Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
sqpp
őstag
Volt minden, de manualis csak a vegen
Igazabol full új vagyok az egeszhez, szoval ebbol nem sokat ertettem De hát Xbox One Kontrollerrel elég nehéz dolgom van, konkrétan semmi nincs kéznél
[ Szerkesztve ]
Cypresss
senior tag
Na, Jordan le is tesztelte gyorsan [a V4-et].
Érdemes végignézni, végén van egy kis tweak is. Azt mondja összességében nem akkor a fejlődés, mint számított rá, de a néhány plusz fícsör nagyon kellett.
A dinamikus fények nagyon jók, kiváncsi vagyok mennyit fog hozzáadni az éjszakai repülésekhez, sloping runway továbbra sincs az alap reptereken, a speed tree akinek eddig tetszett ezután is fog. A 64 bit tényleg nagyon kellett, és végre lehet tuningolni a texture sizeon , ami az FSX-ben is a halálom volt. Van egy atomerőművem, meg burutál kidolgozott sceneryk és mégis homályosan töltődnek be a textúrák, ez a problem úgy néz ki végleg kukázva lett, igaz VRAM függő, de a képek alapján sokkal jobban menedzselhető a textúra betöltés, mint eddig bármikor. (JUHÉ)
Nézzétek meg ti is és jöhetnek a vélemények.
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
Cypresss
senior tag
Semmi személyes offense, de szerintem kicsit kapkodsz, nem tudom mennyire akarod komolyan tolni ezt a szimes dolgot, de érdemes a tutorialokkal kezdeni.
Aztán válassz ki egy kisgépet, gyakorolj kurva sokat, máshogy nem megy. Ha úgy érzed kialakult egy stabil rutin (hajtóműindítás, gurulás, le-fel szállás, manőverezés, navigáció, stb), válasz egy kedvedre való nagygépet és ásd bele magad, mint állat, olvass el mindent róla, nézz oktató videókat, és persze bármilyen kérdés felmerül tedd fel nyugodtan. Itt csupa fanatikust találsz a normálisabb fajtából, szóval semmi okod a szégyenlősségre, senki soha nem fog leoltani, amiatt mert kérdezni mertél, ez nem a samsung S8 topik.
Ahogy fejlődsz észre fogod venni, hogy egyre jobb sceneryket keresel, egyre kidolgozottabb gépekkel szemezel és egyre jobb és jobb hardvere vágysz, ne ijedj meg, ez teljesen normális.
Ja, amit az elején elmondtam az kb egy év lesz, ezt azért jobb ha tudod.
A nagygépek közül, ha Airbusnál maradsz, abban sajnos nem tudok segíteni, de van itt néhány örült, aki mindent tud róla, ha pedig a PMDG-féle Boeingot preferálod, akkor nyugodtan jöhetnek a leghülyébb kérdések is, mindenre van válasz.
Sok sikert és kitartást!
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
sqpp
őstag
Nem kapkodnék én annyira, meg ez mint írtam a legelső leszállás volt ezzel a géppel. Korábban inkább Cessnával repültem, az ugye meg teljesen más. De hát azt is leírtam hogy Xbox One Kontrollerrel nem lehet repülni szerintem, bár nem tudom, lehet?!
wd.taz
aktív tag
Erre vártam, kérem!!!
Annyira meggyűlöltem az FSX-et, hogy egy éve fel se telepítettem. De tényleg!
Szim azért van, ETS2 ....
Tazi
Well, á sün apró Enimel.../ „if it’s not a Boeing, I am not going" /
aviator
tag
"nem tudom mennyire akarod komolyan tolni ezt a szimes dolgot"
Ha erre a kérdésre a válaszod az, hogy "nem annyira", akkor tökéletes lesz az xbox kontroller, sőt szerintem ebben az esetben a billentyűzet is megfelel.
Egyéb esetben én a Saitek X52-t javaslom. Van ugyan rajta rudder tengely, de egy pedál szett nem árt hozzá.
Airbus-szal kapcsolatban tőlem is kérdezhetsz, ha tudok segítek.
Cypress gondolatait pedig javaslom magadévá tenni.
De átmenetileg a Logitech Extreme 3D joy is tökéletes és azt már 5 pénzért is lehet venni!
Minden kontroller meg bill csak bohockodás ahogy Aviator is mondja!
Proflight Yoke!
Én megint ezt venném!
sqpp
őstag
Nekem valami Airbus féle kéne Ez túl Cessnás
wolruf
őstag
Nekem is ez van a full szettemmel Yoke, pedálok, műszerek, kapcsolók, öreganyám lóháton
(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
Korcsii
őstag
Én meg pont az ETS2-t nem vettem elő már vagy egy éve. Mondjuk havi egynél nem is repültem többet. Ha már szim, akkor nemrég raktam fel a Sailaway early accest, csak mert az is érdekel.
[ Szerkesztve ]
wd.taz
aktív tag
Jól néz ki, nem tudtam, hogy ilyen is van...
Well, á sün apró Enimel.../ „if it’s not a Boeing, I am not going" /
sqpp
őstag
Lehetne egy iszonyat nagy kérésem? Valaki elküldené a Steam Edition FSX.exe-t?
A2A Simulation-hoz kellene, elvileg úgy működik P3D-vel. Leszedném én is, de 13 giga nekem sajnos hosszú idő alatt jön le
aviator
tag
Szerintem neked ez az igazi
sqpp
őstag
Ennyire azért nem (az ár miatt), de elfogadnám, van hozzá szoba is
[ Szerkesztve ]
Cypresss
senior tag
Öööö.....ezt most nem teljesen értem. A2A gépet szeretnél P3D alatt használni, vagy FSX SE alatt, vagy mi pontosan a cél?
Más:
Az FS Labs, a HifiSim (AS) és a FlyTampa is bejelentette, hogy már készülnek az updatek a V4-hez.
Utóbbi össze is foglalta röviden, hogy mire számíthatunk az updatek után és az új sceneryk esetében:
Some of our favourite features from the 1000s of improvements in P3D4.....
64bit Architecture, so say goodbye to Out of Memory errors.
Performance is up. We are seeing a 10-15fps boost at our airports.
Less stutters.
Loading Times are down drastically.
No texture re-drawing when switching views.
New Dark UI
New Rain & Snow FX
Dynamic Lighting. This will change the way we all do night lighting.
Teljes bejegyzés [ITT]
Az utóbbi öt év legizgalmasabb napjait éljük át.
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
sqpp
őstag
Megoldottam!
Amúgy a SpotLight rendszert beépíthetnék valahogy .)
[ Szerkesztve ]
sqpp
őstag
EXT PWR nel, ha mar bekapcsoltam a battery-t és APU-t, akkor miert all le a rendszer azt EXT PWR lecsatlakoztatasa utan?
aviator
tag
Valószínű, hogy nem csatlakoztattad az APU generátort a hálózatra. Meg az is, hogy nem néztél tutorial videokat.
sqpp
őstag
Magamtol akarom kitapasztalni inkább, meg ha valamit nem értek, akkor tőletek megkérdezni, ami hülyén hangzik, de sokkal jobban megértem, ha mások magyarázzák el, legfőképp magyarok
aviator
tag
Mint említettük korábban, mindenki nagyon szívesen segít, de ez így nehézkesen fog menni, minden ötödik kapcsolóra rákérdezel. A tutorial video csak egy javaslat, jelentős időmegtakarítást lehet vele elérni.
sqpp
őstag
Nem kerdeztem ra minden 5. re Ez az elso A tutorialokat neztem mar, es mint mondtam ra volt kotve az ext pwr, utana allt le egybol, pedig elvileg mar mentek az akksik is.
aviator
tag
Az akkumulátor feladata tulajdonképpen az APU indítása. Feltételezem van még más fontos feladata is, de ez biztosan az. Nem feladata viszont a nagyfogyasztók (szellőzés, kijelzők, világítások, stb.) etetése hosszú távon. Ezeknek az APU generátor, vagy a külső áramforrás, illetve később a hajtóművek generátorai adják a tápellátást. A rendszer nem engedi ezeket akkumulátorról üzemelni, ezért vert le neked mindent az EXT PWR kikapcsolásakor.
Boeing-nél a generátorok kézzel kapcsolhatók fel a hálózatra, Airbusnál ez automatizált.
Korcsii
őstag
Dynamic Lighting, magyarul minden világító cucc megvilágítja a körülötte lévő dolgokat? XP11-ben valami állati nagy meglepetés volt, ahogy a kiszolgálókocsik mozogtak körülöttem este.
Jó lesz ez, már várom... aztán persze várhatjuk az addonokat is, de most már legalább az alap kész lesz.
[ Szerkesztve ]
Cypresss
senior tag
Egy ilyen hülyeség miatt nem kell egymásnak esni.
Nyugodtan kérdezz tízszer, ha úgy érzed így gyorsabban tanulsz. Nem tudom mennyire megy az angol, de a repülőgépek elektromos rendszereinek megértéséhez javasolnám az AOA remek összefoglaló videóját: [link]
(#14775) Korcsii: Pontosan, és ez majd akkor lesz izgalmas, amikor süllyedés közben a szimben is [EZT]fogod látni.
de most már legalább az alap kész lesz.
Hát ha az FSX megjelenésétől számolom, csupán 11 évet kellett rá várni, hogy legyen egy végre használható és modern szolgáltatásokat nyújtó repszim.
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
sqpp
őstag
Jól, nem lesz baj Köszönöm, a manualt még átolvasom majd rendesen, csak szeretek magamtól is kitapasztalni dolgokat a játékban stressz alatt Ha már egy játékról van szó... nem életekről
Egy valamit eskü nem értek, belassítom a gépet a magasban szinte nullára és próbálnék ereszkedni ici-picit, de ugye nő az AirSpeed, na de ha már nem tudok hova lassítani, akkor hogy ereszkedjek úgy hogy ne legyen baj?! Ha süllyedek is, nagyon lassan.. Ennyire ezt még nem vágom, a többi az megy már, felszállás Cold & Darkból, minden fasza
Én amúgy rettenetesen várom végre a 64 bitet Meg hát DX12
[ Szerkesztve ]
Korcsii
őstag
Ezt így kicsit nehéz megérteni, egy belsőnézetes videó lehet segítene.
Milyen varióval süllyedsz, hogy elgyorsul?
200 csomó alatt már nemigen használnak speedbrake-t ott elég ha kint van a futó, az olyan mintha ledobnák a horgonyt...
Gázkar alapon? Jól van kalibrálva?
Cypresss
senior tag
Hát akkor a megjelenés előtt pár órával itt van nektek Jordantól [V3 vs V4 side by side] benne minden teljesítményre vonatkozó nyalánksággal, amire egy kbhont féle teljesítmény nerd kíváncsi lehet. ENJOY!
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
RCH663
aktív tag
Üdv mindenkinek!
Hétvégén volt pár órám (konkréten egy pár, kettő) tesztelni picit a P3D V4-et, és csak szuperlatívuszokban tudok nyilatkozni róla (FSX-hez képest persze)
Rendszer szempontjából végre elértünk oda, ahol 10 éve kellett volna tartanunk. Teljesítmény szempontjából meggyőző amit nyújt, persze abban az esetben ha tisztában van az ember a technikai korlátokkal.
Mindenkinek nagyon ajánlom a váltást, még régebbi gépeken is jelentősebben jobban fut azonos grafikai színvonal mellett. (Neeem egy core2 duón, ati 4570-en összes árnyákkal 8x MSAA-val naplementében, ködben, összes vizes tükröződéssel PMDG-vel Ferihegyen nem lesz meg a 30 FPS )
Sasa 111
tag
Hali
Hogyan lehet hozzájutni, letölteni, stb.?
RCH663
aktív tag
wd.taz
aktív tag
Sziasztok.
Az angolom még mindig nagyon "erős" így segítséget kérnék tőletek.
Mi a különbség az "academic" és a "pro" között? 60 vs. 200 $.
Elég nekem az academic? Az FSX-es cuccokból át lehet ültetni pl. PMDG, A2A gépet, LHSim LHBP stb. vagy ehhez újra meg kell vásárolni?
Tazi
Well, á sün apró Enimel.../ „if it’s not a Boeing, I am not going" /
RCH663
aktív tag
Igen neked elég az academic, mert magadat képzed vele, de tilos élvezned és szórakozásra használnod, úgyhogy húzzál bőrt a fogadra ha elé ülsz, és loopingolsz! Pro az kereskedelmi jellegű oktatáshoz kell. Ha szórakozni, hobby célra akarod használni akkor a steames flightscoolt vagy mit kell megvenned. Azt élvezheted is! Minden másra, meg erre is ott a mastercard...
Korcsii
őstag
A legnagyobb különbség az, hogy elvileg végig ott fog virítani a képernyő sarkában, hogy Academic Version. De nekem eddig csak a Developer volt 1-1 hónapra, így ezt megerősíteni nem tudom, főleg nem v4-en (még!).
[ Szerkesztve ]
Sasa 111
tag
köszi
wd.taz
aktív tag
Sziasztok!
Tazi
Well, á sün apró Enimel.../ „if it’s not a Boeing, I am not going" /
Cypresss
senior tag
Úgy érzem [ITT]felmerült némi hiányosság az előírásokat illetően...
Remélem mindenkinek jól telik a nyara.
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
cintula187
addikt
Igen ez videó nagyon terjed.
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
LWhite
tag
Nem mondom, hogy nem csináltam én is ilyet FSX-ben néha! Igaz nem felelek olyan értékű technikáért, mint ami itt van!
Korcsii
őstag
Nincs jobb érzés, mint 747-essel kettő előre kettő hátra és ami a csövön kifér diff breakkel, megfordul az egy helyben is. Soha nem történt ilyen
[ Szerkesztve ]
Egyszerűbb, gyorsabb, olcsóbb, mint a push-back car. Idős maléves pilóták elmondása alapján 54-essel relatíve sokszor használták ezt az eljárást.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Korcsii
őstag
Hát csak annyi a különbség, hogy ott fent vannak a hajtóművek, nem nagyon kavarja fel maga előtt a port.
Ha jól rémlik a kis regional jeteknél, ahol fent van csak hajtómű, elfogadott, hogy reverser van pushback helyett.
sqpp
őstag
Hát ez az új P3D beteg, csak kár hogy még nincs A320
sqpp
őstag
sqpp
őstag
Srácok, tudom sokat pofázok, de Pesten tudtuk valami szimet? Milyen áron van és mennyi időre? Elmennék azért kipróbálni az tuti
Đusty
addikt
sqpp
őstag
Én is az elsőt néztem, elég profinak tűnik... bár ára is van, ha mondjuk A320-assal mész valahová, ott azért a felszállás, rep, + leszállás 1 órából nem nagyon van meg, főleg cold & darkból, már pedig úgy az igazi.
Szaszati
tag
Sziasztok guruk!
Joy topikban is érdeklődtem, de eléggé kihalt, meg aztán itt relevánsabb tapasztalattal bírtok
Egészen olcsón (kb. 2500 HUF) akarnak eladni egy Saitek X52 throttlet, de joystick nélkül. Érdemes ezt így? Lehet venni mellé más, értelmes joyt, amivel kompatibilis?
Köszi előre is!
MobileArsenal - World domination temporarily suspended...