Hirdetés

2024. február 23., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#12) Shadowbull válasza pilóta (#6) üzenetére


Shadowbull
addikt

A valóság az, hogy ez egy rendkívül komplex műszaki/gazdasági kérdés, és nem lehet ilyen egyszerűen kijelenteni.

Onnan indul a dolog, hogy a nyomásos öntőszerszámok ekkora méretben rettentő drágák. A lemezalakító szerszámok sokkal olcsóbbak. Ezekből a szerszámokból nem elég egy darab, mert kell legalább egy tartalék, hogy az átmeneti rövid meghibásodásokat le tudják fedni, és akkor még nem beszéltünk a szerszámváltozasok lefedéséről. Ráadásul folyamatosan kopnak, néhány tízezer darab után fel kell őket újítani, vagy újat kell csinálni.
Maga a gyártási folyamat is sokkal komplexebb és érzékenyebb, sokkal nehezebb minőséget gyártani tartósan.

A nagyméretű öntött karosszéria csomópontok használata az autóiparban teljesen bevett dolog, de ekkorát valóban nem csinált még senki.

Na most vagy nem jutott eszébe senkinek (de) vagy pedig az autógyárak tudnak számolni.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.