Hirdetés

Keresés

Aktív témák

  • update

    csendes tag

    válasz update #28 üzenetére

    Oksa...

    1. A játék elején szükségem lenne 3 véletlenszámra, ami nem változik újraszámolásnál... mivel az excel minden Enternél újra generálná ezeket a számokat... és az nekem nem jó! Tehát gombhoz kell rendelni!
    Vezérlő gombra gondoltam, de a sima űrlapgomb is jó, lényeg (szerintem), hogy makró kell hozzá, mert azt csak utasításra futtatja le!
    Amúgy a gomb neve: ''Új Játék''

    2. A másik nagyon nagyon kulcsfontásságú dolog...
    Egy adott cella értékéhez adjunk hozzá egy másik cella értékét úgy, a képlet végeredménye az első cellába kerüljön bele...
    Így A1=100 A2=20 megnyomok egy gombot A1=120...
    A következő gombnyomásra pedig már:
    A1=120 A2=5... következőben A1=125...

    Valahogyan így akarom megoldani a körváltást!

    Az excel körhivatkozás miatt nem tudja megoldani...
    OLyanra gondoltam, hogy egy közbeeső memória szerű dolgot kellene makróval beiktatni, vagy valami változóval biztos meg lehetne oldani!

    Ez a két legfontosabb dolog!
    Ha valaki tud plz HELP!!! :)

  • lapa

    veterán

    válasz update #28 üzenetére

    én nem nagyon csináltam még ilyet, de ha vannak konkrét kérdéseid akkor tedd fel őket. gondolom valami egyszerűvel kéne kezdeni, mint pl. amőba. a hódítósat meg a lemuriásatén nem is ismerem.

Aktív témák

Hirdetés