Hirdetés

2024. június 23., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Formula-1 2006 - Archívum II. (téma lezárva)

Hozzászólások

(#601) Flashcash válasza shev7 (#581) üzenetére


Flashcash
Közösségépítő

Közben utánna olvastam és a 14. lesz Schumacher meg a többiek is 10 hellyel hátrébb indulnak vagy a mezőny végéről attól függően hogy a kvalifikáció előtt vagy után cserélték a motort.
''There are also restrictions on engine use. Each driver may use no more than one engine for two consecutive Grand Prix meetings. If an engine change is required ahead of qualifying at either meeting, the driver will drop ten places on the grid for that event. If the change is made after qualifying, the driver goes to the back of the grid.''


[Szerkesztve]

(#602) aesir válasza Panky (#600) üzenetére


aesir
veterán

Korrekt:)

Van saját életem...

(#603) ronaldo


ronaldo
őstag

Azt számolgattam, hogy a 110%-os szabályhoz hogy kell mennie valakinek. nekem az jött ki, hogy Schumi a leggyorsabb köréhez képest (1:34.668) 110%-ra 1:44.1xx van. Ezekszerint 10mp-n belül kell lennie a köröknek? Szerintem ez lehetőséget ad taktikára (üzemanyag spórolásban). Mondjuk ha ez így igaz, akkor nem tudom a múlt héten hogy tudott olyan kört menni ami ezen kívül esett (meg hogy Monty kettőt hogy tudott menni...)

(#604) Motion_Blur válasza Flashcash (#601) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Remélem Trullit, Klient lerajtolja...és akkor ott van előtte Alfonz és a két Meki. Ha velük tudja tartani a tempót, akkor nem lesz gond ;)

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#605) Flashcash válasza ronaldo (#603) üzenetére


Flashcash
Közösségépítő

Pont azért hozták ezt a szabályt hogy kevésbé lehessen taktikázni, mert akkor a végső fázisban végképp annyit láttunk volna hogy még a mostaninál is lassabban kímélve az autót mennek a pilóták. Hiszen az utolsó kvalifikációs fázis után a 110%-on belül megtett körök számának fügvényében körönként előre meghatározott fix mennyiségű üzemanyagot tankolhatnak vissza.

Ha nem lenne ez a szabály mindenki csoszogva menne pár kört pl 3-3.5kg üzemanyag fogyasztás mellett kímélve az autót is, a végén pedig könnyű autóval futna 1-2 gyors kört, majd visszatankolna rá 4.5-öt minden megtett kör után.

[Szerkesztve]

(#606) #70869248 válasza ronaldo (#603) üzenetére


#70869248
törölt tag

nézelődtek, zenét hallgattak, virgáztak a csajoknak...a fene tudja :)
sztem is tudnak azért még taktikázni.

valszeg fog még finomodni ez a szabály, ..gondolom a szponzorok is akarták hogy legyen idő hogy képernyőre kerüljön a támogatott autójuk.

[Szerkesztve]

(#607) ronaldo válasza Flashcash (#605) üzenetére


ronaldo
őstag

Azért így utánaszámolva egyáltalán nem annyira drámai a helyzet. Hisz majd 10mp-s sávban teljesítheti a köreit. Ha csak a körök felén 4-5mp-vel lassabb a későbbi legjobbjánál, az is sokat jelenethet.

(#608) Flashcash válasza ronaldo (#607) üzenetére


Flashcash
Közösségépítő

Azért nem szűkítenek ezen a sávon mert akkor meg mindenki azon izgulna hogy forgalom és más tényezők miatt tud-e 1XX%-on belül köröket futni.
Egyébként ez a szabály szerintem most is lyukas, mi van ha a 3. fázis első öt perce után leszakad az ég és ezután többen saját magukhoz képest csak 110%-on kívül futnak köröket?

(#609) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Részidők és csúcssebességek, időmérő - Malajziai GP: [link]

Sanszos, hogy a McLarenek nem 1 kerékcserén vannak...

[Szerkesztve]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#610) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Schumacher hosszabb első szakaszra készül: [link]

''Egy hosszú első szakaszt teljesítünk majd, viszont azt a többiek nem fogják tudni, meddig tudunk a pályán maradni. Ha az első kiálláskor az első tíz között lesz, akkor jó esélyeink lesznek a pontszerzésre is. Talán a dobogó is lehetséges.''

Alonsonak nem szabad nyerni, ez a lényeg :)

to salieri: így van :R

[Szerkesztve]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#611) salieri. válasza Motion_Blur (#609) üzenetére


salieri.
őstag

tul nagy a vegsebesseg hogy egy cseren legyenek :U

(#612) salieri.


salieri.
őstag

''Alonso az időmérő után a spanyol televíziónak elmondta, autóját tévedésből kétszer is megtankolták, így egy igen nehéz autóval kellett kihajtania a pályára. ''

(#613) aesir válasza salieri. (#612) üzenetére


aesir
veterán

''Tévedésből''...

Ezt még a Renault csapat sem gondolhatja komolyan, hogy ezt bárki beveszi... tévedésből, hát hogyne.

Van saját életem...

(#614) salieri. válasza aesir (#613) üzenetére


salieri.
őstag

ezt irtak :O

(#615) aesir válasza salieri. (#614) üzenetére


aesir
veterán

Nem is a tájékoztatást vitatom, hanem a tartalmát.

Van saját életem...

(#616) Flashcash


Flashcash
Közösségépítő

Sehol nem írnak a holnapi rajtsorrendről szerintem ez lesz:

01. - Fisichella - Renault (M) 1:33.840 - 22 kör
02. - Button - Honda (M) 1:33.986 + 0.146 - 19 kör
03. - Rosberg - Williams-Cosworth (B) 1:34.626 + 0.786 - 19 kör
04. - Webber - Williams-Cosworth (B) 1:34.672 + 0.832 - 18 kör
05. - Montoya - McLaren-Mercedes (M) 1:34.916 + 1.076 - 18 kör
06. - Raikkonen - McLaren-Mercedes (M) 1:34.983 + 1.143 - 18 kör
07. - Alonso - Renault (M) 1:35.747 + 1.907 - 22 kör
08. - Klien - Red Bull-Ferrari (M) 1:38.715 + 4.875 - 16v
09. - Trulli - Toyota (B) 1:34.702 + 0.862 - 12 kör
10. - Villeneuve - BMW-Sauber (M) 1:34.752 + 0.912 - 10 kör
11. - Heidfeld - BMW-Sauber (M) 1:34.783 + 0.943 - 10 kör
12. - Speed - Toro Rosso-Cosworth (M) 1:36.297 + 2.457 - 6 kör
13. - Liuzzi - Toro Rosso-Cosworth (M) 1:36.581 + 2.741 - 7 kör
14. - M.Schumacher - Ferrari (B) 1:34.668 + 0.828 - 23 kör
15. - Albers - MF1-Toyota (B) 1:37.426 + 3.586 - 7 kör
16. - Monteiro - MF1-Toyota (B) 1:37.819 + 3.979 - 6 kör
17. - Sato - Super Aguri-Honda (B) 1:39.011 + 5.171 - 6 kör
18. - Ide - Super Aguri-Honda (B) 1:40.720 + 6.880 - 6 kör
19. - Coulthard - Red Bull-Ferrari (M) 1:34.614 + 0.774 - 12 kör
20. - Barrichello - Honda (M) 1:34.683 + 0.843 - 14 kör
21. - Massa - Ferrari (B) 1:35.091 + 1.251 - 3 kör
22. - R.Schumacher - Toyota (B) 1:34.586 + 0.746 - 10 kör

(#617) salieri. válasza aesir (#615) üzenetére


salieri.
őstag

2 sec nagyon sok az elsohoz kepest szvsz :O

(#618) Motion_Blur válasza Flashcash (#616) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Ha ez tényleg így lesz, akkor nagy cumi van (Schuminak) :(((

[Szerkesztve]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#619) Jarod1


Jarod1
addikt

mindenesetre megint a MCLarenekre tettem 1 kis lóvét!! :))

(#620) aesir válasza salieri. (#617) üzenetére


aesir
veterán

56 kör, két kerékcserés taktikát feltételezve (ami a legvalószínűbb), kb a 18-20 körben jönnek ki először. 3.5 liter fogyasztással számolva ez 63-70 liter üzemanyag, ezt a mennyiséget megduplázva semmilyen tankba nem tudják beletölteni. Arról nem beszélve, hogy szerintem több a fogyasztás is mint 3.5 liter egy körön.

Van saját életem...

(#621) szeva000 válasza Jarod1 (#619) üzenetére


szeva000
addikt

mostmár én is.a múltkor még nem mertem,de most megmutatják ki is a király :D

(#622) Motion_Blur válasza aesir (#620) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Nem sok egy kicsit a 3.5 kg?

''A fogyasztás tavaly 3.3 kg/kör volt, az idén így 2.65 kg/kör körül várható''

[Szerkesztve]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#623) szeva000 válasza Motion_Blur (#622) üzenetére


szeva000
addikt

Meghát 2fajta tankot szoktak használni a csapatok.Az egyikbe igen csak fér üzemanyag

(#624) szeva000 válasza Motion_Blur (#618) üzenetére


szeva000
addikt

Mi van veletek??A merci lesz a legmegbízhatóbb motor??? :D
Nemtudom kibírják e a versenyt? :)

[Szerkesztve]

(#625) aesir válasza Motion_Blur (#622) üzenetére


aesir
veterán

Lehet hogy sok, bár nem gondolom.
Idén ugyanannyit pörögnek a motorok mint tavaly, ugyan két hengerrel kevesebb, de a gumicserének köszönhetően jobb a tapadás, jobban lehet kenni neki, szerintem nem változik a fogyasztás.

Van saját életem...

(#626) aesir válasza szeva000 (#623) üzenetére


aesir
veterán

A kerékcsere újbóli bevezetése óta nem sok értelme van a póttanknak. Mellesleg a tavalyi nagy tankok is kb max 130 literesek voltak.

Nem mondom, hogy korrekt a számolásom, mindenesetre azt kizártnak tartom, hogy véletlenül kétszer tankolnak meg egy kocsit, egy világbajnok csapatnál. Még ha az összes tankoló-szerelő egyszerre ennyire hülye is lenne, akkor még ott van a kocsiban Alonso, aki csak szólna a balfaszoknak, hogy nem kell tankolni. Feltételezem ilyenkor a tchnikai főnök is figyel mindent, szóval ilyan ''véletlen'' nincs.

Van saját életem...

(#627) joergie válasza aesir (#625) üzenetére


joergie
őstag

mellesleg nem vízzel mennek ugyebár, tehát kg=liter :))
Fisico nagyon motivált. Nagyon érdekes volt, amikor kérdezték Alonsoról, és aszondta nemtudja mi van vele, de Ő nagyon örül a saját eredményének ;] :R :C :R ;]

Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.

(#628) Motion_Blur válasza aesir (#625) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Csak az FIA nem így gondolja :D

Olyat is olvastam, hogy eddíg a pálya 57%-a volt padló, most meg 70 ;)

1kg üzemanyag nem egyenlő 1 liter üzemanyaggal ;)

[Szerkesztve]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#629) szeva000 válasza aesir (#626) üzenetére


szeva000
addikt

Hát ezt a 2X tankolást én is teljesen kizártnak tartom,de nem értem Alonso idejét akkor sem:)túl gyenge,akárhogy is nézzük

(#630) Flashcash válasza Motion_Blur (#622) üzenetére


Flashcash
Közösségépítő

Az FIA 2.75kg-al számol most nem?

(#631) joergie válasza Motion_Blur (#628) üzenetére


joergie
őstag

valójában én is azt akartam írni... :DDD
Na meg nagy-nagy respect jár a Williams csapatnak. Amiről a Wéber G. beszélt, valami e-mail, ez meg überLOL ;]

Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.

(#632) ronaldo


ronaldo
őstag

Viszont ha tényleg sokkal több üzemanyag van a kocsijában, akkor ha még melegebb lesz holnap mint ma, akkor durván el fog fogyni a gumi mire mehet cserélni. Ugyanis ha a gumi az ''egyszertankolásra'' volt feltéve, tehát nem kemény keverék hanem lágy, akkor a ''kétszertankolt'' alatt szépen slick gumi lesz mire kimegy a boxba. (mert ugye az első tíz résztvevői nem cserélhetenek kereket a verseny kezdetéig). Meg szerintem amúgy sem ez a Maláj az a pálya, ahol egy cserét kellene játszani.

(#633) -Mike- válasza joergie (#631) üzenetére


-Mike-
addikt

A Williams-Cosworth kombót Wéber már tavaly megmondta, hogy az elején jók lesznek. De csak addig, amíg a többi nagy gyári csapat nem kezd el fejleszteni.

(#634) Kephamos válasza joergie (#631) üzenetére


Kephamos
addikt

Milyen e-mail? Én nem emlékszem arra, hogy ilyet beszélt volna. :B
--------------------
Sanszos, hogy ez a Rosberg még idén versenyt fog nyerni. :C

(#635) ronaldo válasza Kephamos (#634) üzenetére


ronaldo
őstag

A Williams és a BMW csapat közt voltak ugye ellentétek tavaly, mert mindkét gyártó a másikra fogta a kettőjük autójának a gyenge szerepélésnek okát. Aztán ugye a BMW az előző futamon Villeneuve alatt meggyulladt, és azt írta e-mailben egy volt Williams-BMW-s dolgozó a BMW-nek, hogy biztos a kasztni gyulladt meg. (mert ugye azt csinálta tavaly a Williams) :D

(#636) Motion_Blur válasza ronaldo (#635) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Jaja :DD

Bazz de hogy nézett ki megint a Wéber? :DDD Mint a mosott sz@r :D

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#637) #70869248 válasza ronaldo (#635) üzenetére


#70869248
törölt tag

Sztem benne van hogy lehalnak a motorok, hiszen azok változtak most, és még nincs kiforrva a technikai alap, amire lehetne teljesítménytnővelni.
tesztelni kell...nyomják is a tesztpilótáknak a friss technikákat az autóba.

(#638) ronaldo válasza #70869248 (#637) üzenetére


ronaldo
őstag

Persze, de itt azon volt a fő hangsúly, hogy kis fricskát adtak a bmw-nek. Hiszen meggyőződésük volt, hogy az autó szar, nem pedig az erőforrás. Erre első külön töltött futamukkor lángol a bmw motor. Hát nem williams-idilli kép? :)

(#639) Kephamos válasza #70869248 (#637) üzenetére


Kephamos
addikt

Mindíg mondogtják, hogy a Crosworthnak mekkora nagy tapasztalata van a V8-as motorok gyártásában, de még nem nagyon csináltak ilyen jellegú motort. Gyorsak, gyorsak, de nem annyira, mint mondjuk a McLaren, vagy a Renault. Akkor most tényleg van nagy előny, vagy nincs? Vagy motorelőny az van, de az autó nem annyira jó?

(#640) #70869248 válasza Kephamos (#639) üzenetére


#70869248
törölt tag

Sztem a Williams nagyon jó autókat csinál, és nagyon jó a motor is.
A Bmw-nek sztem a Williams csapatvezetéssel, és annak irányításával lehettek problémáik...valszeg úgy gondolták, hogy így nem tudnak fejlődni kellőképen.

(#641) Chip válasza ronaldo (#632) üzenetére


Chip
aktív tag

Nem a keményebb gumi a tartósabb?

(#642) #70869248 válasza Motion_Blur (#636) üzenetére


#70869248
törölt tag

Lehet :)
De Wéber Gabi óriási srác, kiváló szimversenyző, kiváló versenyző, erről az eredményei beszélnek, és én a magam részéről kifejezetten nagy tudásanyaggal rendelkező szakértőnek is tartom a technikai, azon belül pedig a Formula1 sportágban.
:)

[Szerkesztve]

(#643) Kephamos válasza Chip (#641) üzenetére


Kephamos
addikt

De.

(#644) ronaldo válasza Chip (#641) üzenetére


ronaldo
őstag

Igen, és én is azt próbáltam elmondani, hogy ha ''véletlen'' tankoltak kétszer, akkor gumit sem cseréltek neki, és lággyal ment ki. És azt már nem lehet variálni a futamig.

(#645) Motion_Blur válasza #70869248 (#642) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Teljesen egyetértünk :R

Csak a Gyula mit keres ott? :@:@

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#646) Motion_Blur válasza Flashcash (#616) üzenetére


Motion_Blur
félisten

11. rajtkockából fog indulni, legalábbis ő ezt nyilatkozta :)

Ross Brawn: ''...ha figyelembe vesszük, hogy Michael autójában milyen benzinmennyiség volt a büntetése miatt, akkor nagyon jól ment az időmérő edzésen. A gumik is nagyon egyenletesnek tűnnek.''

[Szerkesztve]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#647) Peat;)


Peat;)
veterán

A mclaraenek hasonló taktikával mennek mint bahreinben montoya szerintem, ahhoz képest nagyon jó helyről vágnak neki. Egyébként már bahreinben is nagyon gyors (4.) volt montoya végsebesságe a súlyához képest, érdekes hogy eddig a coswroth és merci motor a legjobb a mezőnyben :) (19500-at pörgött a merci motor és még nem az utolsó szakaszban :Y ) Fisi szerintem elbénázza a versenyt, valahogy sose jön neki össze, elég rossz a versenytempója finoman fogalmazva.., honda megint csak az időmérőkön, teszteken villant mint mindig :/ , a williamsekre kiváncsi vok, drukkolok a kettős Mclaren győzelemért de azért is hogy a W.-ek dobogósak legyenek :)

(#648) Flashcash válasza Motion_Blur (#646) üzenetére


Flashcash
Közösségépítő

Akkor mégis az első verzió volt a jó. :)

(#649) Motion_Blur válasza Flashcash (#648) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Schumachernél nem látta valaki a fordulatszámmérőt? Mennyit foroghat a Ferrari motor?

ja ez nem válasz akar ám lenni :D

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#650) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Most olvasom, hogy Massa-nak is (újból!!) kicserélték a motorját! :(

1 hét alatt 2x :O

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Formula-1 2006 - Archívum II. (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.