Szia!
A közelmúltban váltottunk a Digi nomadikus szolgáltatására. Sajnos pár perc beszélgetés után lenémul a telefon. A vonal másik végén hallják, ahogy mi beszélünk, de nálunk semmi hang. Már több telefonnal is kipróbáltam és ugyanez a jelenség. Mi lehet az oka? Elvileg mindent az itt leírtak alapján állítottam be.
ZoiPert-t használjuk.
Ez a hiba sajnos nem egyedi és mi is ezzel szenvedünk. 2 hétig kínlódtunk a Digi ügyfélszolgálattal (logokat, hívás időpontokat és hang kimaradás időpontokat is küldtünk nekik), mire végül elismerték, hogy náluk van a hiba. A következőt írták legutóbb:
"A nomadikus telefonszolgáltatás folyamatos fejlesztés alatt áll, az Ön által leírt hibát mi is tapasztaljuk, igyekszünk a lehető legrövidebb időn belül fejlesztésekkel kijavítani."
Ha van időd, érdemes lehet bejelenteni Neked is, hátha nagyobb erőket mozgósítanak a hibaelhárításra ha több hibajegyük van erről.