- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- SzőkeKapitán: Világ vége túlélők topicja
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Jack Hunter: Kínai erősítő vásárlási tippek
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
-
LOGOUT
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Flashy
veterán
válasz
Blaise #37137 üzenetére
igen, láttunk már ilyet. a csomagot elindították Európa felé valamilyen módon, a DPD-nek szóltak, hogy majd jön. és jelenleg ennyit lehet róla tudni. ha beér az EU-ba és a DPD-nek odaadják, majd akkor indul el ez a szám, onnan kb 1 hét és nálad van. ez a szállítási mód ilyen, ez az ára az áfamentességnek. ha tényleg csak január 21-én indították el Kínából, akkor még csak 1 hónap telt el a láthatatlan utazásból, akár még egyszer ennyi is lehet.
-
Flashy
veterán
a Banggood topikban is csak a snatch megy, meg a posta nyivákolás, de akcióról, termékről semmi. ezek szerint a GB-ről tényleg nem rendel senki, mert még "mikor jön a csomagom" is csak ritkán van. érdekes mert nekem volt egy időszak, amikor csak Gearbest, de mostanában inkább Banggood (meg persze aliexpress az apróságoknak).
-
Flashy
veterán
válasz
tibz03 #37043 üzenetére
az alsó számot a DPD követője ismeri. majd ha beérkezik hozzájuk a csomag, elindul a követés, egyelőre csak a számot kérték ki a majdani csomagodnak. ez EU-ba beutaztatós csomag, általában addig semmit nem tudsz róla, amíg be nem léptetik valahol valahogy. ez akár 2 hónap is lehet, de utána már kb 1 hét és nálad lesz.
-
Flashy
veterán
válasz
cikasz #37011 üzenetére
néha van ilyen akció, hogy bizonyos termékekből ha X összeg felett vásárolsz, akkor lehetőséget kapsz egy darab (újabb összeghatárok elérése után több) másik terméket akciósan megvenni a külön listából. akciósan, de nem ingyen, ezért adja hozzá az árát. nem néztem most, de általában azok az addon termékek annyiért meg is vásárolhatók simán, vagy eleve olyan termékek, ami olcsón sem kell
-
Flashy
veterán
válasz
remi67 #36871 üzenetére
Google második találat
Shipping guarantee offers premium protection and safety for your valuable items during international shipping. We’ll reship your parcel at no extra charge if you have a valid reason to invoke your shipping guarantee policy. If you suspect your order cannot be delivered as addressed and you have not received confirmation of its return or refund after 4 weeks from the estimated delivery date, please contact us via our Customer Service CenterMáshogy állnak neki a kötekedésnek, ha elveszett a csomagod. Más prémium nincs benne, nem lesz más a csomagolás és a szállítási módtól ez független. A sima csomagot se tapossák meg szándékosan a GB postázói, a postaszolgálat meg nem tudja hogy te fizettél ilyet tehát ők se kezelik máshogy, szóval ez csak arra vonatkozik hogy ha tényleg elveszett (vagy hibás?) akkor talán kevesebbet kötekednek a GB-nál. Drágább dolognál bepipálnám magam megnyugtatására. Még a shipping guarantee policyt kéne elolvasni, hogy mik a feltételei annak, hogy jogosult legyél rá, mert azért bemondásra nem küldenek másikat.
-
Flashy
veterán
válasz
ranlomadi #36803 üzenetére
Gearbesten általában amit eredetinek írnak, az az is, én aliexpressen jobban izgulnék, itt nem.
ha lehet raktárat (kiinduló országot) választani, akkor a modell/szín választó alatt lesz valahol, nézz meg a főmenüben a "LOCAL WAREHOUSE" alatt egy terméket, ott látszik. aminél nem látszik, nem lehet választani, vagy nem írják sehol, az alapból Kínából jön. az EU-ból újrafeladós postázási módokat az Összefoglaló írja szerintem, áfamentes, de lassú. néha nagyon.
a postázási módokhoz jelentkezz be és tedd kosárba a terméket, majd Check out, utána fogja a teljes listát megjeleníteni, itt keresd az EU-s shippingeket, simán a termékoldalon nem mindig jelenik meg. -
Flashy
veterán
válasz
huberpe #36795 üzenetére
de mi honnan tudnánk, hogy azt a terméket mikor tudják beszerezni és elküldeni? neked kell eldönteni, hogy mennyire fontos, mennyire volt olcsó. amíg nem adják fel, addig aránylag könnyen visszaadják a pénzt, főleg ha azóta felment az ára a terméknek... kérdezd meg tőlük, hátha többet mondanak. (support@gearbest.com, hviatkozz a rendelés számára)
-
Flashy
veterán
válasz
Oravecz #36492 üzenetére
a szállításon azt érted, hogy még nem adták fel, vagy feladták de még nem ért ide? ha úton van és nem extra postával, akkor 2 hónapon belül még normális. (ez van.)
ha még nem adták fel, akkor egyszerűen töröltetheted a rendelést, de mi azt honnan tudnánk, hogy érdemes-e töröltetni? lehet hogy holnap feladnák, lehet hogy fél évig tologatják. kérdezz rá az ügyfélszolgálatnál (weboldalon a rendelésnél, vagy support@gearbest.com), néha több információjuk van a termékek érkezéséről.
btw: az utaláson azt érted hogy banki átutalással fizetted? -
Flashy
veterán
válasz
szabi__memo #35883 üzenetére
99% hogy csak a felirat a különbség
-
Flashy
veterán
válasz
KisApám #35686 üzenetére
GPS tuti nincs benne, szerintem azt akarják mondani hogy az alkalmazás (a neve Da Fit
) rajzol neked térképet (lent a kérdések-válaszokban kérdezte is valaki). a véroxigén meg vérnyomás meg csak valami random adat, a lépéseidből megsaccolja hogy mit csinálsz aztán számol egy értéket, nem is érdemes vele foglalkozni szerintem. egyébként ezek ellenére a maradék tulajdonságaival és ilyen áron az óra még nem is olyan rossz, csak nem tudom eldönteni, hogy van-e a képek között valódi fotó, vagy az összes renderelt kép, mert akkor viszont nézhet ki sokkal szarabbul is. annyi ilyen névtelen karkötőt-órát gyártanak, hogy ezeket a (nyugatabbra főleg) filléres dolgokat ritkán tesztelik, inkább csak poénnak...
-
Flashy
veterán
válasz
baandii #35647 üzenetére
bocs, értem, átfogalmazom
szóval ez a szállítási mód két szakaszból áll, először egy lassabb szállítási móddal elhozzák valamely EU-s tagországba, ott valahogy beléptetik az EU-ba, majd onnan hozza a DPD (emiatt hozzád egy teljesen új, különálló, az EU-ból induló csomagküldésként jön ennek minden előnyével együtt). a DPD-nél viszont kikérik a csomagszámot már az elején, de náluk várakozó státuszban van addig, amíg a valós csomag tényleg meg nem érkezik hozzájuk hajón vagy vonattal - ez lehet 1-1,5 hónap is akár, de néha csak két hét. onnantól viszont általában néhány munkanap alatt nálad van, néha a kézbesítés napján még térképen is követhető a városodon belül (futárcégtől függ). -
Flashy
veterán
az erről a lapról rendelt dolgok elkezdtek megérkezni, eddig 2 csomag jött meg 14 naptári napon belül, regisztrált küldeményként. (a link nem refid-s, ez az akciós oldal azonosítója)
aki még nem böngészett volna ezen az akciós oldalon, a lényeg hogy a 70% kedvezmény azt jelenti, hogy ha kettőt veszel, olcsóbban kapod a kettőt (együtt) mint amúgy egyet. nyilván olyan dolgok vannak, amiket feltétlenül el akarnak adni, de ha csak egy dolgot talál az ember, ami kell, már jó... -
Flashy
veterán
válasz
Kolondrum #35254 üzenetére
kb azt jelenti a gomb felirata, hogy "gyorsabban adjátok fel". arra jó, hogy amíg meg nem jelenik újra, nyugodt vagy, hogy intézik a csomagodat
valószínűleg nem csinál semmit a gomb és újra meg fog jelenni amíg tényleg fel nem adják.
igazi tanács: ha TÉNYLEG régóta nem történik semmi, kérdezz rá inkább ticketben, amikor tavaly rollert vártam, az üfsz válaszában valahonnan máshonnan copypastelt be egy táblázatot, ahol konkrétan az én rendelésemre volt egy várható tól-ig dátum, nem ugyanaz mint a termék oldalán ami folyamatosan tolódott. arra nem emlékszek már, hogy aztán beleesett-e a tényleges feladás. -
Flashy
veterán
az e-mail only mindössze azt jelenti, hogy hírlevélben küldték ki a hirdetést, abban a hírlevélben kell rákattintani a linkre, akkor nyílik meg böngészőben a hírlevél szerinti olcsóbb árral. a megrendelés folyamata ugyanaz, csak a levélből kell indulni. ugyanez a termék megvehető "simán" is, ha rákeresel, de magasabb az ár. a hírlevelet sokan megkapják, ha tényleg jó az ár (ami egyáltalán nem biztos), akkor elfogyhat a kedvezményes készlet, ilyenkor már a normál árral nyílik meg.
-
Flashy
veterán
attól függ, mit vásárolsz. érdekes módon egy bizonyos érték felett már a kockázattal együtt is megéri Kínából rendelni, mert a javítás vagy visszaküldés ára, de még az esetleges kifizetendő áfa is belefér az árkülönbözetbe. nyilván ha ki kell dobni és még egy ugyanilyet rendelni, az nem, bár néha féláron is ki lehet fogni ezt-azt, főleg a magyar boltban felpumpált árhoz képest. de én is főleg olcsó dolgokat vásárolok netről, engem az idegesít, amikor az 1 dolláros akármit nálunk 4999-ért adják.
-
Flashy
veterán
válasz
Dinter #34624 üzenetére
szuper, szerencséd van és még jól is jössz ki belőle. néha a videókkal is kínozzák az embert, bármit küldesz, nem tudják megnézni, túl nagy, töltsd fel máshova, nem látszik rajta jól, szerintük az úgy jól működik, satöbbi, és ez hetekig húzódik, mert mire újra megpróbálod, lejárt a műszakja és megint 1 teljes nap mire válaszol, aztán jön a hétvége, esetleg ünnep, vagy szabadságra megy és valaki más ügyintézőnél kezdheted újra
persze az a feladatuk, hogy amennyire lehet, minimalizálják a veszteségüket, lehet hogy itt hamar belátta, hogy többet veszt, ha készülékcsere lesz, most úgyis sok az akció (bár én ilyenkor mindent inkább magasabb áron látok, mint akció nélkül), inkább azoknak a rendeléseit intézi, többet nyer vele. -
Flashy
veterán
válasz
Dinter #34613 üzenetére
igen, bele szoktak menni ilyenbe. egyrészt az oda-vissza küldözgetés nekik is macera, meg a rossz telefont nem valószínű hogy javítgatni fogják, az teljesen megy a veszteség oszlopba, így meg egy kisebb refunddal megúszhatják. de időben kezdd el egyeztetni, hogy mit szeretnél, hogy előtte meg kell-e javíttatnod, vagy kell-e árajánlatot bemutatnod, vagy elég bemondásra az összeget. videót fognak kérni arról is ami nincs, húzzák az időt, hátha megunod, és alkudni fognak az összegből
-
Flashy
veterán
a képernyő is betörött? naugye.
amúgy én az ilyeneket kettesével-hármasával rendelem külön-külön eladótól, egyrészt hogy legalább egy megjöjjön még a telefon előtt, másrészt tartalékba és harmadrészt ezért. az utóbbi időben egyébként nekem nagyon korrekt hatalmas hungarocell tégla közepében küldtek minden képernyő üveget, pedig a legolcsóbbat rendelem mindig és ez néha csak 60 centet jelent (telefon modell függő, amiből most éppen sok kell, az a legolcsóbb)... -
Flashy
veterán
posta saját(!) tapasztalatok: minden küldeményt egyszer értesítenek, nálunk ezt a dátumot rá is írják a csomagra, ha ez az értesítő elveszett, nem tudod meg hogy jött valami. ha értesítőt viszel, akkor az értesítőn levő dátumnál keresik a polcon, ott meg nem látszik egyből hogy másik napról is lenne küldeményed mert az máshol van. ha sejted hogy van és szépen kéred, megnézhetik a korábbi napokat is, de találomra szerintem bunkóság elküldeni őket hogy hátha van valami, nézzék át az elmúlt hónapot
néha átnézik a polcokat hogy milyen csomagért nem jöttek még és akkor megpróbálnak telefonálni, de lehet hogy annyi ilyen volt abban az időszakban, hogy inkább félretették, hátha mégis jössz és akkor nem kell telefonálni.
lámpa: van több ilyenem, különböző színben, néhány már hónapok óta napi 24 órában bedugva. szinte semmit nem fogyaszt, viszont amikor nem világít, akkor is nagyjából ugyanannyit. a fedele és a fényérzékelő fölötti átlátszó kupak némelyiknek nagyon könnyen lejön, ha gyerekek piszkálhatják, ragaszd rá, mert alatta már elérhető a 230V. a belseje változó, van amelyikben alulméretezett a kondenzátor, nálam már ment tönkre több is, a LED-ek purcantak ki egymás után. a házat valószínűleg nem égeti le, inkább csendben kialszik.
-
Flashy
veterán
válasz
vittorio7 #34241 üzenetére
az "actual 800" szerintem azt akarta jelenteni hogy 800mAh-s. ha beledobod egy normális töltőbe, aminek van teszt módja és kiírja a végén hogy mennyi, azt tuti el fogják fogadni reklamációnak. ebayről rendeltem NiMh AA aksit, 3000 volt ráírva, tudtam hogy nem lesz annyi, viszont ez volt a legolcsóbb és 600-1000mA között bármi jó lett volna, gondoltam annyi csak lesz. de nem, 200-at mért a Liitokala töltő többször egymás után, csatoltam képet a töltőről, az eladó azonnal utalta a pénzt.
-
Flashy
veterán
válasz
#68327680 #34227 üzenetére
másold be a linket vagy írd be a telefon nevét, hogy meg tudjuk nézni, hátha van lejjebb rá utalás, hogy mit jelenthet.
más: privát vélemény, de nem biztos hogy jó ötlet aránylag drága dolgot másnak rendelni. a rendelésben mindig van rizikó, legjobb esetben csak annyi hogy két hónapig nyaggat érte mire megjön, legrosszabb esetben azért kell hadakoznod az ügyfélszolgálattal vagy a paypallal két hónap múlva, hogy lehetőleg az összes pénzt (más pénzét) visszakapd egy elveszett csomag után. és sajnos előfordul minden. semmibe sem kerül regisztrálni saját névvel, saját adatokkal...
-
Flashy
veterán
nem az van amúgy hogy ez az insurance ez nem rendes biztosítás, hanem csak a Gearbest egy saját szolgáltatása? szerintem ezt nem a szállító cégnél vásárolod, nem véd harmadik fél, csak a Gearbest egy plusz árucikke, arra használják, hogy az ebből bejövő sok apróból fizetik vissza a biztosítást vásárlók csomagjai közül elveszett csomagokat. ha vásároltál, három kört megspórolsz a vitánál amiben le akarnak rázni, és egyből már a felét ajánlják fel a semennyi helyett
hogy miért nem akarják megfizettetni a második csomagra, azt nem tudom, de ez megint azt jelzi, nem a csomagot védi a postánál (akkor miért mondanák hogy ne fizesd ki, az nekik csak jó lenne), csak náluk egy adminisztrációs plusz összeg. -
Flashy
veterán
szerintem az egész webshopról. kaptam már ilyet a tomtoptól is, banggoodtól is. egyszer megpróbáltam fényezni, nem működött az a weboldal, aztán hagytam a fenébe, nem ér ez annyit. sokezer pontom van a legtöbb oldalon, nem tudok vele mit csinálni úgyse és nem is lenne 100%-osan őszinte a fény.
-
Flashy
veterán
te Paypallal fizettél feléjük, azt ők nem tudhatják hogy egyenleged volt vagy bankszámláról ment. ők a paypalra kezdeményeznek egy visszautalást, az a számládra megy vissza. az ő kérdése szerintem nem arra vonatkozott hogy a paypalra akarod-e valóban, hanem hogy arra bólints rá hogy ez az egész így mint végső megoldás jó-e neked, mehet-e. egyébként ha simán utalnak a paypalodra (ami az egyenlegre kerül), az neked jutalékba kerül, ha refund címszóval utalnak vissza, az nem, de nekik itt már valószínűleg mindegy, nem jönnek ki jobban ha nem refundolnak hanem utalnak, csak még több macera.
-
Flashy
veterán
válasz
Dinter #33951 üzenetére
küldtem vissza de azonnal látszó kijelzőhibával (megvolt minden eredeti csomagolás). először le kell velük egyeztetni hogy tényleg hibás és tényleg visszaküldöd és milyen feltételekkel, ki fizeti a postát, mit fizetnek vissza, vagy cserét küldenek-e és a cserét milyen postával küldik. ezután csomagolod, fotózod a csomagolást, csomagot, viszed postára, töltesz CN23-at (hogy a cseredarab áfa nélkül jöjjön), feladod, vársz, kifele biztosan kapni fogsz trackinget mert úgy adod fel, tracking írja hogy odaér, nyaggatod a kínait hogy na mi van, aztán egyszercsak feladják a cserét és megint vársz. akkor nem tudom mi van, ha olyan feltétellel küldöd hogy majd megnézik és utána döntenek hogy csere lesz-e, az elég kiszolgáltatott helyzet, jó lenne ha olyan hibát tudnál nekik videózni amiből már előre fix hogy mi lesz. paypal évi 12 visszaposta árát fizeti kb 9ezer forintig per darab de meg kell nézni mennyi időn belül. én nem kértem semmi plusz biztosítást, 3610 Ft volt a visszaküldés talán. valahol megírtam korábban ide is a sztorit.
-
Flashy
veterán
vannak olyan kuponok, ami arra a termékre akkor is használható ha flash sale-es, a kuponhoz ilyenkor nem százalékos kedvezmény, hanem egy fix összeg van rendelve egy bizonyos termékre. a kettő független, azért használhatók látszólag "egyszerre" mert igazából nem egyszerre használom, hanem vagy egyik, vagy másik kedvezményt veszem igénybe.
egyébként azt vettem észre, hogy a VIP centerben kapott általános 7%-os kupont is fel lehet használni néha akciós termékekre, ilyenkor ha van kuponom, egyből fel is ajánlja és beírja a mezőbe. ha nem írja bele, akkor fölösleges is próbálni, nem fogja elfogadni. -
Flashy
veterán
válasz
Golfplusz #33540 üzenetére
a biztosítás csak a Gearbest saját dolga, az a csomagon nem szerepel szerintem. de ha a csomag átmegy röntgenen náluk is, akkor nincs szükség semmi feliratra, egy telefon képének (árnyékának) felismerésére még programot is lehet írni, ami egyből a saját zsákjukba küldi...
-
Flashy
veterán
válasz
M@rdel #33282 üzenetére
legutóbb mikor néztem úgy működött, hogy ha rákattintasz az e-mailben a linkre, megnyílik a termék oldala az e-mail only árral. a kosárba már így került bele, nem a kosárban változott át. volt hogy először a normál ára jelent meg és utána váltott az alacsonyabbra, volt hogy többször meg kellett nyitni a levélből mert nem váltott át. ha eddig telefonról nézted, nézd meg PC-n is. ha úgy se jó, akkor elfogyott vagy lejárt az akció.
-
Flashy
veterán
még múlt januárban küldtem vissza, megkérdeztem a hölgyet hogy lefotózhatom-e és megengedte, pedig nagy posta volt. de akkor ezentúl majd ezt is hozzátesszük ha valaki kérdez hasonlót, hogy lehet hogy csak otthon fotózhat, mindenképp csináljon képeket előre, meg legfeljebb majd a szelvényt amit kap róla. pedig az lenne a legjobb, amikor már minden látszik egyben a csomagon...
-
Flashy
veterán
válasz
Tarokk79 #33111 üzenetére
a visszaposta árát Paypal visszaadja 9ezerig évi 12 alkalommal, a weboldalon kell megkeresni a fizetés tranzakciót és ott indítható. kell hozzá a lejjebb javasolt fotó a csomagról, meg a ticketről képernyőkép amiben leegyeztetted hogy hova küldöd és miért.
egyeztess le előre mindent, hova kell küldeni, aztán fotózd körbe a csomagot csomagolás közben, után, postán feladás előtt, és a feladás után miután MINDEN matrica meg felirat meg bélyeg rákerült. látsszon hogy te küldöd és arra a címre amit a ticketben kaptál. látsszon a küldés ára (nem baj hogy Ft) és látsszon a tömege is. ha egy képen sikerül mindet, az a legjobb de nem baj ha több csak olvasható legyen.
tölts kifelé CN23-ast, postán segítenek ha nem megy. elvileg ez tudod visszafelé bemutatni ha áfát akarnak fizettetni hogy ez kifelé ment csomag párja. elvileg bizonyítani kéne hogy befelé áfát megfizetted, de pl ha EU expressel jött akkor erről nincs papírod, nem tudom mi van. nekem a cseretelefon is EU expressel jött, próbáld ezt is egyeztetni előre ticketben, kisebb macera, bár lehet hogy több idő. elvileg a javítás nem feltétlenül lesz sok idő (nagyon sok mindent inkább kicserélnek újra), inkább a két posta ami összesen lehet akár 2-3 hónap is...
-
Flashy
veterán
válasz
memoril #33103 üzenetére
azt még ők se veszik komolyan. azt fogják írni hogy az ideális eset, ha a GB raktár szomszédjában laksz Kínában, de rengeteg körülmény van (időjárás, posta, ünnep, sztrájk, akció, raktárkészlet, beszállítói baki, valamire hivatkoznak), és egyébként is kérdezd meg a postán, hívd fel a posta elosztót, csinálj valamit amivel telik az idő, hátha addig megjön a csomag. aztán ha még mindig nem jött meg, akkor elkezdi elölről, mintha másvalaki kapta volna meg az ügyedet aki most lát először
szóval nem érdemes túl korán. hát Kínából rendelni ilyen, a 60 nap a szokásos türelmi időtartam akkor is ha nem írják, vagy nem ennyit írnak...
-
Flashy
veterán
válasz
memoril #33101 üzenetére
ott a weboldalon kell indítani. megkeresed a rendelést, Detail, After-Sales application, kitöltöd értelemszerűen. várj eleget, különben alapból lepattintanak. ha eleget vársz, akkor is megpróbálnak. ha a Gearbest igazgatója által aláírt pecsétes lapod lenne hogy neked visszajár a pénz, akkor is megpróbálnának lepattintani
-
Flashy
veterán
válasz
sambenez #33052 üzenetére
láttam már többféle alakút (talán más gyártó) és mind ilyen, talán az írás színe különbözik csak, a fényessége nem. az elem ebből a szempontból lényegtelen, mechanikai hatásra megváltozik benne valami, amit elektromosság állít vissza, ennyi az elv. nincsenek pixelek, nincs memória, nem fogyaszt. én is csalódtam benne egy kicsit, de azért jópofa. a saját tollával használom, egyelőre nem karcolódott, bár inkább csak ha néha gyorsan valamit számolnom kell, vagy fel akarok írni de minden papír tele van írva. szokni kell hogy nem érintő-, hanem nyomó felület. szerintem gyereknek tetszene, de egyelőre hadd rajzoljon igazi papíron, ahhoz kell szoknia majd...
-
Flashy
veterán
válasz
petikeh #32796 üzenetére
nincs a termék adatlapján olyan hogy várható szállítás időtartama? az utóbbi időben egyre több dolgot árulnak, ami nincs raktáron, hetek múlva fog érkezni és akkor adják fel. aztán sokszor tologatják az időpontot is... ha nagyon idegesít, nyiss ticketet és kérdezd meg, olyankor az ügyintéző be szokott másolni egy táblázatot a rendelésről, abban szerepel egy időintervallum, ami lehet más mint az adatlapon, az lehet hogy pontosabb.
-
Flashy
veterán
válasz
andras.m #32772 üzenetére
én mindig megírom, hátha valakinek segít, főleg ha olyan tulajdonsága is van a dolognak, ami képen vagy leírásban nem látszik. nagyon lehúzni nem szoktam terméket, sok értelme nincs, de ha van valami gondja, az igazat azért megírom. képet már nem csinálok, videót sose szoktam és nem rinyálok ha nem kapok érte pontot, nem éri meg, bár a ticket lezárása után az értékelés is pontot ér
de alig tudok beváltani úgyis, akció nélkül általában drágának tartom a termékeket még pontokkal is, akcióshoz meg nem lehet használni.
-
Flashy
veterán
a zsákbamacskákban minden vásárlónak ugyanaz van, eddigi tapasztalatok szerint az a termék, amelyiknek az akciós (kuponos vagy flash sale-es) ára is kb annyi szokott lenni. csak ilyenkor nem kupon kód van rá, hanem zsákbamacskába teszik. ha 1 dollár és "led night light" van benne (csak példa), akkor rákeresel hogy led night light és amelyik mondjuk normál áron másfél dollár, az lesz benne. a múlt héten odaadták sima flash sale-ben is 1 dollárért, meg a jövő héten is oda fogják valószínűleg
a zsák ára általában egyébként nem rossz ár, ha tudod mi van benne és tényleg kell is a termék, de nincs benne véletlen és nem különlegesen akciós legtöbbször...
-
Flashy
veterán
válasz
New Bluestar #32514 üzenetére
van lehetőség visszamondani, de pontokat és kupont nem adnak vissza ilyenkor. egyébként nem igazán lehet megmondani hogy melyik dátum vonatkozik rád, de mivel az eredeti 13-t már kijjebb tolták és nem adták fel a tiedet, lehet hogy a tied is csúszik azokkal együtt. nekem roller feladási idejét tologatták, de aztán valahol az eredeti és a folyton tologatott között egyszer csak feladták. ha jó volt az ára és nem sürgős, várj még. megpróbálhatod ticketben megkérdezni, ilyenkor egy tök másik táblázatból vágnak be részletet, amiben lehet hogy a rád vonatkozó időpont van, mert a te rendelésedről szól a sor, de azt is tolhatják tovább ha akarják, nem tudunk mit tenni.
-
Flashy
veterán
válasz
atos30 #32083 üzenetére
nekem általában ez szokott lenni az összes oldalon, ha véletlenül szerzek valami olyan kupont amiért érdemes megmozdítani a kezemet (múltkor láttam valahol 999 dollár után 1 dollár kedvezményest), azt se tudom beváltani. kategória korlát, termék korlát, vagy a termék drága még így is, vagy a kupon jó de nincs áfamentes posta, vagy a kupon jó de a posta rá még több. jól hangzik a 200-ból 100 meg a 100-ból 50 de azok a termékek nem érdekelnek
nem tudom, mire lett volna jó vajon a 111-es kupon, szerintem még azt se tudtam volna beváltani
-
Flashy
veterán
válasz
headhunter #31989 üzenetére
olyan van inkább hogy újrafelhasználnak termék adatlapokat, kibővítik, módosítják. új terméket hozzáraknak egy régihez mint opció (választani lehet közülük), aztán a régi opciót törlik (kifutott) és egyedül marad az új. vagy kijön újabb verzió a termékből, de csak átírják az adatlapot (szerencsés esetben a leírást és a tulajdonságokat is frissítik). nem gondolnám hogy csalni akarnak hogy megmaradjanak az értékelések, inkább csak szerencsétlen szerkesztés.
-
Flashy
veterán
a biztosítás a GB saját dolga, nagyjából azt jelenti hogy máshogy vitatkoznak ha kötöttél. bármi is történt, bármit is vettél, bármit kötöttél rá, az utolsó leheletükig az a céljuk, hogy minél kevesebbet kelljen visszafizetni. ha nincs biztosításod, akkor az egy érv náluk, de attól még néha rá lehet őket venni hogy fizessék meg ami jár. néha meg biztosítással is csak alig...
-
Flashy
veterán
nem teljesen tiszta, hogy hogyan érkeztetik be ezeket a termékeket az EU-ba, de mivel nem itt készülnek, vagy rendesen el kell vámoltatni valahol, vagy szürke megoldással "belopják". erről se fognak semmit mondani. volt már amikor hirtelen elkezdték vámolni (áfával terhelni) az EU expresses csomagokat, ekkor meg is szűnt ez a mód egy ideig. a lényeg hogy valami svindli lehet benne, mert ha ez normális legális hosszú távú megoldás lenne, akkor ki mernék mondani nagy betűkkel, hogy tuti plusz költségektől mentes mód, hiszen forgalmat generálna Európa felé.
-
Flashy
veterán
válasz
KamuMazsola #31885 üzenetére
arról volt szó hogy mikortól tied a termék. a kosár után, amikor megrendelésre nyomsz, de még a fizetés előtt foglalja le a terméket, de azon az áron, amilyen ár éppen abban a másodpercben aktuális. ennél az email onlynál "egyszerű" mert nem is látod az akciós árat ha már elfogyott. de ha pl egy időzített de korlátozott akció elején gyors akarsz lenni, akkor még látod az akciós árat, még a kosárban is akciós (mert még csak mindenki a kosárnál tart, ami nem ugyanaz mint a megrendelés), de mire fizetnél addigra már drága (mert közben többen is túljutottak a kosáron). ha paypalon az olcsó ár látszik, akkor már enyém az áru egy rövid ideig akkor is, ha nem azonnal fizetem. olyat is láttam, hogy egy termék az elfogyás után (tehát kb a második másodperctől) még sokáig kosárba tehető akciós áron, ez lehet hogy weboldal hiba. ezekről írtam én, lehet hogy félrevezető volt mert nem csak erre az e-mail onlyra vonatkozott, hanem általában arra hogy mikor foglalódik a termék.
-
Flashy
veterán
válasz
viktorhu #31882 üzenetére
egészen pontosan a kosár után a rendelés gomb megnyomásakor lesz az enyém a dolog, onnan persze egyből irányít a fizetésre, de ha bezárom az ablakot, vagy nem sikerül a fizetés, akkor még nincs egyből baj, a rendelés már létrejött, e-mailt küldött róla, csak még nincs fizetve. sajnos azt viszont nem figyeli, hogy a kosárban látszó ár él-e még, ezért azt szoktuk látni, hogy a kosárban még jó, a Paypal meg nagy összeget akar levonni, ilyenkor nem fizetjük ki, aztán töröltetjük a rendelést (vagy törlődik magától később). lehetne egy olyan beépített funkciója a weboldalnak, hogy ha a rendelés gomb megnyomásakor már nem a kosárban látszó áron tudja adni, akkor rákérdez, vagy egyáltalán nem is hozza létre a rendelést. szerintem ha flash sale, vagy snap up, akkor az lenne a normális hogy nem is csinálja meg a rendelést, mert nyilvánvaló hogy az olcsóbb ár miatt nyomtak rá, ha drágábban is kell, akkor rá fog nyomni úgyis, de a több ezer próbálkozó több ezer fölösleges és azonnal töröltetett rendelését meg lehetne előzni.
-
Flashy
veterán
válasz
KamuMazsola #31593 üzenetére
másról beszélünk, én egy rolleresre válaszoltam másvalakinek, de közben reflink miatt törölték. (én is kipróbáltam az én válaszomhoz, a rollerhez csak egy lehetőség volt, a vonatos, ő azt kérdezte, csak már nem látszik
)
-
Flashy
veterán
a kosárba tevés után enged majd szállítási módot választani, erre a vonatos módot fogja csak ajánlani, ami áfamentes, de semmiképpen nem gyors. a weboldalon nagy betűkkel sehol nem fogod látni hogy tutira garantáltan áfamentes, de ez a szállítás minden tapasztalat alapján az. beteleportálják az EU-ba valahol valamilyen módon és onnan jön neked UPS-sel. nekem tegnapelőtt érkezett meg ez a roller ezzel a szállítással, másfél hónap és ez kb a szerencsés eset. a vonatos szakasz nem követhető, csak miután megjelent az EU-ban. egy-két lyuk volt a dobozon (pedig dupla) és a sárvédőn pár karc, egyébként más baja nincs, pedig nem kímélték láthatólag.
-
-
Flashy
veterán
ha valakit érdekelnek a mostani szállítási idők: Gearbestről rendelt roller vonatos szállítással: augusztus 16-án adtam fel a rendelést, 30-án kérték ki a számot az UPS-től, szeptember 27-én jelent meg Németországban a csomag, október 2-án délután kiszállították. aug 16 és 30 között egy TH...-s számom volt amit nem ismert semmilyen weboldal, 30-án átírták valódira, és ahogy írtam 27-től kezdett mozogni. szumma másfél hónap. persze simán lehetne rosszabb is, akkor aránylag jónak tűnő akció volt a rollerekre, lehet hogy egyszerre jött sok rendelés Európából és indult is a kutyaszán viszonylag hamar.
-
Flashy
veterán
válasz
NyxNyxNyx #31208 üzenetére
pár hónapja elkezdte a GB a csak új regisztrálóknak szóló kuponok szórását. egy velük kapcsolatban álló magyar társunk rákérdezett hogy mi ez az egész: régi vásárlóként megvettük volna a termékeket simán, most miért jó, ha regisztrálni fogunk új usert és lesz egy csomó felhasználójuk aki soha többet nem vásárol? azt mondták neki hogy nem baj, nem fognak piszkálni miatta senkit. valószínűleg a befektetőknek a felhasználószámot kellett növelni és nem volt fontos hogy egyszerhasználatos userek.
-
Flashy
veterán
válasz
sambenez #31108 üzenetére
igen. a legutóbbi pörgetős pontot adós játék pontjai lejárnak. a mostani játék pontjai is ilyenek amúgy. írja a pontoknál, nézd meg a listát, bizonyos pontok lejárósak, mások meg nem. én is elvesztettem 50-et mire rájöttem és gyorsan költöttem belőle. ha normálisan működik akkor azokat használja el először, szóval a lejárókat érdemes elvásárolni. nem figyelmeztetett amúgy, pedig azért valahol egy kis felkiáltójel elférne hogy vannak lejárós pontjaim is.
-
Flashy
veterán
válasz
Toninho13 #30753 üzenetére
hú az marhanagy. a futárra nem tudok ajánlatot, de ha elfogadsz más tanácsot is: mindent fotózz le, a csomag tartalmát, a csomagolás fázisait, a csomagot készen, akár mérlegen is, látsszon a te címed és a címzett címe, aztán amikor feladod és a szolgáltató rak rá cetlit, jelet, pecsétet, kis zacskót, azt is fotózd le (még sima postán is megvárták nekem azt a két fotót morgás nélkül). ha egy képen nem olvasható, akkor minden részéről külön is legyen kép.
-
Flashy
veterán
válasz
vityax82 #30669 üzenetére
ha Paypalon felveszed a bankkártya adataidat (webkártyát érdemes), aztán Gearbesten Paypallal fizetsz (a webkártyán keresztül a bankszámládról), majd valami miatt visszautalnak neked, akkor a pénz a bankszámládra érkezik vissza egyből (mármint nem időben egyből, pár napig eltart, de közvetlenül), nem a Paypal egyenlegedre.
-
Flashy
veterán
válasz
vityax82 #30663 üzenetére
a Gearbest bolt, nem magánszemély eladók oldala. ugyan vannak valamiféle store-ok cégek szerint, de veled szemben egy nagy bolt áll akkor is. a borítékra valószínűleg nagyjából automatikusan kerül rá minden, nem biztos hogy bele tudnak nyúlni (bár néha más termékek neve kerül rá). de ha vigasztal, a vámnál nem számít a ráírt szám, röntgen alapján emelik ki a csomagot.
eladói megbízhatóság eszerint itt nincs. garancia és egyéb ügyintézés van, de nehézkes lehet, kapsz egy ügyintézőt aki végigmegy az itinerjén és mindent megpróbál hogy ne járjál jólde elég sokszor azért sikerül érvényesíteni a jogos igényt.
-
Flashy
veterán
a GB mobil alkalmazás főoldalán jobb alsó sarok környékén jelenik meg egy ikon, a napi bejelentkezés. user+pass-ot nem kell megadni, csak rányomni az ikonra, aztán meg a naptár alatt egy gombra. a legtöbb webshopnál kb ennyi, pár pontot adnak érte, ennyit nekem megér a wc-n ülve reggel
-
Flashy
veterán
majdnem minden webshopban van vagy napi bejelentkezésre adott pont (GB és a többi), vagy BG-n napi 1 facebook megosztásra pont (saját magadnak elég megosztani). nem sok, de ha minden nap rányomok, minden tizedik nagyobb összeg talán. általában app-ból megy csak és a főképernyőn ott a linkje, kivéve tomtop, ott most eldugták kicsit.
-
Flashy
veterán
válasz
vegyszer #30395 üzenetére
én is minden reggel most már 6 app-ban is gyűjtöm a napi pontokat, hátha. igaz, ebből Gearbesten költöm el csak rendszeresen, a Banggood és Ali már 5ezer fölött jár, de nincs rá sok esély hogy hasznosan váltsam be, ma váltottam be 10-et Banggoodon... de sose lehet tudni és kb fél perc az egész gyűjtögetés
egyébként itt offtopic, de van több olyan bolt ahol kupont és pontot is enged egyszerre alkalmazásból (rosegal és tomtop ha jól emlékszem).
-
Flashy
veterán
válasz
CMD 87 #30369 üzenetére
gyakran előfordul, írd meg e-mailben a support@gearbest.com-ra a bánatodat pontos rendelés számmal, ha megkapják, nyitnak egy ticketet, onnantól a weboldalon is megy tovább (bár a képfeltöltés néha szintén nem megy ha arra is szükség van, ilyenkor elküldöm e-mailben a képet, erre nyílik még egy ticket, aztán rájönnek, egyiket bezárják).
-
Flashy
veterán
nekem már többször volt, hogy 1-2 napig kosárban hagyott dolgokra jött egy személyre szóló hírlevél, benne csak az a 2 termék e-mail only árral. nem nagy kedvezmény, a kosaras árnál csak pár centtel (pár százalékkal) olcsóbban, csak ilyen végső érvet akarnak bedobni hogy véglegesítsem már a vásárlást
szóval igazad lehet, tényleg lehet ezeknek mindenféle figyelőjük meg statisztikájuk minden felhasználóról, nem véletlen hogy mi van flash-ben, mi email only és mi app only akciós...
-
Flashy
veterán
nekem a fehér USB-s változat van, nem-Xiaomi routerekkel szuperül működik, ugyanazt az SSID-t szórja tovább, mint a másik kettő. a másik routeren semmilyen beállításra nincs szükség hozzá (amit amúgy nem feltétlenül értek, de ha működik, hát működik). ez olyan 5dollár körül szokott lenni kuponnal, 7-ért már meg lehet venni.
-
Flashy
veterán
válasz
eisento #30135 üzenetére
meglepően választékos és helyes a válaszuk. a lehetőséget valóban jól érted, válassz egy másik terméket mert a beszállító nem bírta a megrendeléseket és nem mernek mit ígérni, a terméket kivették a kínálatból. ha különbözik az ára, akkor visszautalnak vagy elkérik a különbözetet (nem láttam még ilyet, talán megjelenik egy kifizetetlen megrendelés a különbözet értékével).
a válaszod lehet ez (ha jól értem, az új termék pár centtel olcsóbb, tehát visszakapsz pár forintot):Thank you for your answer, I understand your problem with your supplier, I have chosen an other product.
The alternative product will be: (ide a linket az új táskára) with "Registered Air Mail" shipping, that is $10.48+$1.29, and please refund the price difference.Thank you for your cooperation,
László(én általában minél rövidebben és egyszerűbben fogalmazok nekik, nem tudni ki kapja, bár valószínű egy beszélgetést ugyanaz az ügyintéző folytat le)
-
Flashy
veterán
-
Flashy
veterán
ezresért van 32G-s memóriakártya és álmatlanul forgolódsz meg a mi idegeinket túráztatod azon, hogy megvedd-e? rendeltem 2 Mixzát: a Gearbestről egy Ocean lassú de jó a kapacitása, Tomtopról egy sima (szürke-piros) az fake, pár megabyte-ot tárol el csak, üzenetváltás után pénz vissza. ami nagyon olcsó, az kockázatos: ha valós a kapacitása, akkor is talán lassú lesz, Kínából is olyat kapunk, amennyit fizetünk érte. ha így is jó, akkor rendeld. de ha most azonnal kell és gyors legyen és tutijó, akkor ne, de akkor ne várj másik olcsóra se. de érdemes olyan összegeken rágódni, amit esetleg másra gondolkodás nélkül kiadunk (kidobunk)?
-
Flashy
veterán
-
Flashy
veterán
válasz
beginnerguy #29420 üzenetére
ha support@gearbest.com-ra megírod a bánatodat, nyitnak ticketet, onnantól a weboldalon lehet folytatni. (habár a kép- és videofeltöltés szerintem még mindig bugos, de lehet azt is emailben mellékelni)
-
Flashy
veterán
válasz
Bigemperor #29149 üzenetére
a Paypal tranzakcióid között meg kell keresni azt a fizetést, amelyikhez tartozó postaköltséget vissza szeretnéd kérni, ott van egy link a visszakérésre. igazából minden olyan kell hozzá, amivel azt bizonyítod, hogy te a webshoppal megegyezve visszaküldesz valamit: a webshoppal folytatott beszélgetés, főleg ahol leírják hogy hova küldd (pl képernyőkép), a postán kérj számlát a díjról saját nevedre, és fotózd le a csomagot is feladás előtt közvetlenül, ahol látszik hogy te vagy a feladó és arra a címre megy, amit a webshop neked írt, és a csomag nyomkövetési száma is rajta van. ezt mind fel kell majd tölteni a paypalon, tehát már csak akkor nyisd a visszakérést, ha feladtad a csomagot és minden fotó és kép megvan.
-
Flashy
veterán
válasz
Bigemperor #29116 üzenetére
általában ezeket ajánlják fel első körben, csak más-más számokkal. a választás attól függ, mi a termék, milyen értékű és mi a hiba vele (nem kérdezem ha nem publikus, csak ebbe gondolj bele). ha szépséghiba vagy fillérekből javítható/cserélhető akkor a 2.-3. is jó lehet. van olyan, hogy olcsóbban javítható, mint amennyit visszaadnak vagy mint a különbség. a visszaküldést a paypal állja, de én eddig még csak olyat láttam hogy Kínába kell visszaküldeni (bár mivel visszaadják, ha belefér az értékhatárba, mindegy). a wallet ugyanúgy költhető mint az igazi pénz, csak amíg nem költöd el, addig igazából a te pénzed áll náluk.
-
Flashy
veterán
válasz
FingR86 #28883 üzenetére
az biztos, hogy nem tudsz semmit kezdeni. "a termék árára vonatkozó technikai hiba" indokkal lemondták a rendelésedet, visszakapod a pénzt. feketepéntek környékén a fél net tele van hasonló kérdésekkel, de igazából valószínűleg a szabályzatukban benne van hogy tehetnek ilyet. talán elírták az árat, talán nem akartak kettőt engedni csak elfelejtették beállítani, nem lehet tudni. igen, valamennyire disznóság...
-
Flashy
veterán
válasz
Lucho7 #28623 üzenetére
a tickettel nem veszthetsz semmit. nyiss, magyarázd el, próbálj videót csinálni ha tudsz, aztán döntsd el hogy mennyit ér meg a dolog. ha jogos a panasz, próbáld meg, ha visszaadnak 5 dollárt az is valami. jogos panasz, hibás áru esetén szerintem nem kell szégyellni a ticketet. szerintem nagyon sok alacsony minőségű dolgot próbálnak meg elsózni a webshopok külföldre. ha kiírják hogy kishibás de használható telefon féláron, nem veszi meg senki. ha elküldik jóként, aztán az ár negyedét visszakapja a vevő, jól jártak. a kínából érkező áruknak egy része biztosan olyan termék, ami valamilyen (minőségi) okból normál módon (dobozolva, igazi boltnak tovább adva) nem eladható, és ez nem csak a névtelen ebayen meg aliexpressen lehet így.
-
Flashy
veterán
válasz
Lucho7 #28617 üzenetére
hát ez megint milyen kérdés. ha nem nyitsz ticketet, akkor nem fog semmi történni. ha nyitsz, akkor fotókat, videókat kérnek (termékről, csomagcímkéről, IMEI számról, meg a hibáról), aztán ajánlanak valamit: telefont megtartod, pár dollár vissza, amiből vagy meg tudod javítani, vagy nem. visszaküldöd (Kínába) és küldenek másikat. fizetsz valamennyit, megtartod ezt és küldenek egy másikat is. az ajánlatokban szereplő összegek változóak, a javíthatóságtól függően jól is járhatsz, meg nem is. ha vitatkozol még, változtathatnak az összegeken meg az ajánlaton is. a visszaküldés árát a paypal visszaadja (bővebbet majd olvasd el).
-
Flashy
veterán
válasz
KisApám #28596 üzenetére
felkapcsolod a fali kapcsolóval, vársz 2 másodpercet, lekapcsolod, vársz 2 másodpercet, ezt 5-ször. ez neki a reset, ha sikerül, pulzálni kezd a fénye és alapállapotba áll, elfelejti a wifi beállításokat, újra lehet párosítani a Yeelight-tal. ha erre se reagál, akkor biztosan kampec.
-
Flashy
veterán
válasz
KisApám #28552 üzenetére
hát ez így azért elég hülye kérdés, van aminek meg lehet előre mondani hogy meddig fog működni? 1-2 hónapnál illene tovább, de a 11 év valami elméleti maximum számítás lehet, ha napi átlag X órán át világít ideális körülmények között. nekem eddig még mindegyik működik, pedig van amelyik mozgásérzékelővel rengetegszer kapcsolgat ki-be több hónapja. egyébként IP-címet se kér, resetre sem reagál, vagy egyenesen el is füstölt? próbáld megreklamálni, persze videót nemigen tudsz róla készíteni hogy nem működik (esetleg egy olyat ahol 5x fel-le kapcsolod és nem történik semmi), de ha elég érthetően leírod, illene az előnyödre dönteniük.
-
Flashy
veterán
vagy megkeresed a rendelést és jobb oldalon After sales valami, ettől nyílik egy ticket és fél napon belül valaki elnézést kér, valamint fotókat, videókat meg további magyarázatot, vagy a support@gearbest.com-ra megírod a bánatodat a rendelés számával együtt és nyílik egy ticket rövidesen, innentől ugyanaz.
-
Flashy
veterán
válasz
Ciccuka #28277 üzenetére
pedig nem nehéz: mert észreveszik hogy kétszer egymás után rendeled ugyanazt, és rákérdeznek hogy direkt, vagy valami böngészőhiba vagy megszakadt net gond volt-e. nem kell magyarázkodni, válaszold hogy szándékos volt és kész. (ha kupon miatt kellett egymás után kétszer ugyanazt külön rendelni, akkor is rákérdeztek, de nem törölték a másodikat)
-
Flashy
veterán
válasz
fery02 #28028 üzenetére
ne zárd, egy rendelésre csak egy ticket lehet, újabb próbálkozáskor oda fog állandóan dobni hogy a ticket lezárva, értékeld a kommunikációt. nekem ugyanazon reklamáción már kétszer záródott a ticket magától vagy időzítve (én biztos nem nyomtam rá), emailben kellett újat nyittatnom hogy folytassuk a beszélgetést. nekem most úton van visszafelé a cseretelefon, a kínába postát paypal visszaadta, ha ez már működőképes leszek akkor rosszul nem járok, csak 4 hónap alatt lesz telefonom...
-
Flashy
veterán
válasz
Create. #27991 üzenetére
"Itthon már csak nem keveredik el a csomag." szerintem külföldön inkább véletlenül, itthon inkább direkt tűnnek el csomagok.
küldtem vissza Kínába garanciában telefont, beszélgettünk a postással hogy plusz értékbiztosítást érdemes-e, azt mondta, hogy szerinte nem, mert "ez a csomag ma este már kint lesz az országból..."tehát ha nem lopják el 150 kilométeren, a maradékot már simán megteszi.
-
Flashy
veterán
válasz
hardline #27932 üzenetére
ezek általában olyanok, mint a szülinapi kuponok, hogy kapsz 2 darab 50 dollárost, amit 1000 dollár fölött válthatsz be, nesze. (a számokat most csak hasból, de az arányok néha hasonlóak) ha épp akarsz venni valami nagyobb értékűt és arra a kategóriára vagy termékre pont használható, akkor járhatsz jól, amúgy a kínai se szórja az ingyenpénzt (lásd pontbeváltás).
-
Flashy
veterán
amikor megújult a ticket felületük (1 hete kb?) nekem is lezárult egy ticketem magától. újat nyitni ugyanarra nem lehet, írtam e-mailt a supportra hogy mi a helyzet, megírtam a rendelés adatait és a régi ticket számát, nyílt egy új ticket és folytattuk a beszélgetést. a régi még mindig úgy áll hogy értékeljem, de addig nyilván nem akarom, amíg az egész sztori le nem zárul.
-
Flashy
veterán
a garanciában visszaküldött termék helyett érkező újhoz megjelenik majd egy új rendelés, amikor feladják? tudom, hogy újév, de ha akarta volna még belefért volna előtte a feladás, bár lehet csak megnyugtatott hogy minden oké, aztán elutazott vidékre
-
-
Flashy
veterán
válasz
elszabi #26572 üzenetére
nem érdemes foglalkozni ezzel, nagyon gyanús az egész úgy ahogy van. ez olyan mint a sosehallott új webshop 90%-os akcióval: nem érdemes beleélni magunkat hogy hátha pont ez nem átverés.
a kézbesíthetetlen dolgokat hivatalosan biztos nem így intézik, tehát valószínűleg illegális. a vevő biztos nem jár jól, de nem reklamálhat, mert a lényege a zsákbamacska, bocs most pont nem volt benne aranyóra gyere máskor is. ők úgy járnak a legjobban, ha a kiküldött csomagokban csak értéktelen vacakok vannak és a vevő többet fizet, mint amennyit ér, tehát átvilágítják vagy kibontogatják és visszazárják. másik szemszögből: azért nem bontogatják ki mindet és adják el a tárgyakat külön, mert így többet kaszálhatnak vele, tehát biztosan kevesebbet kapsz, mint amennyit fizetsz érte (főleg ha a nagyokat kiválogatják). és ha illegálisan jutottak hozzá, akkor a vevőnek is lehet belőle baja, hiszen megcímzett csomagok. elő fognak ilyen hirdetések még kerülni mert balekok mindig vannak, de ne foglalkozzunk vele. -
Flashy
veterán
tegnap kérdeztem egy visszaküldéssel kapcsolatban, köszönöm a válaszokat, tényleg hasznos volt, cserébe egy apró poén: postán kérdezem hogy értékbiztosítás erre a fajta küldeményre hogyan van, mondja hogy nem biztos, hogy szükséges, "nemigen történik ezzel semmi, estére már elhagyja az országot"
kicsit később esett le, hogy gyakorlatilag azt mondta hogy ha a magyar szakaszon nem lopják el, akkor a többin már biztonságban van
-
Flashy
veterán
hadd kérdezzek a jogszabályok között egy gyorsat. nem csak Gearbest-tel kapcsolatos a kérdés, de nálam most velük került elő: visszaküldök egy telefont, kell CN22 vagy CN23, amire rá kell írni, hogy mi van benne és mi az értéke. a kínai azt írta, hogy lehetőleg kamu árat írjak és hogy "Faulty products returned under warranty", hogy ne vámolják meg náluk befelé menet. a magyar posta a CN22 és 23 útmutatójában azt írja, hogy minél pontosabban legyen kitöltve. én csere telefont szeretnék, tehát nekem az is lényeg hogy össze tudják párosítani, hogy elhiggyék ami kiment és visszajön az összetartozik és nem külön vásárlás. az értéket se kéne hazudnom, hogy ha elveszik, akkor legyen kártérítés. de ha nagy összeget írok rá, a kínai vám megvámolja, Gearbest meg rám tolja a kínai vám összegét. szerintetek?
még egy, még gyorsabb: "kiviteli vámkezelési megbízást" is kell töltenem, vagy elég a CN22 vagy CN23?
Új hozzászólás Aktív témák
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Commodore 64
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Számtech boltosok memoárjai, azaz amikor kiborulunk...
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- SzőkeKapitán: Világ vége túlélők topicja
- További aktív témák...
- ROG STRIX X870-F + AMD Ryzen 7 9800X3D + 32GB DDR5 + Sapphire 7900 XTX Pulse 24GB + Win11 PRO
- ÚJ Lenovo ThinkPad X13 Gen 5 - 13.3" WUXGA IPS - Ultra 5 135U - 16GB - 512GB - Win11 - 2,5 év gari
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G5 - i5-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Lenovo ThinkPad L16 Gen 1 - 16" WUXGA IPS - Ultra 5 135U - 16GB - 512GB - Win11 - 2,5 év gari
- Bomba ár! HP 255 G7 - AMD A4 I 4GB I 128SSD I HDMI I 15,6" FHD I Radeon I HDMI I W11 I Cam I Gari!
- PS Plus előfizetések
- ÚJ Lenovo LOQ 15IRX9 - QHD 165Hz - i7-13650HX - 16GB - 1TB - RTX 4060 - Win11 - 3 év garancia - HUN
- 24 hónapos PlayStation Plus Premium előfizetés a legolcsóbban, egyenesen a PlayStation-től!
- Xbox Ultimate előfizetések
- Microsoft Windows, Office & Vírusirtók: Akciók, Azonnali Szállítás, Garantált Minőség, Garancia!