Igaz, hogy szoftvert hamisított, mert nincs "próbaverzió", de ettől függetlenül nem ez okozta a gép meghibásodását. Vagy ha igen, akkor azt nekik kell bizonyítani, csak akkor szüntethetik meg a garanciát.
Hivatalosan:
"A lényeg, hogy a garanciális időn belül a kötelezettnek (eladó, szerviz, stb.) kell bizonyítania, hogy a hiba a fogyasztó hibájából állt elő, csak így mentesül a garanciális kötelezettség alól. Az pedig általános fogyasztóvédelmi szabály, hogy a fogyasztóra nem lehet szigorúbb kötelezettségeket hárítani, amint ami a jogszabályban leírva vagyon, tehát nincs olyan, hogy egy szoftveres garanciavesztést kiterjesztünk a hardverre, tehát szigorítjuk a fogyasztóra vonatkozó terhet."
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [Divinity:] Google Pay használata Magyarországon
- [Re:] [bitpork:] 2024 Phautós tali zaba táblázat
- [Re:] [PSti:] A fizetős víruskeresőknek leáldozott?
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Útvonal
Fórumok » Lokál » Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek - Archívum VIII (téma lezárva)Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/stone.gif)
Kloss
őstag