Finomítsuk inkább úgy, hogy te értesz egyet velem.
Van saját életem...
(#451) aesir válasza Nowhereman (#444) üzenetére
Finomítsuk inkább úgy, hogy te értesz egyet velem.
Van saját életem...
Szerintetek mi az ott az első vezérszárnyon?
[link]
ezt pontosítani kellene..a csavarkulcsra gondolsz?
arra a kékesre ami csőben folytatódik
én mindenképpen levegős csavarkulcsra gondolnék..amit rácsapnak a kerékanyára.
Azt most ne kérdezd meg hogy miért van rajta elektromos cumó..mert azt nem tudom, lehet vmi segédbizgentyű.
azért nagyon nem vagyok benne biztos
..minnél többet nézegetem, annál inkább elbizonytalanodom...nézegetem még egy darabig..
(#457) Latissimus Dorsi válasza lorcsi (#452) üzenetére
Egy akus venti. Szerintem a fékek hűtésére használják.
MOS6510 > Intel P166 > Intel Cel400 > Intel Cel800 > AMD Athlon 2,0 Thunderbird > AMD Athlon 2,5 Barton > Intel Core2 Duo E6600 > AMD Phenom II N970 >Intel Core i5-4300U > Intel XEON E3 1505M v5 > ?
bocs a 3hsz-ért
Mostmár szinte biztosan tudom hogy nem csavarkulcs.
Egyfelől mert az aksin nem hiszem hogy áthaladna a hajtány (és az sztem aksi), a másik hogy túl sérülékeny a flexibilis cső ahoz hogy az legyen.
Valszeg inkább levegőt szállít...és elfele az autótól.
De hogy mi azt még mindig nem tom/juk.
(#459) #70869248 válasza Latissimus Dorsi (#457) üzenetére
Ne viccelj
feltettem a kérdés és aki tudja válaszol, vagy leírja szerinte mi lehet
hogy ne lehetne tippelni is
(#461) ByB válasza Latissimus Dorsi (#457) üzenetére
Ez biztos az, minden csapat használ ilyet, vagy hasonlót a fékekhez, illetve az oldaldobozokhoz...!
Latissimus Dorsi-nál a pont sztem, vagy ha mást hűtenek is a funkciót tekintve mindenképpen.
pont videót renderelek és már 3× akadt be a prog. az oda nem figyelésem miatt (képméretezések)..őszülök.
Az a mokas ebben a sztoriban, hogy elotte nap a mercedes valami fejese elismerte, hogy gondok voltak Montoya motorjaval,megviszgaljak, de nem cserelik ki valoszinuleg
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
Vezérlő elektronika/software gond (volt), majd most kiderül, hogy meg-e érte nem kicserélni.
Az vicces, hogy ezt pont te nem érted meg...
Raikkönen egy kiálláson volt, kicsit más mennyiségű naftával körözött.
Ehhez képest kevesebb, mint fél másodperc a hátránya a leggyorsabb pilótához képest, aki épp egy 12 körös etap végén, elég új gumikon futotta meg ezt az időt.
Illetve ha a teljes versenytávot nézem, Kimi a 3-4. körben már bőven 20 másodperc (meg tizenvalahány hely) lemaradásban volt az elsőhöz képest, a végére meg bejött 20 másodperc alá.
Ezek szerint a többiek semmire se mentek a gyorsabb köreikkel...
Kelj fel és járjunk!
A versenyzők pénteki nyilatkozatai:[link]
''He who controls the spice, controls the universe''.........¡ buenas nochesssssss! Kényes bugyli,komisz kinyírt levágják Boci baja az is itt lett elvág… GIGGITY! Az élet nem habostorta...
Alonsonak nincs ideje Rossira:[link]
Minap még verte a mellét, mint king-kong most meg...
Rai szinte már mindenkivel tárgyal, most a rönóval akarják házasítani[link]
Probléma van a ferrari motorokkal, lehet suminál is cserélnek[link][link]
''He who controls the spice, controls the universe''.........¡ buenas nochesssssss! Kényes bugyli,komisz kinyírt levágják Boci baja az is itt lett elvág… GIGGITY! Az élet nem habostorta...
Szerintem ez egyértelműen a fékek hűtésére szolgál. (Látszik, hogy kopott a gumi, szóval futhatott egy pár kört, megállt, nincs hűtése a fékekenk és félnek, hogy begyullad.) Régebben sokat lehetett látni, hogy a McLarenek fékeit hűtötték, de ha jól emlékszem, akkor nem csak simán egy ventivel fújatták, hanem szárazjeget raktak a ventillátorhoz.
A vicces az, hogy én pontosan értem.
A 3-4 körben a mezőny valóban lassú felét már ténylegesen leelőzte, a kicsit gyorsabb felén pedig egyenletesen hozott időt, kivéve ezen versenyzők 2. kerékcseréje, mert akkor sokon hozott. Ezzel természetesen nem azt mondom, hogy lassú volt és csak az eggyel kevesebb kiállás hozott számára időt. Gyors volt, de nem hajtotta maxon a McLarent a gumik miatt.
Rosberg tényleg nem ment sokra, mert az elején kipördült, és extra boxkiállásra volt szüksége, így ''csak'' 7. lett.
Alonso és Schumacher már valamivel többre ment a gyors köreivel, 1-2. helyezettek lettek. A többi tényleg nem ment vele semmire.
Van saját életem...
Szerintem Bahreint felejstük el.
nem egy homoksivatag közepén, nem tiszta homokos pályán egész más lesz a a tapadás, sőt, lehet, hogy a verseny, és az erőviszonyok is máshogy alakulnak.
---------------
[Szerkesztve]
Pleased to meet you - hope you guess my name
Mostmeg jön a mocsár/özönvíz, az se az igazi....
''A vicces az, hogy én pontosan értem.''
Az a vicces, hogy pont nem úgy tettél. De ássuk el a csatabárdot
Nem tudom, hogy Raikkönen mennyire nyomta ki a McLaren belét.
Sokat kocsikázott lassabb autók mögött, akiket a súlytöbblet miatt nem tudott megelőzni, pl. Villeneuve. De ha tiszta volt előtte a terep, szerintem nyomta. Például mikor Villit megelőzte, rögtön súlyos tizedeket, néha egy egész másodpercet vert rá - mindezt nehezebb autóval.
Viszont érdekes a helyzet, tavaly inkább csak a McLareneseknek kellett szurkolni, hogy kibírja az autó a két nagydíjat, most meg ferrari motorból négyből kettő, a Renault egyik kocsija megadta magát az első futamon.
A Williams-re kíváncsi leszek, meg a Hondára. A Honda egy körön néha tavaly is gyors volt, csak a versenytempójuk nem volt meg, kíváncsi leszek, idén mi lesz. Szerintem érdekes lesz az év. Tavaly szinte egyértelmű volt, hogy ha Raikkönen alatt nem áll meg az autó vagy nem kap 10 helyes büntetést, akkor nyer, ellenkező esetben Alonso. Idén sokszereplős a móka, megjelent esélyesnek a Ferrari, a Honda, meg még ki tudja...
Kelj fel és járjunk!
Nincs mire hivatkoznom a vélekedésemben, de szerintem a McLaren idén nem lesz annyira domináns mint tavaly volt, ha éppen nem szállt el a motor.
A Williamstől sokat várok.
Van saját életem...
21. helyről a harmadikra ... Mi ez, ha nem dominancia? (Kérdés, hogy hogyn bírja a motor, de bízzunk a legjobbakban.)
Mért gondolod ?
Én épp abban bízom, hogy most az új motorokkal jobban bírják.
Tényleg igaz, hogy Bahrein poros, sivatagos.
De azért 21 -> 3
Majd meglátjuk mi lesz Malajziában.
[link] Azt figyu! Ezek csalni fognak!
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#477) C^^ válasza Motion_Blur (#476) üzenetére
Áhh, menni fog ez anélkül is remélhetőleg
Jelenleg az F1C 99-02 adja legteljesebb körítést, de én már nem használom és csak ezzel megyek:
- [link]
(ha még nem húztál innen, akkor a számláló után zárd be a kisablakot)
Ez egy Japán F3 bajnokságra épülő autó, ..hoztartozik nem vagyok nagy Formula szimes, és 0 vezetési segítséggel és botváltóval vezettem.
(sajna felvételnél 32b színben vettem fel, ezért meg kellett tömöríteni rendesen hogy elfogadható méretű legyen)
[Szerkesztve]
Ez azért nem ilyen végletekig egyszerű. Nyilván gyors, de hogy domináns-e, az majd kiderül.
Van saját életem...
Egy futam után még nem lehet egyértelműen megállapítani az erőviszonyokat. A Renault szerintem nem mutatott meg mindent, Alonso az első tankolása után könnyedén utolérte Schumachert, körönként 4-5 tizedet hozott rajta. A második tankolás után már vezetett, és nem Raikkönenből van, hogy 10 kör alatt 20 másodperccel akarjon nyerni, szóval éppen csak annyira nyomta, hogy Schumacher ne tudja megelőzni.
Raikkönen menete alapján a McLaren jobb, mint amire a tesztek alapján számítani lehetett, de hogy pontosan hol állnak a Renault-hoz képest, nekem még nem egyértelmű. Mindenesetre én szurkolok nekik nagyon.
Kelj fel és járjunk!
Igen, így értettem. Ugyebár franciákról van szó, nemde?!
Franciák mindig arcoskodtak-pl trianonban, de ez most nem téma
viszont ez naggyon komoly. Alonso-Kimi helycsere? [link]
Montoya meg ugye azért mehetne oda, mert spanyol az anyanyelve
Mondjuk ilyen alapon mehetne de la rosa is.
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
(#482) Motion_Blur válasza joergie (#481) üzenetére
Schumacher és Raikkonen már aláírt a Ferrarihoz 2-2 évre. Téma lezárva
Más: A Toyota képtelen felmelegíteni a Bridgestone-okat: [link]
''Különösen nehézzé teszi a helyzetet, hogy tudom, az autó gyors, csak egyszerűen nem tudunk elegendő hőt közölni a gumikkal'' - fogalmazott Trulli, majd elárulta: az abroncsok 60 fokkal maradnak az üzemi hőfok alatt. - ''Ez a legalacsonyabb érték a paddockban.''
Ez számomra hihetetlen...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Fini
Van saját életem...
Juan-Pablo Montoya autója 23 perccel később lefulladt a boxutca kijáratánál, amikor a kolumbiai vélhetően a rajtot akarta gyakorolni.
Montoya ezután saját maga futott el az emelőért, mert McLarenje már félig a pályán állt, ezért saját magának, külső segítség nélkül kellett azt visszahúznia a boxutcába. Később folytatta a munkát, röviddel az edzés vége előtt azonban megpördült, s csak a 14. helyig jutott a tabellán.
hobizoli
több drón kell ;P
nyehhe, én is ezen röhögtem...
kell egy kis testmozgás, bár szépen lefogyott JPM mostanában...
I'm back, baby!
nem sokat cicózott, evitte a Midland emelőjét aztán azzal húzta vissza
thx
többször beállt a Vegas mire rájöttem hogy anomália van a képméretezésnél
3× kellett megcsinálni...3× annyi idő,..lassan ideje lesz gépet fejleszteni.
[Szerkesztve]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#489) aesir válasza Motion_Blur (#488) üzenetére
Kimondottan örülnék a monszunnak.
Van saját életem...
(#490) szeva000 válasza Motion_Blur (#488) üzenetére
Mindegy nektek,a meki a nyerő
(#491) Motion_Blur válasza szeva000 (#490) üzenetére
Az lehet (bár kétlem, hogy övék a legjobb autó), de az nagy esőben nem igazán számít
Egy ilyen képpel kiegyeznék vasárnap reggel fél fél10-kor: [link] Teljesen mind1, hogy ki van elöl, az a lényeg, hogy Alonso ne tudjon elhúzni 8-10 ponttal, mire Európába ér a mezőny
Kicsit kirándultam Bahrein-ben: [link]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#492) szeva000 válasza Motion_Blur (#491) üzenetére
Látom,csak a mekit szereted
(#493) KrAt válasza Motion_Blur (#488) üzenetére
Érdekes lesz. Nembaj, úgyis rég volt esős verseny
(#494) aesir válasza Motion_Blur (#491) üzenetére
Az vicces, hogy egy kb egy éve elkészített pályánál ezt még nem javították.
Van saját életem...
Nem tudom ismeritek-e, de szerintem az egyik legkomolyabb F1-es fórum: [link]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#496) Nowhereman válasza Peat;) (#449) üzenetére
Szerintem az, hogy megjegyeztem, hogy egyik merci sem füstölgött, az dicséret. Föleg, hogy Meki-Kimi-Merci trojkából valahogy a merci volt eddig a visszafogó ló...
Utánam a kondenzcsik!
(#497) Nowhereman válasza aesir (#451) üzenetére
És akkor ezek után mit mondjak? Csatlakozom az utánam felszolalóhoz?
Utánam a kondenzcsik!
Hát véülis pénzt kapna rendesen, de nem is ez a lényeg.
Én nagyon szeretem a mekit, de a renaultra nem lehet azt mondani hogy sz@r.
Raikkönen pedig tud vezetni szvsz, és Meglenne az autó is hozzá.
Noh majd meglátjuk mi sül ki. Bár a ferrarinal sem lehetne rosz helye.
(#499) aesir válasza Nowhereman (#497) üzenetére
Finoman ironikus
Van saját életem...