Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- urandom0: Száműztem az AI-t az életemből
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- hcl: Poco F2 Pro facepalm
-
LOGOUT
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
5150head
senior tag
Szerintem van benne potenciál, bár nem ismerem a játék motorját. A játék készítői szarnak bele nagy Ívben/nincs rá elég erőforrás, hogy valami érdemi kontentet is pakoljanak bele a játékba. n+1 játéknál láttuk már ezt.
Másrészről meg amit Te is írsz. Akiknek voltak elvárásaik a játékot illetően azok már mással játszanak, akiknek meg megfelel a végtelen grind azok meg elég arxot vesznek ahhoz hogy lélegeztető gépen legyen a játék. -
Peppo
őstag
Igen, nem is kicsit. Sőt, asszem még a kategória is számt, A-t kell venni, az a legjobb.
Azon a gépen lefuttatnék egy komolyabb tesztet, mert bár az ED a legváltozatosabb hibákat képes okozni, de ilyenről még nem hallottam.
Csak duplázza? Nekem érzésre még többnek tűnt. De lehet, tényleg csak dupla, nem teszteltem le sosem.
-
Peppo
őstag
Az lenne a tippem, hogy ha be is rakják ezeket, nem lesznek olyan jók. A cg-ban szerezhető cargo rack 33% pluszt ad. Szerintem, ha lesz is mérnökölhető cargo, az ennél kisebb lesz (mondjuk 25%).
Egyébként ez lehetne még az a dolog, amivel kompenzálhatnák a Panther okozta elégedetlenséget. Ha az összes cargo modult lehetne növelni, azért egy 1500 körüli rakteret ki lehetne hozni belőle, az meg már közelít a közönség által elvárt minimumhoz.Persze a legjobb az lett volna, ha eleve 1500 fölött van.
Meg. Haragszom a Frontier-re, a szerintem kevés cargo miatt, de attól még maga a hajó nem rossz, és egyelőre nagyobb nincs.
-
[HUN]NIMROD
senior tag
Jó, végülis csak tipp, mert az azért nagyon durva lenne, ha pl egy új mérnök minden cargot meg tudna növelni. Abból gondolom, hogy a CG jutalmak olyan modulok (is) szoktak lenni, amiket lehetetlen előállítani, pl egyszerre van rajtuk kétféle mérnökölés, de olyan még nem volt, hogy egy korábbi visszatért.
-
Deaxus
tag
Így vénebb fejjel(merthogy fiatalon én is ilyen voltam) már rájöttem,hogy a fiatalabbaknak kb mindegy milyen feladatot adsz,képesek megcsinálni csak a versengés/teljesítménykényszer miatt. És ezt az online játékok totálisan kihasználják. Ilyenek a fiatalok.
Majd később Ők is rájönnek. (csakis jószándékból írtam ezt,nem akarok senkit bántani)Abszolút nem éri meg kolónia, én sem csinálom meg,csak a kis helyőrséget,hogy megkoronázhassanak és élvezzem hogy van egy rendszerem. Később úgyis lejjebb viszik az építési kvótát,vagy jelentősen felemelik a hasznot. Vagy csinálnak vele bármit,amiért megéri nyomni.
Ugyanígy vagyok a Power kérdéssel is,bár az azért jobban megéri,de nem vagyok hajlandó napokat farmolni,hogy feljebb jussak a ranglétrán. Szépen.lassan,öregesen. -
[HUN]NIMROD
senior tag
Hát én sem rajongok érte, pláne mert úgy látom hogy a bubin belül nagyjából MINDENT, még a bolygó nélküli csillagokat is bekolonizálták, pedig azok nem véletlenül maradtak üresen eddig. Nem értem, miért engedik ezt, miért nem csak a peremvidéken és azon túl lehet foglalni, és csak olyanokat, aminek van értelme.
Egyébként a játékosok részéről volt igény erre, csak nem biztos hogy ebben a formában.
Én speciel azért csinálom hogy ki legyen próbálva, és mert előfordulhat hogy erre is lesz kódex statisztika és ráépülő inara plecsni, érdemes előre dolgozni... -
wollnerd
aktív tag
Pedig de, harcoltam a Scout-okra még 1 éve is kb.
Akkor még Krait-tal. És igen, főleg a scoutok ellen van tervezve! Nincs türelmem és expert tapasztalatom a (kemény) nagyok ellen. 
Már bocs, de miért is haszontalanok a limpetek? Leszedik a korróziót és javítják kis mértékben a hull-t is a 2 hullám között... És igen, tudom hogy a hőtermelés is leszedi a korróziót, de sérti a modulokat. Használtam egy 6db-os Guardian Shard Cannon-os Anaconda-t is. (Amin volt csomó heatsink is) és a shard cannon tényleg brutálisan elbánik a scoutokkal is, DE az csak fix weapon és én nagyon rá vagyok szokva a hotas-hoz és nem tudok JÓL célozni, szóval ezért gimballed fegyók a kedvenceim de abból nincs gimballed...
A ECM-et valóban még sose kellett használni... Úgyis lehagyja a hajó boost-olva a rakétákat...
PD vicc? Dehát láttam őket működni... Nem találják el? Ja az akk' más...
A pajzs azért teljesen felesleges mert, a scout-ok is MINDENKÉPPEN pajzson keresztül lövik a hull-t? Pajzzsal nem nyerek hull kitartóságot velük szemben?
Thermal vent? De hát nem is melegszik a hajó! Csak akkor, ha elfogy a pip és folyamatosan tüzelek. -
5150head
senior tag
Köszi a tippet, 0 tapasztalatom van pvp-ben, nem is nagyon emlékszem, hogy találkoztam volna így playerrel.
Kockáztattam két okból: Közel volt már az állomás, és SC-be ugrással gyorsabban tölt a hajtómű és fostam, hogy a hosszabb töltés alatt szétkapja a pajzsom. De így is sikerült meglógni.
-
[HUN]NIMROD
senior tag
A nagy változások:
-nincs bünti ha elhagyunk valakit
-hétről hétre nincs meritcsökkenés
-egy 100-as skálán lépjük a szinteket, egy hatalomnál az összes különleges modul megszerezhető, csak más sorrendben. Mindenki a saját eredetijét adja először. (Ez különben tiszta hülyeség, mármint hogy mindent megadnak. Így senki sincs váltásra kényszerítve, és az ötlet maga is ostobaság, miért férne hozzá mindenki a többiek specialitásaihoz...)
-újabb tevékenységek, jutalmakSzóval amiket először írtam, még mindig megvannak úgy látom, de valaki aki PP-zik, majd elmeséli.
-
5150head
senior tag
Nemár...
Pedig a Wiki mást mond:
The free version for in-game credits will be released on 29th October, 2024.[5]
Mivel először a legacyt szedte le azt indítottam el, és láttam, hogy egyik új hajó sincs bent. Gyanús lett és akkor jutott eszembe, hogy külön van szedve a live meg a legacy és indítottam rá a live installra. -
Peppo
őstag
Ebben a játékban a kalózkodás csak mint "élvezeti tevékenység" értelmezhető. Az NPC áldozatok által kidobált rakomány mennyisége minimális, azokból kb. a javításra futja, meg lesz egy kis pénz, amit a bárban el lehet költeni piára.
Player esetében már volna benne egy minimális profit, ha kifog egy értékesebb szállítmányt és van egy akkora hajója, amibe fér is valami, de még így is rendszerint nincs rá ideje, mert a megjelenő npc rendőrök nem hagyják nyugodtan összeszedni. Ha mást nem is, de a limpeteket szétlövik.
Bármilyen más tevékenységgel nagyságrendekkel több pénzt lehet keresni. Szóval a kalózkodás kb. ugyanaz, mint a gankelés, csak meg van ideologizálva, hogy mindez a rakományért megy. Lényegében csak egy másik játékos szivatása, az egyik oldalon jelentéktelen profittal, a másikon már akár jelentősebb veszteséggel, de mindenképp sok anyázással.Lehetne értelmet adni a dolognak, ha:
1. Lenne olyan rakomány, amelynek az értéke van olyan magas, hogy abból jelentős profitra lehessen szert tenni.
2. Lenne veszélye a kalózkodásnak/gankelésnek azon kívül, hogy pár npc egy kicsit megnyalogatja a kalóz/ganker pajzsát, és okoz neki egy kétszámjegyű javítási költséget.De ilyenek nincsenek, így az egész csak a szivatásról szól.
-
[HUN]NIMROD
senior tag
Nem derült ki, neki mennyi lett volna a kívánsága, de az biztos, hogy a KALÓZ az tényleg egy létező szerep, ha valaki szerepjátékot akar csinálni. A való világban is létezett/létezik, reális megélhetési mód.
--
Az is egy jó újítás, hogy az orbit vonalakat megvastagították. -
-
duvi
nagyúr
Pártállástól függetlenül, azt hiszem, hogy ez a kulcsa az egész történetnek:
"ha fdev nem akarta volna engedni a gankereket, akkor szankcionálta volna őket a semmit nem érő "wanted" jelzésen kívül."
Sokkal komolyabb büntetési rendszert kellett volna beépíteni a játékba, hogy súlya legyen a kalózkodásnak és főleg a gankelésnek. Sajnos ez kimaradt, ezért alakult ki a jelenlegi helyzet, ami indulás óta megosztja az ED közösségét. -
[HUN]NIMROD
senior tag
Nem akarom elhinni, hogy ennyire nem érted, miről van szó: egy olyan játékot, ami direkt PvP, akár még NPC-k sincsenek, eleve azok számára készítik, akiknek ez a vágyuk. Elite viszont a gyökereitől kezdve Single Player, csak az E: D lett fél-MMO, NPC-k kötelezők mert olyan irdatlanul hatalmas a tér hogy nélkülük kongana az ürességtől, ezek miatt adja magát a solo mód. És mivel EZ VAN ha tetszik ha nem, amikor itt valaki elkezdi hogy megszüntetné a solo módot, az igenis mások KÁRÁRA történne.
Tudni kell különválasztani a két kategóriát, nem lehet hogy valaki ennyire fogalmatlan legyen... -
Sztyepadzso
őstag
Jó, de Fortnite meg a World of Tanks az arról szól, hogy bemész, aztán lelövöd a dolgokat. Ebben az a szabad akarat, hogy azt játszod. De nem kell.
Itt viszont nem csak arról szól, nem kell kizárólag harcolnod. És aki ezt akarná, annak ezek az emberek nem teszik lehetővé. -
[HUN]NIMROD
senior tag
Nekem ezzel csak az a bajom, hogy a játék világában nem létezik ilyen szerep, mert mivel is tudnánk azt megmagyarázni, hogy teljesen feleslegesen egy picit hátráltatják az anti-xeno hadműveletet, ami így is úgy is végbe fog menni. (Indra este 11 körül robban) Itt most arról van szó, hogy ezek a valós világban seggfejek, akik azt élvezik, ha másokat szivatnak. Ez még csak nem is kalózkodás, SEMMI hasznot nem szereznek vele. Nem is dögevők, nem sakálok, nem kullancsok stb csak bolondok lehetnének játékon belül, de a bolondok nem szoktak tudatosan űrhajókat arra felszerelni hogy tüskék legyenek a talpunkban...
-
Submarine
senior tag
De alapból rajta van a mass manager?
Most igazából csak nyomozok, és feltételezem, hogy én bénáztam el.#48541VikMorroHun
Igen a papírforma szerint a stored modulok közé rakja, de ott megvétel után már nem találtam, hanem a hajón. Olyan tényleg nem lehetséges, hogy van akinek sikerült, vban akinek meg nem.
De olyat már láttam, hogy egy egy modult nem kapott meg valaki. Azért kérdezem, lehet-e ezt firtatni valahol. -
[HUN]NIMROD
senior tag
https://elite-dangerous.fandom.com/wiki/Frame_Shift_Drive
Tekerj le a "Pre-Engineered FSD V1" nevű fejezethez. Dióhéjban: human tech brókernél lehet megszerezni materialokért.
Nemrég beszéltünk erről a frissítés kapcsán, mert azóta tehetünk rá exp.effectet is. -
VikMorroHun
őstag
Inkább távirányítással működnek, ahogy Leslie33 írta. Emlékszem, amikor Anaconda+Fighter megoldással ügyködtem, többször is előfordult, hogy kilőtték a fightert (vagy kénytelen voltam otthagyni, hogy elmenekülhessek), a fizetést igénylő pilótának viszont nem lett semmi baja.
-
VikMorroHun
őstag
Köszi.

Tegnap úgy döntöttem, megveszem a Krait MK II hajót, de egyelőre csak áruszállítás lesz. Majd reggeli után, mert egy csomó idő elment azzal, amíg felszereltem. Sajnos a 4-es szinten mérnökölt FSD-vel is csak 38 fényévet tud ugrani (kell még legalább egy adag mangánérc hozzá), ami jelentős csökkenés a Diamondback Explorer 46 fényéves hatótávja után. De legalább ezt nem fogják 5 mp alatt szétlőni. Remélem.
-
Peppo
őstag
Ez csak akkor igaz, ha nem sokkal a hajó felrobbanása előtt lőttél bele. Kb. 20-30 másodperccel később sajnos már elfelejti a játék, hogy te is lőtted a hajót. Akkor is, ha te lőtted szét szinte teljesen. Ilyenkor újra bele kell ereszteni egyet, és akkor újraindul a visszaszámláló.
Amúgy fordítva is igaz. Ha a döglődő kalózba közvetlenül a végzetes lövés előtt beleeresztesz akár csak egy lövedéket, te is megkapod a vérdíjat. Remekül lehet így akár a kezdő Sidewinderrel is pénzt gyűjteni. Persze ésszel kell csinálni, csak akkor lőni, mikor már a rendőrök nekiestek.
És akkor is csak finoman. -
VikMorroHun
őstag
Átírták az értelmetlen "Slow Down" feliratot "Gravity Well"-re, nagy tömegű objektumok környékén. Meg volt valami thargoidos fejlesztés is.

Már épp meguntam a felfedező utat, amikor eszembe jutott, hogy mi lenne, ha a környéken keresnék egy olyan állomást, ahol bevásárolhatnék. A Cobra MK III 10 fényéves ugrásokat tud, Diamondback Explorer több, mint a háromszorosát. Mondjuk, ha telepakolnám fegyverekkel, akkor azért valamivel csökkenne a hatótávolsága.

Még maradt is bőven pénz.
https://inara.cz/elite/cmdr/374658/ -
[HUN]NIMROD
senior tag
Az nem hoz annyi XP-t, hogy 4 nap alatt egy egész szintet ugorjon, mert csak Low vagy normál RES jöhet szóba, ott meg gyenge hajók jönnek. Saját tapasztalat szerint 8 óra alatt csinál 1%-ot. Én meg amikor szinte egész nap toltam 1-2x a Scoutirtást, az 7%. Ha valaki ezt napi nettó 16 órán át képes lenne csinálni, esetleg elérhetné a 10%-ot.
-
Leslie33
tag
A Pythonom bányászatra van felszerelve, egyetlen egy kis 3-as burst laserem van önvédelemre a bányász helyen feltűnő NPC kalózok ellen. Ez itt nem lett volna elég és menekülni sem tudtam.
Ha leszkennel, akkor pontosan látja mi van a raktérbe. Kérhetett volna a sokkal értékesebb rakományból 20 tonnát. -
5150head
senior tag
Karakter class, armor, weapon, és hajó build építés nekem nem tartozik az arcade játékmenetek közé. Tactical mapon is lehet parancsokat osztogatni az armynak (bármit is jelentsen ez)
A harcrendszer meg TP, de ez szerintem nem jelenti azt, h arcade.
Egy trailer alapján, nekem ez a kijelentésed szúrt szemet: "egy árkád űrlövölde 12 éveseknek" (#47738)
"Szerinted nem az?" Majd ha megjelenik a játék és játszottam vele, vagy néztem gameplayt megmondom mi.
-
5150head
senior tag
Bírom ezeket a "borító alapján ítélünk" kritikákat. Egy trailerből leszűrni, hogy milyen lesz a game... akkor a cyberpunk a világ legjobb játéka...
Ez a game inkább hasonlít a NMS-ra. Köszi #47737 nubreed hogy feltetted nálam a radarra.
Az Elite is lehetne egy jó game, ha nem lenne grindfesztivál és jönnének hozzá a tartalmak. Szerintem az Ody a lehető legrosszabb irány volt ami az ED-vel történhetett. -
nubreed
veterán
Nem is azt mondtam, hogy alternatíva de mégiscsak a space zsáneren belül jön valami. SC-ben a Pyrot elhalasztották 2023 végére, ami a gyakorlatban szerintem simán azt fogja jelenteni, hogy jobb esetben 2024 -re megcsinálják majd. Szóval ez a játék még minimum 10 évig fog készülni, ha egyáltalán kitart addig a lelkesedése akár a készítőknek, akár a fan base -nek.
Starfield nagyon várós a részemről, csorgatom rá a nyálam rendesen. Amúgy az ki fog jönni az első félévben és remélhetőleg még talán az első negyed évben is ezen belül.
Amúgy meg X4 Foundations -szel szoktam nyomulni ha már épp nincs már mivel játszani. Abban is van már majdnem 600 órám. Más megközelítés mint az ED-jé de nagyon szerethető játék és az EGOSOFT -os csapat kis cég de kb. a legjobb fej társaság, minden támogatást megérdemelnek, mert nagyon lelkesek és elkötelezettek. Ugyanez már rég nem mondható el az FDEV -ről.
-
[HUN]NIMROD
senior tag
???!?
...most azzal az állítással akarsz vitatkozni hogy van akinek a 0 pajzs működik, és van akinek a shieldtank? Mondhatnám, ha már közmondások: kinek a pap, kinek a paplan?
Éééés nem utolsó sorban azzal hogy egy kezdő bogárvadász az első útjára azért inkább ne azt a buildet válassza, amivel a vérprofik röpködnek?... Gondold át, köszi. -
[HUN]NIMROD
senior tag
Jó, persze akik CSAK Interceptorokra mennek, ÉS olyan a vezetési stílusuk hogy jobban bejön nekik a 0 pajzs összeállítás, annak az a kifizetődőbb. De nagyon nehezen tudom elképzelni, hogy mondjuk egy nagy hajón, aminek 8 azaz NYOLC utility helye van, teljesen felesleges lenne felpakolni egy G5-re mérnökölt barbi/bi-weave pajzsot +exp.eff. ami tud akár 7-8-as méretű is lenni egy darab árva 5-ös HRP árán és hasonló boostereket, aminek a helyére pajzs híján csupa-csupa hasznos kütyüt lehet... ja nem, lófszt se a SFN-en kívül
Majd esetleg ha lesz olyan AX point defence, ami leszedi a caustic missilet vagy akár a swarmból is valamennyit folyamatosan. -
[HUN]NIMROD
senior tag
Mivel ő scoutok ellen akar menni, azért a pajzs nem teljesen elhanyagolható. Igaz hogy azok is átlövik, de nem keveset így is levéd belőle, és ez az interceptoroknál is így van. Valahol régebben olvastam, hogy a SG modulhelyére pakolt 1 db HRP nem ad annyi plusz hullt, mint amennyit a pajzs levesz a sebzésből. Ha viszont nincs SG, akkor banálisan egyszerű a silent runninggal túlhevíteni, semmi modul meg módosítás nem szükséges.
-
Munkas
aktív tag
Valahogy így menteni is lehet a beállításokat?
Pl. irányítást néha tönkrevágja a játék (visszaállítja alapra).
Legutóbb épp kihagytam pár hónapot, és az alap beállítás fogadott, már nem is emlékeztem potnosan mindenre, hogy mi mi volt. Játék közben már a többsége beugrott, de nem volt jó egy hétig minden addig még nem használt dolognál az optionst állítgatni. -
duvi
nagyúr
Nem sok jóra számítok a jövőt illetően és nem gondoltam volna, hogy egyszer idáig jutok, de én elengedtem az ED-t. Iszonyatosan dühös vagyok Brabenre és a Frontierre, hogy magára hagyták ezt a nagyszerű játékot. Hatalmas tervekkel és ígéretekkel vágtak bele, amik az évek során fokozatosan elhaltak. Az Odyssey megmutatta, hogy a mostani fejlesztőcsapat a fasorban sincs az eredeti gárdához képest és a vezetőség se töri magát, hogy valami értelmeset alkossanak. Persze ettől még megmarad a Top5-ös listámban az ED, de már csak nosztalgikus élményként.
-
-
iFriend77
csendes tag
Valahol el kell kezdeni, egyszerre csak egy dolgot tudok csinálni úgy is. Ha ezzel guardian relikvia gyűjtögetéssel végeztem vagy ne adj isten nem boldogulnék vele rárepülök a halálra keresős szállítós küldikre amit mondtál
SRV tapasztalat szinte nulla. Anno 1x a keelback-re próbából szereltettem SRV-t majd egy kietlen bolygóra leszállva a hajó körül furikáztam náhány percig de ezt nem nevezném tapasztalatnak
-
iFriend77
csendes tag
…hááát ez a szállítás sem egyszerű. Vettem egy Type7-est kicsit feltuningoltam meg vettem rá 264 tonnányi cargo rack-et majd bevállaltam egy 5.2millás szállítós missziót, kb.2760 egységnyi árút kell egy 13 fényévre lévő szomszédos naprendszerbe vinnem 11 fordulóval. Ez szép is lenne ha a cél naprendszerben nem lenne 2-4 fejvadász aki minden egyes fordulónál ki akar szedni akár többször is a hipertérből és amikor sikerűl neki esélyem sincs megvédeni magam, vagyis visszatámadni hiszen mire ráfordulna ez a lomha csiga a célpontra hogy rálőhessek addigra szétlőnek kb 10-15mp alatt game over és vehetem vissza a hajóm 1.6milláért. Ha ez így megy tovább vissza kell mondjam a küldetést mert nagy nyereség helyett ráfizetés lesz.
Mit lehet tenni ez ügyben? -
[HUN]NIMROD
senior tag
Ugyanazt kell erre mondanom: túl kevés lenne ahhoz hogy egy ilyen táblára felkerüljön.
nubreed: nem tudom hány fős a kemény mag, de már akkor sem lenne halálra ítélve, ha semmi változás nem lenne innentől kezdve. Ha magamból indulok ki, örökké tudnám ebben a formában is tolni.
-
duvi
nagyúr
Ez volt a kérdésed:
"Megmutatnád hol írják, hogy space legs részt terveznek?"
Szerintem a beígért tengerészgyalogosok és kapcsolódó tartalmuk, az állomás és hajóbelsők, a szkafanderben történő játékmódok mind a space legs kategóriába tartoznak.
Ettől függetlenül nekem se tetszik ez az FPS mód, amit az Odyban megvalósítottak. Vagy dolgozták volna ki jobban, vagy inkább be se tették volna! Ez így ebben a formában roppant fapados és a nem kívánt mellékhatások (drasztikus teljesítménycsökkenés, régi és új bugok garmadája, elkaszált konzolos kiadások), csak tovább rontottak az összképen. -
duvi
nagyúr
- Már induláskor arról volt szó, hogy lesznek tengerészgyalogosok a játékban, akiket az ellenséges hajók elfoglalására is használhatunk. Erről írnak a 43. oldalon:
"Marine: rated to repel boarders (requires ship internals update)
Marine: marines will automatically engage ship invaders (requires
ship internals update)"
- Beígérték a játékosok közötti kereskedelmet is, amiből szintén nem lett semmi. 67. oldal:
"Player to Player Trading
Players can trade directly with each other
The player trade interface is available when both players are docked at the
same market
The player trade interface is available when two players dock ships
The player trade interface is a secure swap allowing players
to transfer credits/cargo
Both players must accept the trade before it occurs
Acceptance must be redone by both parties after any change in the trade
Trading occurs in real-time and can be interrupted (for example by
being attacked) unless taking place at a space dock
Either player can cancel the trade at any time up to the point both agree."
- Ugyan így kimaradt a salvage funkció is (79. oldal)
- Ezen kívül a backerek kaptak a Frontiertől konkrét koncepciókat az állomásbelsőkről, FPS salvage és hajómentő játékmódokról:
-
Diopapa
addikt
-
Munkas
aktív tag
Elírtam. 300-400 millió Cr körül.
10-40 MCr között van egy kill-es küldi, abból lehet 20-at felvenni. Csak sokáig tart 20-at felvenni, mert lassan termelődnek újra. Ezért nem szoktam kimaxolni.
Éjszakára mehetnek a wing-es küldik is, amik nappalra nem ideálisak, mert azokban kb. kétszer annyi kalózt kell lelőni ugyanannyi pénzért, de hosszú az éjszaka, így ott nem számít. Úgy 500 millió fölé is lehet menni.
Ez épp most fog kiderülni (eddig max küldetéses teljes éjszakás teszt még csak egy volt), csak ma meg pont csütörtök van és valamikor éjszaka volt a szerver reboot, így nem végzett a hajó, mert közben kiléptették. Reggel visszaléptem, hogy folytassa, most még kb. 200 kalózt kell lőnie, avval pár óra alatt végez. -
Munkas
aktív tag
Ngalinn-Mainani pároson csinálom. Ha rászán az ember egy-két órát, hogy teremjenek újabb küldetések (10 mCr alattiakat nem szoktam felvenni), akkor 300-400 mCr körül.
Ez alapból nem nehéz, mert közben építgetek (ill. az a fő cél), megyek egy kört a mérnökök között, cserélgetni az exp. effecteket, meg néha dowgrade-elni is kell, ami újra mérnökölést jelent (már tele a raktár mindeféle fejlesztett cuccal). Ezeket egy Phantom-al szoktam csinálni (átszerelem rá a cuccokat), mert annak van ugrótávja és tudja hordozni a Gunship felszereléseit és fegyvereit.
Valójában nem is pénz a cél, hanem Combat rank-ot fogok húzni vele (korábban persze megvolt, csak ez "új" acc. amit az Odyssey-hez vettem), és annyira nem szeretek harcolni, de az építgetéshez jól jön Lori Jameson, neki kell :). A T10-ben meg nincs kihívás. -
Munkas
aktív tag
Nem regisztráltam coriolisra, inkább leírom, így látszik a mi miért volt, és hátha lesz jobb ötletetek:
Arra jutottam, hogy három közepes hajó tud hangárt vinni és ezek közül a Federal Gunship a legjobb fegyver elrendezésű. De pl. mindkét Krait is jó lehet, csak rá kell ülni egy aszteroidára. Mondjuk tapasztalok alapján akár egy Python vagy Mamba is életképesnek tűnik. Előbbi nagy pp és sok modulhely miatt, utóbbi meg a 6 unit slot miatt.
A Gunship-nél a 6-os pp-t muszáj overcharge-olni, csak az meg melegszik. Most 3. szinten van, de lehet, hogy 2. szint is elég lesz. Az energia igény miatt a sokat fogyasztó cuccok D kategóriások, a PD kivételével mert az ugye max charge-os. Persze minden mérnökölve van 4 szint körülire (annyira nekem sem megy jól, hogy 5 grade cucokkal teszteljek).
Low res-re optimalizálva a thermal resitance elsődleges: 6 C-biware shied gen. thermal res + fast charge. Ehhez 2 thermal booster. A harmadik full resitance booster-hogy azért a többi resitance is elérje a 40%-ot, mert mostanában azért néha belénk jön az ellen. A 4. slot meg kell a PD-nek.
A fegyverek beam lézerek, mert kell a tűzerő (itt kevés a hardpoint). az alsó 3-as efficient, thetmal vent, a többi overcharge, thermal vent, ill. a fent az egyik kicsi long range, hogy a messzebb bohóckodó kalózokat is behúzza.
Az optional internal-ok: shield, hangár, a többi meg shield booster és egy sotrage. Ill. egy fuel tank javíthatja még a kényelmet, mert az 4C kb. 10-12 órára elég. Meg a kis helyeken meghagytam a cruse assist-ot és a dock. computert, mert lusta vagyok.
Érdekes módon az első éjszakát is túlélte véletlenül (persze előtte volt néhány rövidebb teszt, de akkor még nem volt ennyire szofisztikált a build), csak azért, mert egy PD jutott rá, így a néha áttörnek a limpetek és fogyott a cucc a raktérből, aztán egy idő után elfogyott a lőszer, amitől oda lett a maradék a csali is, és utána nem támadták.
Az a verzió még olyan volt, mint a hőskorban a versenyautók, mindene lógott mire célba ért:
Az energia igény miatt nem tudtam letolni a heat efficiency-t, amitől melegedett: fegyverek és pajzsok is 50-60%-ra amortizálódnak.
Az energia mellett az üzemanyag is kevés volt, éjszakára le kell kapcsolni a nem használt eszközöket, de mondjuk AFK esetén nem hátrány, hogy pl. thruster nélkül mozdulni sem tudott.
A pajzsot többször is lelőtték róla, de nem light weight armorja volt, így bírta, de az is 40% körül volt reggelre.
A fighter pilótát is csak erre vettem fel, ő az első éjszaka alatt feljött competent szintre. -
duvi
nagyúr
Én csak válaszoltam az általad leírtakra:
"Az Odyssey az egyetlen DLC az Elithez, szóval ezt a kérdést nem igazán értem."
Csupán próbáltam megválaszolni, hogy ő miért kérdezhetett rá a DLC-kre, mivel így kezdte a kommentjét: "Sziasztok, pár évre szüneteltettem az Elitet "
Mindketten segíteni akarunk és nem is értem, hogy miért vetted ezt támadásnak/"rugózásnak". Na mindegy. Peace! -
-
[HUN]NIMROD
senior tag
Lecsekkoltam én is, nekem tetszik. Gondolom még tágasabb lenne ha minden szolgáltatást bekapcsolnék, de csak azért hogy legyen, nem dobálnám ki az ablakon a milliókat.
Amúgy ha van hard core FC tulaj, aki meg tudja mondani, hová és milyen beállításokkal érdemes úgy lerakni, hogy pénzt termeljen beavatkozás nélkül, akkor azt megköszönöm. Most egy darabig ez a kereskedőrangozás pihen, mert Gran Turismo 7 van
-
buke
tag
Van egy szituáció amikor a játékos egy társa hajójával kerül fel egy FC-re, tehát elvileg hajó nélkül. Emellett ezen az FC-n nincs shipyard.
Ha egyedül marad, mert pl. a barátjának aki felvitte elment a nete vagy áram kimaradása van, ő sem tud tovább játszani. Nincs apex
sem. Kelepcébe került, hiába lehetnek más játékosok a közelben, erre nem lehet számítani. Bolygón könnyű a helyzet, mert meg halasztod magadat, az állomásokon van apex, itt nincs ilyen lehetőség, nem tudsz meghalni, nem tudsz elmenni sem.Ráadásul az FC mozog is.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Az SK Hynix elárulta, hogy meddig nem lesz elég memória
- SörcsaPH!
- EU-s vám vethet véget a nagyi temus vásárlási lázának
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Vicces képek
- urandom0: Száműztem az AI-t az életemből
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! MSI Bravo 15 C7VF Gamer notebook - R7 7735HS 24GB DDR5 2TB SSD RTX 4060 8GB WIN11
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black - 1 ÉV GARANCIA, Kártyafüggetlen,MS3489
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Mini 128GB Starlight-1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS4182, 94% Akkumulátor
- iKing.Hu-Samsung Galaxy S25 Ultra Titanium Black 12/256 GB-karcmentes Garancia 2028. 08. 23-ig
- Készpénzes / Utalásos Számítógép felvásárlás! Személyesen vagy Postával!
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Majd később Ők is rájönnek. (csakis jószándékból írtam ezt,nem akarok senkit bántani)
Akkor még Krait-tal. És igen, főleg a scoutok ellen van tervezve! Nincs türelmem és expert tapasztalatom a (kemény) nagyok ellen. 



