Hirdetés

Keresés

Hirdetés

CyberSecurity Connect - blended learning, valódi labor kísérletezésre. Kiberbiztonsági képzés profiktól!
(használd a CYBSEC25PH kuponkódot további 20 ezer ft kedvezményért!)

Aktív témák

  • lenox

    veterán

    válasz #70869248 #1682 üzenetére

    Oke, igazad van, nem megfelelo stilusban irtam azt a hsz-t, bocs. En ugy latom, hogy tevedes volt, hogy idekeverted a nyomatekra/teljesitmenyre kihegyezest. Amiket itt meg ott irsz teljesen igaz, egyetertek, csak nem errol volt szo, hanem arrol, hogy elkepzelheto-e, hogy a 19k-s rev limit masnak kedvez, mint a 18k-s. Szerintem igen. Mas szerint lehet, hogy nem. Hogy szerinted igen vagy nem, az nem derult ki szamomra a hozzaszolasaidbol, egesz masrol szoltak ugyanis. Nyilvan hulyeseg olyat allitani, hogy nem baj, ha kicsi a nyomatek 18k-nal, csak nagy legyen a teljesitmeny ugyanott (ugye erted, hogy miert?).

    Megint felhozod a gumit? En magamtol mar reg elfelejtettem, hogy ki nem erti az ero, erokar es forgatonyomatek kozotti osszefuggest. Erre gondoltal, nem, hogy miert nehezebb szelesebb guminal kitekerni a kormanyt? Nezd, fejlodtem azota, probalok szolidabb hozzaszolasokat irni (legalabbis ahhoz viszonyitva), ha erdekel, megprobalhatom elmagyarazni. Gumissal meg sem probalok konzultalni a temaban, tapasztalatom alapjan annyit ertenek hozza, hogy szelesebb gumi jobban tapad, mert nagyobb feluleten erintkezik az aszfalttal (ha jol sejtem te is ezt gondolod meg mindig), azzal meg nem tudnak mit kezdeni, hogy a tapadasi felulet nem a szelessegtol fugg, sokkal inkabb a guminyomastol. Ha van ra igeny, tolem elovehetjuk a kerdest, akar priviben is (bar nem ragaszkodom hozza), addig nyugodtan vigyorogj rajta, max sajat magadon nevetsz. Egyebkent ilyet, hogy 'széles gumi a súlya miatt tapad jobban' en nyilvan nem mondtam, de ha megtalalod, nyugodtan linkeld.

Aktív témák