Hirdetés

2024. június 30., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#15487) Kloss válasza GrandeP (#15478) üzenetére


Kloss
őstag

Igaz, hogy szoftvert hamisított, mert nincs "próbaverzió", de ettől függetlenül nem ez okozta a gép meghibásodását. Vagy ha igen, akkor azt nekik kell bizonyítani, csak akkor szüntethetik meg a garanciát.
Hivatalosan:
"A lényeg, hogy a garanciális időn belül a kötelezettnek (eladó, szerviz, stb.) kell bizonyítania, hogy a hiba a fogyasztó hibájából állt elő, csak így mentesül a garanciális kötelezettség alól. Az pedig általános fogyasztóvédelmi szabály, hogy a fogyasztóra nem lehet szigorúbb kötelezettségeket hárítani, amint ami a jogszabályban leírva vagyon, tehát nincs olyan, hogy egy szoftveres garanciavesztést kiterjesztünk a hardverre, tehát szigorítjuk a fogyasztóra vonatkozó terhet."

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.