Hirdetés
- Szárítógép szösszenet (hogy Te ne járj pórul)
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Évente csak egyszer látod! 11 11 11 11 11
- Szólánc.
- Mindent a StreamSharkról!
- Asszociációs játék. :)
- Digitális Állampolgárság Program
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- GPU-k mindörökké - a kezdetek?
-
LOGOUT.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
Az 1.5 blokk az 1.6-ból lett kialakítva, egy kutya, nyugodtan vehető. Takarékosság szempontjából a 105 lovas econetic verzió érdekes lehet. Megbízhatóságra talán a 2.0 hajszálnyival jobb, de az többet eszik. Viszont ha van konnektor az ingázási célpontban és nem végig autópálya az út, szerintem megfontolandó egy plug-in hibrid
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz erdey_a #28539 üzenetére
Alu+vas hüvely tudtommal, meg alu hf.
VAG G13 már glicerin, nem? Mindenesetre szerintem simán nem éri meg fagyállót venni, mert 1-2% mennyiség nem fogja csökkenteni jelentősen a fagyállóságot úgysem, és a kémiai kompatibilitás is biztos legalább. Vagy le lehet cserélni a hűtőfolyadékot ahogy van, bár azt vezérlés cserével együtt csinálnám.
Motor gyártás wiki szerint Valencia, aztán fene tudja [link]
Az összeszerelés alvázszám alapján lehet kiderül, hátha van pár VIN decoder oldal Fordhoz is. Szerintem Németország lesz [link][ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz zsolti_20 #28669 üzenetére
Szerintem megteszi, gondolom nem cél veteránt csinálni belőle x év múlva. Nézegesd viszont 1-2x, hogy van-e habosodás a tartályban, az utalna problémára. Gyári előírásban nem vagyok biztos, viszont ha jól keveredett, akkor használható lesz (ásványi és szintetikus szokott egymással összeveszni)
-
molnarpeter
nagyúr
Nem vágom a típust, de az első lökhárító díszléc gyári? Mert ha igen, akkor nekem picit csere gyanús, mivel egyforma szokott lenni körben (színre fújt ajtó díszléc miatt az hinném, ez is festett kéne legyen). De ez csak VW konszern logika alapján, nem tudom, hogyan volt a Fordnál akkoriban
-
molnarpeter
nagyúr
Környéken is volt egy mk1 fl, most megnézve az is ugyanígy volt Lámpa hátulján szokott lenni gyártási év, hónap általában, ha kíváncsi lennél. Aztán lehet, hogy sokat volt garázsban, vagy akár azt is el tudom képzelni, hogy pl a gyártásban változott valami, mert talán már akkor is lehettek mattulásos panaszok bár szépek a fekete műanyagok is, lehet mégis inkább a tárolás játszott nagyobb szerepet.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Poultier #29141 üzenetére
Szerintem 2.0 TDDI, kisebb az anyagi kockázat a befecskendező rendszerben (adagoló elektronika javítás 50k, bontott porlasztó 10k/db, common rail húzósabb és érzékenyebb a gázolajra is a magasabb nyomás miatt) 🤔
Isofix passz.
Egyéb márkákat is megnéznék, hátha akad valami a horogra (más motorral).[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz troll81 #29279 üzenetére
Olcsón én lőnék egy Remsa szettet, az bevált Golfra festett Topran/Hans Pries tárcsa került mellé hátul, nem tudok ellene mondani sokat.
Szűrő is szerintem olcsóbban kijön, ha külön keresel
Ha a többi kocsi olaja jó ehhez a motorhoz is, akkor egyszerűség kedvéért lehet értelme ugyanabból venni, és akkor gondolkodás nélkül lehet utántölteni, nameg elég egy flakon tartalék. -
molnarpeter
nagyúr
válasz oliwire #29408 üzenetére
Ugyanaz a helyzet, mint a múltkori TC videóban [link]
Gyárilag az acél hüvelyre van ráöntve az alumínium, ezt fúrják ki (öntés miatt nem lehet hagyományos módon kipréselni), és tesznek be másikat, aminek vastagabb a gallérja. Dugattyú marad, az ő szempontjából tulajdonképp nincs változás csak a felső részen a vastagabb acél többet bír, nem fog megint elrepedni. Régebben, mikor még külön készültek a blokkok, és simán cserélhető volt a hüvely, ott még szerintem ez a felül karimás kialakítás volt a jellemző már alapból is, legalábbis amivel én találkoztam... A rendszer gyakorlatilag marad, jelentős változásnak azt a néhány mm-es részt lehet mondani, ahol több az anyag, de tapasztalatok alapján nem jelent gondot (a merőleges sík a lépcsőnél kívül megfelelően ellátja a tömítés feladatát, felülről meg nyomja a hengerfej). De nincs gépműhelyem, ez csak műkedvelői véleményDißnäëß: be kell fizetni a plusz regadót, és 2.5T bele, mint facelift előtt volt (kivéve, ha már a károsanyag besorolás romlana, akkor sajnos füst).
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Dißnäëß #29419 üzenetére
Ejha... köszi, hogy leírtad a történetet.
Régi főtengelyt nem lehetett túlméretes csapágyhoz köszörülni amúgy, vagy fel sem merült? (Egyszer mentem olaj nélkül pár száz métert... akkor elég volt annyi, meg kicsit romlott a vezérműtengely+hidrotőkék állapota, de az megint más történet.)
Gáz projekt szerintem nem lenne rossz amúgy - nade ilyen javítás után gondolom nem esik jól még pár százast befektetni, és onnantól kezdve megint ott tartunk, hogy kevés futással sokára térülne meg
Regadó: köbcenti is szerepet játszik a számításnál, ezért utólag a különbözetet le kell róni, ha drágább lenne a cseremotor importja. Különben mindenki 1.4 szívóval hozná be az ST-ket, RS-eket
Nekünk is motorkód van csak a külföldről hozott kocsi forgalmijában, nem teljes motorszám, de múltkor egyik régebbi (magyar) vas átírásakor szóltunk inkább, hogy egy körben le kéne azt is kódozni... ott kb 30 ezer egy bontott motor, ennyiért már bármikor kinézhet a csere.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bajnokpityu #29552 üzenetére
Melyik ütvecsavarozó amúgy, levegő/akku/vezetékes?
Amúgy lazítani egy sima hajtószárra tennék egy cuki hosszú csövet, vagy rá is lehet állni (racsnis kulcs nem mindegyik szereti a nagyobb nyomatékot).[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz SECTORnooB #29712 üzenetére
-
molnarpeter
nagyúr
válasz SECTORnooB #29721 üzenetére
Nézz rá, mennyiből lehet kipofozni az üzemanyagrendszert a tiédben (pl mennyi 4 porlasztó felújítása), ha drága, akkor lehet megérné, cégnél mindenbe olcsóbbik ment és nem volt gond (durván 200k km-ig voltak max ott a kocsik). Ami legalább olyan fontos, az a gázolaj szűrő: minden második olajcserénél illik ledobni, legyen minőségi darab - Sofima, UFI, Purflux, Bosch, Delphi jók mondjuk, ledobáskor ránézve a fémspénekre meg lehet saccolni a nagynyomású szivattyú állapotát, plusz utána nem árt légteleníteni még indítás előtt. Nameg úgy negyed tank körül már érdemes telerakni újból a rendszer hűtése miatt pl. Ha nem mész sok km-t, akkor simán lehet, hogy megérné fajlagosan drágábbikat tankolni, de tehetsz hozzá magadnak is adalékot és akkor olcsóbban kijön, VIF Super Dieselt és esetleg Castrol TDA-t ajánlotta emlékeim szerint Mágus a VW topikban Auchan kutak közül a budaörsi a kedvencem, nyilván az ár miatt
Otthon általában olcsóbbik Auchan gázolaj megy mindenbe, MTZ-től Fiat common rail dízelig, egyelőre nem tudok konkrét hibát tulajdonítani neki - utóbbi vas mondhatni a tesztalany ilyen szempontból, viszont én alapból úgy állok hozzá, hogy a gyártók is az EU szabvány gázolajra tervezik a rendszereiket, innentől kezdve kutya kötelessége néhány százezer km-t megtenni gond nélkül bármelyik itthon kapható naftával. Bár ez úgyis elég összetett kérdés, szóval példának okáért amelyik autón nincs cserélve szűrő, ott a tulaj nyugodtan szidhatja a kutat...[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest