Keresés

Aktív témák

  • ronaldo

    őstag

    válasz snecy #177 üzenetére

    Neked is igazad van, egy pillanatra sem rendelem alább az Indy versenyzőit. Csak az első ezzel foglalkozó hszemben (amire reagáltál is) azt szerettem volna elmondani, hogy nem úgy működik, hogy ''vegyünk ki mindent az F1-es autóból, IFA váltót nekik'' meg egyforma autót és akkor majd hárman fognak egyszerre elfordulni a sikánban, egymást tépik szét 70 körön keresztül. Megvannak azok a sajátosságai az Indy Carnak és a Nascarnak, ami miatt ott működhet a dolog. S véleményem szerint a legfőbb ezek közül a pálya.

  • ronaldo

    őstag

    válasz JJános #175 üzenetére

    Azt bírom, amikor egy kamion mögött megyek és a ''brigádautó'' (tudod, építkezésre ide-oda viszi vagy hozza az értelmileg felülkvalifikált munkásokat, természetesen céges autóval) 6-7 emberrel meg betonkeverővel megrakva akar kilőni mögülem, mikor történetesen egy 4x erősebb autóban ülök. Sokszor a pofámról leég a bőr. A kamion megelőzése után természetesen őt is meg kell előznöm, mert előttem tötyörög.

    A buszos dolog meg valóban elkeserítő, azzal akarják kiváltani a megszűnt máv vonalakat, mikor se út, se busz, se járat. :(

  • ronaldo

    őstag

    válasz snecy #168 üzenetére

    Nézd, a nagy sebesség nem mindig jelenti a többet. Létezik olyan hely is, ahol 200km/h-val mész át és vagy 350-nek érzed. Ilyet személyautóval is lehet tapasztalni(nem 1.1-es Dacia Loganra gondoltam), hogy 130-al szeded be azt a kanyart meg a következőt, lejt is picit te meg azt hiszed, mindjárt felrepülsz. Sokkal technikusabb pályák. Ennyi. (szerintem)

  • ronaldo

    őstag

    válasz JJános #167 üzenetére

    70 km-ert vezettem egy kismotorral.

    Na az a nem mindegy. Még ha nincs is hatóság, akkor se lehet gyorsan menni. :D

  • ronaldo

    őstag

    Visszaolvastam ezt az Indy-Nascar-F1 párhuzamot és no nem azért mert annyira okos lennék, de ezeket összehasonlítani... nagyobb hülyeséget ki sem találhattatok volna. Nascar, Indy = körbe-körbe mennek. F1=két egyforma kanyar nincs, az aszfaltok, az éghajlatok és az egyéb környezeti viszonyok teljesen mások. Szvsz az összes Nascar meg Indy csapat beállításai meg minden hóbelebanca (ami a technikát illeti) beleférne még a Spyker egy kis notebookjába, ugyanakkor egy versenyhétvége alatt náluk még 10-15nek kell folyamatosan dolgoznia, hogy biztos utolsók legyenek.

    Mondtam, hogy Montoyával semmi bajom, meg a Nascarral se, de szubjektív véleményem szerint vezetéstechnikailag sehol sincs a Nascar az F1-hez képest. Ezzel nem azt mondom, hogy a Nascarba minden pöcsös nyerne, de azért megnézném ha egy echte Nascarost elküldenénk akár egy Ferrarival vagy Mclarennel Spa-ba. Lehet, tele lenne az overál.

    A két tengerentúli sorozatban baromi könnyen lehet egységesíteni a technikát, mivel a pálya szinte elenyésző tényező. Az F1-ben meg nagyon nem. Egyébként lennének itt előzések, meg voltak is idén (még száraz pályán is) de a Mclaren képtelen tartani a Ferrari versenytempóját, a BMW meg le van maradva a Mclarentől. Rosberg meg Kovalainen pedig csak egy különösen jól eltalált beállítással és taktikával (nem kicsi versenyzéssel) tudnak a BMW-k környékére odakeveredni. Hátul jobban egybe van a mezőny, ott láthattunk a hétvégén is előzéseket. Csak ugye az a kutyát nem érdekli (jogos). De ugyanez menne elől, ha a három élcsapat nem lenne ennyire szétszakadva. Összegezve: Mocskos Ferrari ;)

  • ronaldo

    őstag

    válasz hunnylander #94 üzenetére

    Mégegyszer leírom, nem csak a Török nagydíjra gondoltam, hanem Magny Cours (Franciaország) óta _minden_ rajtra. Emlékszem olyanra is, hogy a Ferrari rajtolt a csúszós részről és ugyanígy kikerülte az aktuális Mclarent.

  • ronaldo

    őstag

    válasz venember83 #88 üzenetére

    Direkt nem azt mondtam, hogy Török nagydíj. Hanem, hogy Magny Cours óta _minden_ futamon. Meg mintha pont számítana rajt szempontjából. Picit igen, de érted, esélye nem volt hamiltonnak. Mintha Kimi előrébbről rajtolt volna.

  • ronaldo

    őstag

    Úgy érzem jobb ez a Czollner-Wéber páros a közvetítés alatt, de Wébertől azért az durva, hogy már versenyek óta nem veszi észre, hogy a Ferrari az újítások óta messze leggyorsabban rajtol. Talán még a Magyar futamon is beszélgették Gyulámmal, hogy a BMW-k jó rajtolók, meg a Mclarenek meg minden, erre a rajtnál a Mclarenen keresztülugratott a Ferrari. Kimi/Massa meg gyakorlatilag Magny Cours óta mindig a földbedöngölik rajt szempontjából a mezőnyt. Tegnap is átugratott Kimi Hamiltonon.

  • ronaldo

    őstag

    válasz Atlantis #25 üzenetére

    Ha kiszállnak (=feladják) akkor is legalább akkorát tépáznak a hírnevükön. Nincs jó megoldás :) Mert így ha égnek is, legalább képernyőn vannak, Trulli révén meg időmérőn elég sok szó esik róluk (persze pozitív értelemben, mert Ralfot is hallani és látni eleget, csak más megfontolásból). Arra meg aligha lehetett számítani, hogy a Honda ilyen szinten elsüllyed idénre. Ha a tavalyi formájukat hoznák, ami a BMW-Renault környéke, akkor semmi probléma nem lenne. S ahogy Wurz elkapott egy dobogót, úgy a tűzközelben Button is tudna alkotni.

    Itt jegyzem meg, szerintem a Hondánál is legalább 40%-ban a Bridgestone gumi okozza a gondot, a nem titkoltan eltolt karosszéria mellett. Ahogy a Renault is ebbe süllyedt bele év elején. Sőt, ha a tavalyi eredményeiket vesszük, akkor meg még most is csúnyán égnek, csak úgy jöhetnek ki pozitívan a számvetésből, ha az éveleji önmagukhoz hasonlítjuk. Most szólnom kellene a kémügyről is, mert az is erősen kapcsolódik ide (biztos sokan tudják, hogy miért) de ezt a magas labdát ezúttal kihagyom :D

Aktív témák