Erre is reg volt pelda, hogy David ''vedte'' a Ferrarit. Bar amit mondott azzal egyet ertek.
[link]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_samsung_watch_active_2_44mm_acel_hazas_okoso/friss.html
Erre is reg volt pelda, hogy David ''vedte'' a Ferrarit. Bar amit mondott azzal egyet ertek.
[link]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_samsung_watch_active_2_44mm_acel_hazas_okoso/friss.html
3an egyszerre a pályán - habár kitudja ki mikor vonul vissza...
De mind3 jól keres, végén odavágják billgétszet a vagyonnal
Zindex híreli hogy Stoddart papa is indulna megint 08-tól, beadta a nevezést, úgy látszik nem tud F1 nélkül meglenni. Hogy fognak neki itt páran örülni!
Szokasos nemet PR-nek a szemtaniu lehetunk, vicc az egesz
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
(#1405) Peat;) válasza Motion_Blur (#1379) üzenetére
Megteszi azt a két srácunk hétvégén, amúgy Monti legutóbb szar szárnyállásokkal ment mert probléma votl a motorjával és így is msch előtt végzett..hmmm, meg előzö versenyen is szar volt neki, kimi iramát kéne nézni amit megcsinált (19 másodperces hátránnyal ért be bahreinben úgy hogy a végéről rajtolt és a 4. körben volt már 20s hátránya a 12. helyen talán, miközben elöl nem lazsáltak..). Megbízhatóbb és gyorsabb is a verseny alapján mint a ferrari jelenleg a persze ez változhat de hülyeséget én se írkálok más csapatokról. Bár lehet midland szárnyra kap és elver mindenkit
Miért is vicc?
Van saját életem...
Leginkább a hír tálalása a vicc. ''C.S. az F1-be tart?'' Hol van szó ilyesmiről? Vezet egy széria-kupában, erre egyből az F1-be tart... klasszikus pletyka-bulvár, a legrosszabb fajtából.
Nyilván nem veheti senki hozzáértő komolyan, hogy egy ennyi idős nő, mindenféle OW-tapasztalat nélkül szuperliszenszet kaphat.
A két fizetési adat stimmel.
Akkor mi a vicc?
Van saját életem...
Ezt olvastátok??[link]
A FIA felfedte a maranelloi találkozó részleteit:
A következőkben született egyetértés:
1. Öt évig, azaz 2008-tól 2012-ig tilos a motorok fejlesztése.
2. Az évenkénti módosítások befegyasztása, melyek részleteit a FIA minden év január elsejéig köteles tisztázni.
3. A motor azon elemeinek listája, melyeket évente fejleszteni lehet:
- portok
- az égéskamra formája
- szelep nagyság, forma, és szög
- dugattyúfej (a dugattyú súlyának azonosnak kell maradnia, ahogy a dugattyúgyűrű pozíciójának és a sűrítés nagyságának is)
- vezértengely profil és szelepvezérlés
- légbeömlő
- gyújtógyertya
- hengerfej
4. Csak olyan fejlesztéseket lehet végrehajtani, melyek a FIA szerint csökkentik a költségeket, vagy növelik a megbízhatóságot. Teljesítménynövelő módosításokat nem lehet eszközölni. Ezeket a FIA később pontosítja.
5. A motorok sebességének limitálása
Sztem a pilótákat is be kéne fagyasztani, meg mindenki csak egy kézzel dolgozhat majd...
''He who controls the spice, controls the universe''.........¡ buenas nochesssssss! Kényes bugyli,komisz kinyírt levágják Boci baja az is itt lett elvág… GIGGITY! Az élet nem habostorta...
''Akkor mi a vicc?''
Az, hogy visszatolták...!
Pleased to meet you - hope you guess my name
(#1411) KrAt válasza Fortissimus (#1409) üzenetére
Nanemá...
#1412: egyetértek.. Eddig olyan jó volt az F1, de mintha minden visszafele menne
[Szerkesztve]
(#1412) fokukac válasza Fortissimus (#1409) üzenetére
na, ez a vicc.
mi az, hogy megtiltják a fejlesztést??
technikai sport, könyörgöm!
''bigger, better, faster, more!'' ez a lényeg...
majd akkor valaki csinál jobb, normálisabb versenysorozatot.
Pleased to meet you - hope you guess my name
(#1413) Skipp válasza Fortissimus (#1409) üzenetére
Pffffffffff....
Kezd sok lenni...
Következő megegyezés, hogy 2009ben kiveszik a sebváltót, 2010ben a 4 kereket is leveszik....
Légy pontos! Mérj mikromiliméterben, jelölj krétával, vágj baltával!
Mi benne a vicc? Szerintem épp most válaszoltad meg magad is
Fortissimus: És ebbe a csapatok belementek? Valaki magyarázza el hogy ez hogy leheséges, mert ez nekem magas...
(#1415) Korcsii válasza Fortissimus (#1409) üzenetére
lol... jövőre kitalálják hogy minden autónak pontosan ugyanúgy kell kinéznie, pont olyan erősnek kell lennie, mindennek meg kell egyeznie,... azután meg már csak az jön, hogy minden autót ugyanolyan robotok irányíthatnak...
könyörgöm, a F1 nem pont a legfejlettebb technika (és legjobb emberek) versenye? (legalábbis nem annak kéne lennie?)
mé' nem lehet visszaállítani az 5évvel ezelőtti szabályokat? (legalábbis a többségüket)
jó megértem, hogy el kell adni a különböző ellenörző berendezéseket... de akkoris
[Szerkesztve]
(#1416) C^^ válasza Fortissimus (#1409) üzenetére
Na nehogymár kérem. Ez mi ??
Nem lehet fejleszteni, meg minden autó ugyanolyan, sebességlimit, meg l0f4sz...
Jóhogy nem minden autóban ugyanannak a versenyzőnek kell ülnie.. hát ez kész, 2008-tól nem fogom nézni az f1-et, meg szerintem sokan mások se, így semmi értelme nem lesz.
A nagyképűséget miért nem tíltja a szerződése? [link]
Jobban tenné ha befogná!!!
engem már nem érdekel mit hazudozik a szaros,de legfőképpen a McLarenes szerződését kéne letiltani,akkor lennék csakis nyugodt.A ferkánál elférne
(#1419) Fortissimus válasza Yaye (#1414) üzenetére
Szerintem lesz még ezen vita, úgy látom aláírva nincs semmi, csak azt mondják ezekben egyeztek meg. Papír nélkül meg nem sokat ér semmi se.
De azért ezek elég durva dolgok, mégha csak a fele igaz is...
''He who controls the spice, controls the universe''.........¡ buenas nochesssssss! Kényes bugyli,komisz kinyírt levágják Boci baja az is itt lett elvág… GIGGITY! Az élet nem habostorta...
''A ferkánál elférne''
Meg még mit nem. Mondjuk a midland jó lenne neki.
while (state(Korso) != _BROKEN) go(Korso, &Kut);
Nem férne el!!!!!
Ferrari-ba Soha!!!!!!!
Oszt még aszonggya,hogy jól döntött :[link]
A legtökéletesebb döntés egy jó balhorog lenne neki Vagy tényleg a Midland
Más dolga nincs, mint egész nap hülyeségeket beszélni?
Jó kis semmitmondó válaszok, amikkel ide is, meg oda is húz, meg közben fényezi is magát.
Szerk: a Midlandben én is benne vagyok.
[Szerkesztve]
Légy pontos! Mérj mikromiliméterben, jelölj krétával, vágj baltával!
Remélem sumi most már mutat valamit ebben a szezonban.
(#1426) Nowhereman válasza Fortissimus (#1409) üzenetére
És mi van, ha mondjuk valaki késöbb száll be? Mondjuk a Judd visszatér 2011-ben és mindenkit porig aláz? Vagy mi van akkor ha lesz max 2 csapat, és néhány motorszállitó kilép, mivel a nukufejlesztés bevezetés ekor harmatgyenge motoruk volt, és unják az égést... megint 6 autó fog körözni, mint Daytonában?
Nem tudom, hogy milyen anyagot használnak a megbeszéléseiken, de roppant kiváncsi vagyok, hogy mitől lehet ennyire elszállni!
Utánam a kondenzcsik!
A hozzászólásod szövege fölötti MOD linkre kattintva tudod szerkeszteni, bővíteni a hozzászólásodat 5 percig. Használd rendszeresen! Egymást sűrűn követő egymondatos hozzászólásokkal nem leszel túl népszerű a fórumon.
Nowhereman: Akkor a Judd köteles lesz a többiekénél nem jobb motort készíteni. Ha mégis jobbra sikerül, akkor le kell rontania. Ez tök logikus, ez a királykategória, mit nem lehet ezen érteni?
[Szerkesztve]
Csodagumival rukkolt elő a Bridgestone
[link]
''He who controls the spice, controls the universe''.........¡ buenas nochesssssss! Kényes bugyli,komisz kinyírt levágják Boci baja az is itt lett elvág… GIGGITY! Az élet nem habostorta...
(#1429) brownus válasza Fortissimus (#1428) üzenetére
Kíváncsian várom a hétvégét!!
Igyis PR az egesz, Ralf is a neve miatt van ott ahol, mint pilota kozepszeru, felesege meg olyan mint Paris Hilton sex video nelkul, szeret rivalda fenyben lenni a plasztikazott testevel, es nem azert kap ennyi penz mert olyan jo pilota, hanem mert van a bulvar mediaban erteke
[Szerkesztve]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
(#1431) rocket válasza Fortissimus (#1428) üzenetére
Az ilyen igergeteseknek altalaban nagyobb a fustje mint a langja, de cafoljanak ram a versenyen
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
(#1432) KrAt válasza Fortissimus (#1428) üzenetére
Kivi leszek, mi sül ki belőle
Ha te kiwi, akkor én narancs
Regards: Csepy
Regards: Csepy
Maradjunk annyiban, hogy nem feltétlenül értek egyet.
Van saját életem...
(#1435) Nowhereman válasza Yaye (#1427) üzenetére
Egyre bonyolultabb, nem lehetne úgy mint a régi formula easternben - mondjuk vegyék át a szabályokat. Mindenkinek széria lada 1200-as blokk - nuku reszelés, minden alkatrész csak keleten készülhetet/trabi kormánymü.../ oszt hajrá. Tuti hogy messze olcsóbb és egyszerübb lenne?
Egyébbként valaki droggban járatosnak van valami tipje, hogy mi üthet ennyire?
Utánam a kondenzcsik!
(#1436) Nowhereman válasza aesir (#1434) üzenetére
Hagydd! Nekik aki nem az ideáljuk, az béna, x@r.. Ez van. Még Zsoltikánk sem volt középszerü. Nem volt lassú - mint ahogy mániájuk mondani, de szerintem halvérüségben minden alakot überelt a forma1-ben...
Utánam a kondenzcsik!
Ecclestone át akarja alakítani a versenynaptárat.
Nagyobb népszerűséghez vezetne szerinte, ha több országba elvinnék az F1-et és egy pályára 3 évente kerülne sor.
Hát nem tudom nekem ez nem tetszik, de látszik hogy ebben is a pénz van...
[link]
ránéztem a képre, és csak ez jutott eszembe... :
nem idős már egy kicsit? mert mostanában igencsak furcsa szabályok születnek...
(#1440) Motion_Blur válasza Fortissimus (#1428) üzenetére
Remélem, végre nem kamuznak
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Alonso:
„Arra számítok, hogy ellenfeleink sokkal nagyobb nyomást gyakorolnak majd ránk Melbourne-ben. Véleményem szerint a Honda, a Ferrari, és a McLaren is jó lehet ezen a ringen. Különösen a Ferraritól tartok. Michael Schumacher szerintem bombaformában lesz.”
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Nem, nem öreg, simán hülye, ki lehet mondani....
Alonso meg vagy érzi a vesztét, vagy meg akarja magyarázni, hogy miért kapott ki (iiletve csak fog )
[Szerkesztve]
Légy pontos! Mérj mikromiliméterben, jelölj krétával, vágj baltával!
(#1443) KrAt válasza Motion_Blur (#1441) üzenetére
Na akkor remélem vki lenyomja a pályáról. Sató hátulról féktávon?
(#1444) Motion_Blur válasza KrAt (#1443) üzenetére
Jah, a Super Agurival
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Vagy éppen megpróbálja magának bemagyarázni, hogy ennyi versenyt nem nyerhetnek sorban. Aztán ugye kellemesen csalódik...
Nagyon kíváncsi vagyok! Most úgy néz ki tényleg ott lesz mind a 4 csapat, meg egy kis esővel meg lehetne fűszerezni a versenyt, és láthatnánk egy igazán emlékezetes versenyt.
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
(#1446) Motion_Blur válasza joergie (#1445) üzenetére
Szerintem ez a ''4 csapat van egy szinten'' (mindenhol ezt írják), és akkor most hú de izgi lesz minden, ez egy nagy blődli. Renault, Ferrari, McLaren és Honda. Ennyi.
Raikkonen talán kicsit felhozhatja a Mekit, de szerintem a Ferrari (pontosabban Schumacher) akkor is előtte lesz. Sajnos a Renault uralma szerintem itt még nem törhető meg.
üssetek...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#1447) KrAt válasza Motion_Blur (#1446) üzenetére
Én mondjuk azért a Williams-et nem hagytam volna ki a ''nagy csapatok'' közül..
(#1448) Motion_Blur válasza KrAt (#1447) üzenetére
Egyáltalán mi az, hogy ''nagy'' csapat?
5 nagy csapat nem lehet. Ennél árnyaltabb a helyzet
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#1449) KrAt válasza Motion_Blur (#1448) üzenetére
ŐŐŐ van benne vmi. Akkor is jó a Williams Én legalább is szeretem. Kivi leszek, mit fog alkotni most Rosberg.
Állítólag ilyen 15-18 fok lesz. Valahogy nem tudom elhinni
A padlógázos szakaszok hossza 1 körön belül 70% fölött lesz, az átlagfogyasztás kb. 2,67 kg/kör.
Ezek az értékek tavaly: 64%, illetve 3,3kg/kör
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section