha nagy sebességnél berántod az első féket, és a G2MAX-nál is hasonlóan van megoldva mint a G4 nél az első felfüggesztés ott is előrébb esik mint a kormányoszlop középvonala, bár nem annyira durván mint a G4 nél!

Új hozzászólás Aktív témák