Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Brutális eb


Brutális eb
addikt

Sziasztok mivel nincs még a szolgáltatónak erről a szolgáltatásáról(Telefon) topik és a többi digis témába csak off lenne illetve nem nézik jó szemmel a telóval kapcsolatos témákat ezért megnyitnám ezt a topikot.

Ide jőhet bármi a DIGI kft. telefon szolgáltatásával kapcsolatos kérdés, észrevétel.

[ Szerkesztve ]

Panni net lemondva már távol tőlem. Voda vicc! Nordtelekom korlátozza a p2p forgalmat,!Ice dsl trükközik a sávszélességgel.T-kábelnet?Próba hónap után jön a szekventálás vigyázz velük.Digi most még rendben.

(#2) zodo válasza Brutális eb (#1) üzenetére


zodo
nagyúr

Digi Tv-s topikban feltett kérdésemre, közben választ kaptam és megosztanám , hátha valakinek jól jön az infó.

Kb. 2 hetes bekötési időt igértek.
Készüléket kaptunk ami "ajándék" , persze nem nagy szám, de semminél több.
Típusa: HCD1988(39)TSD
Garanciát, szervizt nem vállal rá a cég, ha működik örülsz, ha nem veszel magadnak.

Új infó a hűségidővel kapcsolatos kedvezmények, igénybevételéhez!

Idézet a Digi tv honlapjáról:

"1 ÉV HŰSÉGIDŐ ESETÉN: AZ ELSŐ 6 HÓNAPBAN A SZOLGÁLTATÁS HAVIDÍJA 3000 Ft, EZT KÖVETŐEN A SZERZŐDÉSKÖTÉSKOR ÉRVÉNYES LISTAÁR*** LÉP ÉRVÉNYBE. 2 ÉV HŰSÉGIDŐ ESETÉN: AZ ELSŐ 12 HÓNAPBAN A SZOLGÁLTATÁS HAVIDÍJA 3000 FT, EZT KÖVETŐEN A SZERZŐDÉSKÖTÉSKOR ÉRVÉNYES LISTAÁR*** LÉP ÉRVÉNYBE."

2010.10.04-től csak az új szerződésekre vonatkoznak, tehát mi már nem tudtuk igénybe venni, mivel a kábel tv-t és a Base net csomagot előzőekben igényeltük.

(#3) Brutális eb válasza zodo (#2) üzenetére


Brutális eb
addikt

Jó az a készülék arra amire kell.
Én is kértem nem hoztak. :)
Lementem egy marketba és vettem 4 ropiért vezetéknélkülit tökéletes lakáson belűl.

Panni net lemondva már távol tőlem. Voda vicc! Nordtelekom korlátozza a p2p forgalmat,!Ice dsl trükközik a sávszélességgel.T-kábelnet?Próba hónap után jön a szekventálás vigyázz velük.Digi most még rendben.

(#4) zodo válasza Brutális eb (#3) üzenetére


zodo
nagyúr

Mi a szerződés kötéskor kérdeztünk rá a választható készülékek típusaira (mert a honlapon 3 típus is szerepel, ha jól emlékszem) és ekkor került elő, mint egyetlen "ajándék" választható készülék. Amúgy tényleg jó, nincs vele semmi gond. Azt tudja amire kitalálták.

Közben hozzánk is bekötésre került a vonal.
Csütörtökön szerződtünk és két héten belül ígérték a teljesítést.
Rá következő hét szerdán hívtak, hogy mikor jöhetnek, de nem tudtunk megegyezni mivel 07 és 13 óra közötti időpontot ajánlottak. Mondtam a ügyfeles nőnek, hogy ez nem lesz jó, mert ki az aki ebben az időszakban rá ér vagy ki az aki kivesz egy nap szabit 10 perces melóért.
Természetesen hétvégén, egyáltalán nem dolgoznak.
Aztán annyit mondott, hogy egyeztet a szerelőkkel és másnap visszahív.
Így is lett és kiderült, hogy mégis tudnak du.-i időpontban szerelni, ezért 15 és 16 óra közt várhatóm a szerelőket.
Másnap 15:02 perc és hívott a szerelő, kb. 10 perc meló és távoztak.
Közölték, hogy max. holnapra lesz vonalunk.
21 óra felé teszteltük és élt a vonal, telefon is tökéletes.

Piactéren láttam ezt az "ingyenes" készüléket, valaki 2,5k-ért kínálja.

(#5) Lala6


Lala6
őstag

Nekem adtak hozzá garancia papírt, ha jól emlékszem, azt mondták, hogy 1 év garit adnak rá.
Ez az ajándék telefon amúgy elég lutri, először mikor bent voltam érdeklődni azt mondták, hogy most épp nincs készülékük, de felírnak egy kockás füzetbe és ha lesz akkor felhívnak(1-2 hónap kb, de lehet, hogy már csak jövőre). Végül ezt nem kértem, mert még nem döntöttem el, hogy melyik szolgáltatásokat fogom kérni. 2 hét múlva visszamentem szerződést kötni, mondtam, hogy ha lehet, akkor szeretnék telefon készüléket is kérni, erre rögtön a kezembe nyomta.
Amúgy teljesen korrekt a szolgáltatás, havidíj nincs, a percdíj is nagyon alacsony.

(#6) ArchElf


ArchElf
addikt

Nekem nem adtak készüléket (nem is hozott a szerelő és fel sem ajánlották szerződéskötéskor). Mondjuk nekem volt saját - bár ennél is jóval gagyibb - készülékem (kb. 2k-ért vettem még hat éve az akkor még T-s vonalamhoz).

A vonal egyébként tűrhető - legalábbis hozza a "még-elviselhető" VOIP szintet.

AE

[ Szerkesztve ]

Csinálok egy adag popcornt, és leülök fórumozni --- Ízlések és pofonok - kinek miből jutott --- Az igazi beköpőlégy [http://is.gd/cJvlC2]

(#7) Jimmy8


Jimmy8
senior tag

Ha telefont is megrendelem a DIGI-től, akkor hogyan "osztják" szét a jelet? A LAN kábelről fog "működni", vagy a TV koax kábelére megy egy modem? Az osztó az passzív, vagy aktív eszköz (azaz kell e neki tápot adni)?

(#8) smog86 válasza Jimmy8 (#7) üzenetére


smog86
senior tag

LAN kábelt beledugják egy kb. 10x5cm-es kis passzív dobozban amiben szétosztja fizikailag a kábelt (két kábelt használ fel a telefonra, a többi marad a lanra) és abba a dobozba lehet dugni a Lan kábelt, meg a Telefon kábelt.
Amúgy februártól 200Ft lesz a telefon havidíja 0Ft helyett.

[ Szerkesztve ]

(#9) Jimmy8 válasza smog86 (#8) üzenetére


Jimmy8
senior tag

Köszi :R

(#10) r0by


r0by
addikt

Noh, elvileg nekünk is bekötötték a telefont, kábelmodemen keresztül, melynek típusa Arris TM601B.
Valaki másnak is ilyen megoldással van telefonja? Csak azért kérdezem, mert nem működik. Van az elején pár led, köztük egy telefon is, de az nem világít, minden másik igen a link-en kívül (ami a netet jelentené, de a net szintén DIGI és utp-n jön).
Ezekszerint nem aktiválták még?
A telefon pedig egy Panasonic KX-TG6411 lenne.
Nem akarok megint elb*szni egy csomó lóvét az ügyfélszolgálatra, ezért is kérdezek, hátha valakinek van erről valami infója.
Köszi! :R

(#11) r0by válasza r0by (#10) üzenetére


r0by
addikt

Csak felhívtam az ügyfélszolgálatot.
Csodálkoztak, hogy miért van nálam modem... :DD
Azzal váltunk el, hogy majd hívnak a szerelők :)

(#12) r0by válasza r0by (#11) üzenetére


r0by
addikt

Elmondom magamnak a story végét :)
Kijöttek a szerelők nagy mellénnyel, aztán gyorsan visszavettek, mikor kiderült, hogy nem user error van, hanem valaki valamikor valakinek valamilyen számot diktált be, nem pedig konkrétan azt a modemét, ami nálunk volt.
De itt még nincs vége, a modem a beregisztráláskor sem volt hajlandó működni. Nem baj, van náluk új. Nah, 5 perc múlva kiderül, hogy mégsem új, mert valamelyik régi előfizetőhöz van még hozzárendelve, aki már elvileg lemondta a szolgáltatást... De ez sem működik, be kell diktálni a számot az oldalán...,aztán egyszer csak összejött nekik, és működik, ahogy kell :C

(#13) peter889


peter889
őstag

DIGI, a folytonos áremelő

A telefonszolgáltatóm, a DIGI egy sunyi pénznyelő rabló lett. Újra árat emelt.
Július 15-től 30(!) forintra emelte a mobiltarifákat. A vezetékes tarifák majdnem megduplázódtak (!).
Világviszonylatban a magyar árak eddig is nagyon magasak voltak, most tovább srófoltak. Persze otthagyni sem érdemes őket, mert az összes szolgáltató árat emelt, mintha csak összebeszéltek volna.
Amióta letelt a hűbérszerződésem, a DIGI folyamatosan csak árat emel. Előbb az összes havidíjat, most pedig ez.

Egyre jobban kezdenek lesüllyedni a UPC szintjére. A kedvező feltételekkel magukhoz csábították az ügyfeleket, akiket mostanra igyekeznek leszivattyúzni.

Én nem bánnám, ha az összes multi kitakarodna végre az országból.

[ Szerkesztve ]

(#14) radi8tor válasza peter889 (#13) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Nem a bevezetett telefon adó miatt emelt Digi is?
Internet díjaikat nem emelték már jó ideje.

⭐ Stella

(#15) peter889 válasza radi8tor (#14) üzenetére


peter889
őstag

Nekem a digi nem hivatkozott a telefonadóra.
Különben nem arról szólt a dal, hogy nem hárítják át a fogyasztókra? Aztán mekkora is az a telefonadó? Mert kedves digi díjakat duplázott.
Internet díjakat nem túl régen emelték 2500-ról 2700(?)-ra a legolcsóbb csomagnál.
Különben pedig úgy tudom, ezek az árak világviszonylatban csökkenni szoktak.

[ Szerkesztve ]

(#16) radi8tor válasza peter889 (#15) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

2011 január közepén emeltek árat. Ha neked az nem túl régen van, akkor biztos nem foglak meggyőzni. :)
Az áremelés mértéke 200Ft volt. Mennyivel is drágult a világ?

⭐ Stella

(#17) Brutális eb válasza peter889 (#15) üzenetére


Brutális eb
addikt

A telefonadót ne a digin kérd számon hanem a "kedves" kormányon......

A 200 forintos net emelés(évek óta nem emeltek ezt is már tavaly) meg nehogy már ekkora hisztit váltson ki belőled.Nézd már meg máshol ennyiért mit kapsz és ott van hűség is....

"Különben pedig úgy tudom, ezek az árak világviszonylatban csökkenni szoktak."
Itthon élsz?...... ;]

Egy dolgot érts meg ha nem lenne digi akkor még most is nézhetnél analog kábeltévét 12000-ért
És netezhetnél 5/1-es netet használva 8-10000 ezredesért......

Vazz most 5600-ért van 80/25-net ,80 tv csatornám és telefonom.
Mutass már kérlek megközelítően jó ajánlatot......

[ Szerkesztve ]

Panni net lemondva már távol tőlem. Voda vicc! Nordtelekom korlátozza a p2p forgalmat,!Ice dsl trükközik a sávszélességgel.T-kábelnet?Próba hónap után jön a szekventálás vigyázz velük.Digi most még rendben.

(#18) peter889 válasza radi8tor (#16) üzenetére


peter889
őstag

Talán minden évben elkelne áremelés ezen a területen?! Ez nem élelmiszer, ezek az árak világviszonylatban csökkenni szoktak.

(#19) egykori válasza peter889 (#15) üzenetére


egykori
őstag

Hogy hol tartunk? Itt van egy mai cikk linkje: http://www.vg.hu/vallalatok/infokommunikacio/internet-sereghajto-magyarorszag-380240

(#20) peter889 válasza Brutális eb (#17) üzenetére


peter889
őstag

A szolgáltatóknak akkor is busás hasznuk lenne, ha nem hárítanák át.
Azt, hogy más szolgáltatók sem jobbak hazánkban, már írtam.
Most nem a 200 forint zavar nagyon, hanem a telefontarifák megduplázódása.

"Egy dolgot érts meg ha nem lenne digi akkor még most is nézhetnél analog kábeltévét 12000-ért
És netezhetnél 5/1-es netert használva 8-10000 ezredesért.."

Kizártnak tartom, hogy ilyen árak lennének a digi nélkül. Itt a városunkban régen a UPC felvásárolta a helyi kábelszolgáltatót, ami pl. a "rendszerváltás" utáni években ingyen szolgáltatta a kábeltévét. Mesélik, hogy a nagyon régi időkben két forintért (de lehet, hogy csak 50 fillérért) bármennyi ideig lehetett beszélni. Ráadásul akkor még magasabb volt az életszínvonal.

Nekem 60 csatornám van. Ebből a legtöbbet soha nem nézem.

[ Szerkesztve ]

(#21) peter889 válasza egykori (#19) üzenetére


peter889
őstag

A cikk ráadásul "kifelejti", hogy hazánkban mindig is magasak voltak az internetezés költségei, ami részben okozója az alacsony internethasználati aránynak.

(#22) egykori válasza Brutális eb (#17) üzenetére


egykori
őstag

Én igazat adok Neked, hogy a Digi árpolitikájának volt és van némi árlenyomó hatása, csak nemrégiben azon akadtam ki, hogy a Digi 500-as csomagot három héttel az igényelhetőség lejárta előtt nem voltak hajlandók megadni, mondván: "a főnök megtiltotta, és egyébként sem kötelesek szerződni."

(#23) peter889 válasza Brutális eb (#17) üzenetére


peter889
őstag

És persze, itthon élek. :)

(#24) egykori válasza egykori (#22) üzenetére


egykori
őstag

Ez annak is köszönhető volt, hogy az egyes szolgáltatók a saját felségterületükön konkurencia nélkül ügyködhettek, és sajnos még talán ma is vannak ilyen területek az országban.

Hopp, ezt nem magamnak akartam válaszolni, hanem: peter889-nek a #21-re!

[ Szerkesztve ]

(#25) peter889 válasza egykori (#24) üzenetére


peter889
őstag

De már az internet költségek megfizethetőek.
De felháborítónak tartom a magas mobiltarifákat, különösen, hogy mindenkit rászoktattak a mobiltelefonálásra. Percenként 30-70 forint ?! A nagy verseny közepette? A 21. században?!
Tegye fel a kezét, aki szerint ez normális!
Éppen most kaptam a témobil sms-ét, hogy ismét "módosulnak a díjaik".

Megj.: Amikor volt az az 50(?) filléres hívási díj (órákig is beszélhettél), akkor csak egy szolgáltató volt, a Matáv, és akkor ráadásul a technikai lehetőségek igen korlátozottak voltak.

(#26) egykori válasza peter889 (#25) üzenetére


egykori
őstag

Erről az 50 filléres hívásdíjról a háromhatvanas kenyér jön be - de mindegy...

Szerintem ezek a cégek több ágazatban utaznak (net, tévé, telefon, mobil), és ezek összessége határozza meg a nyereségességet.

(#27) peter889 válasza egykori (#26) üzenetére


peter889
őstag

"50 filléres hívásdíjról a háromhatvanas kenyér jön be." És ez miért probléma?

Ezek a cégek degeszre keresik magukat, bármit is mondanak és bármit is szolgáltatnak. Arra ügyelnek, hogy a fizetendő távközlési díjak jó magasak legyenek.

[ Szerkesztve ]

(#28) egykori válasza peter889 (#27) üzenetére


egykori
őstag

Ez egyáltalán nem probléma, csak jót mosolyogtam magamban.

Nyílván nem kell félteni őket, de az azért engem elgondolkodtat, hogy igen sok embert elküldtek ezek a cégek, és a szalonok, boltok is több helyen láthatóan töpörödnek - tehát a degeszre keresés talán már nem annyira degesz.

(#29) Mobildeck


Mobildeck
tag

sziasztok!

olyan kérdésem lenne, hogy ugye a digifon az egy voip szolgáltatás, na mármost van androidra ilyen alkalmazás, ahol voip szolgáltatók által lehet telefonálni.
a lényeg, hogy szeretnék otthon a wifi használatával és egy ilyen voip alkalmazással telefonálni.
(próbálkozom, de nem találok semmiféle beállítási infomrációt a digi oldalán, és sehol máshol sem)

ez lehetséges, vagy teljesen idióta vagyok?

[2007] [sajnos nem mindig tudok a privátokra időben válaszolni]

(#30) club1 válasza Mobildeck (#29) üzenetére


club1
veterán

Az elgondolás nem rossz, de több okból sem fogja a Digi kiadni azokat az információkat amire szükséged lenne, ráadásul idegen eszközöket sem fog beregisztrálni a rendszerébe.

(#31) Bici


Bici
félisten

Sziasztok!

Melyik a legolcsóbb telefon, ami kompatibilis a Digi-vel?
Elkezdtem végignyálazni az ár összehasonlító oldalakat, de hátha van valami bevált készülék.
Semmi extra funkció nem kell, csak telefonálni lehessen, és kész.

Előny, ha fekete, és nem túl ocsmány, és még a hang is átmegy rajta rendesen. :D

Kösszi! :R

[ Szerkesztve ]

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#32) Bici


Bici
félisten

A digi hálózatára mindenképp IP telefon kell? A régi analóg telefonok nem jók?

Köszi! :R

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#33) club1 válasza Bici (#32) üzenetére


club1
veterán

A Digifon-hoz hagyományos analóg telefon kell, hiszen a Digi által adott végberendezésből analóg vonal jön ki. Természetesen vehetsz IP telefont is (ha netre is előfizetsz), de az független lesz a Digifon szolgáltatástól.

(#34) Bici válasza club1 (#33) üzenetére


Bici
félisten

Okés, köszi!

És csak azért gondoltam, hogy IP telefon kell, mert ezt írják a neten: "Telefonszolgáltatásunk az úgynevezett VOIP (Voice Over IP - internet protokoll alapú hangátvitel) technológián alapul."

És a végberendezés is csak egy elosztó, ami az UTP kábelből kiválaszt pár szálat.

Vagy a végberendezés alatt a lépcsőházi dobozt érted, és az analóg vonalat rak az UTP kábel kihasználatlan ereire? :U

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#35) club1 válasza Bici (#34) üzenetére


club1
veterán

Nálunk FTTH van, ott az optika végén egy GW doboz van, amiből kijön a koax, az analóg telefon és az ethernet (külön-külön).
A Digifon voip átvitellel működik, de a végponton analóg telefonvonalat biztosítanak (és természetesen nem úgy, hogy az UTP 4 érpárból leválasztanak 1 érpárat).

(#36) Bici válasza club1 (#35) üzenetére


Bici
félisten

Nekünk panelben úgy van, hogy bejön a lakásba a koax, és egy darab UTP kábel.
Az UTP végén van egy pici dobozka, ami egy passzív elosztó: telefon + net.
Asszem felhívom az ügyfélszolgálatot.

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#37) Chris.G


Chris.G
tag

Sziasztok!
Ha Digi vezetékes számról hívok osztrák vezetékes számot az mennyibe kerül percenként?
Előre is köszönöm a választ!

(#38) club1 válasza Chris.G (#37) üzenetére


club1
veterán

ÁSZF, telefonos melléklet, 21. oldaltól vannak a külföldi hívásdíjak.

(#39) Chris.G


Chris.G
tag

Nem hiszek a szememnek 15ft/ perc?! :Y

(#40) club1 válasza Chris.G (#39) üzenetére


club1
veterán

Mint a szomszédos országok vezetékes percdíjai általában...

(#41) krystman


krystman
őstag

A Zoiper mobil alkalmazassal mobilról is lehetne a vezetékes percel beszélni neten keresztül. Ehez mi szükséges?

(#42) limpfred


limpfred
csendes tag

Sziasztok!

Eddig remekul mukodott a telefon, de most arra lettem figyelmes, hogyha hivnak akkor nem csorog. Vonal van, tudok hivni es engem is tudnak, csak a telefon nem csorog. ZTE restartot csinaltam, de semmi. Aramtalanitsam par percig vagy mit kell ilyenkor csinalni? Koszonom a segitsegeket elore is.

[ Szerkesztve ]

(#43) radi8tor válasza limpfred (#42) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Ha nincs mód máshol kipróbálni a telefont, akkor jelentsd be hibára vagy csak simán kérd az ügyfélszolgálat segítségét.

⭐ Stella

(#44) zsolt501


zsolt501
nagyúr

Mostanában nekem is gondom van a szolgáltatással, igaz és a nomadikus szolgáltatást használom a Zoiper alkalmazással, de többször van olyan, hogy kicsörög a telefon felveszik, a hívott fél hall engem, de én semmit nem hallok.
Illetve ha felépül a kapcsolat rendesen akkor is a hívás hangminősége a normál mobil beszélgetések nyomába sem ér olyan mint amikor az utcai telefonfülkékből lehetett beszélgetni, és csak a kiváltságosoknak volt csak telefonuk... szóval a hangminőség azt az időt idézi, illetve a beszélgetés hangereje is hagy kívánnivalót maga után.
Van másnak is ilyen tapasztalata mint nekem?

''Mind Így van ezzel aki hasonló időket megélt, de a döntés nem rajta állt neked csak arról kell döntened mihez kezdj az idővel amely megadatik.''

(#45) zsolt501


zsolt501
nagyúr

Felraktam a Zoiper bétát, mert a stabil verzió nálam nem volt jó, ezzel a bétábal jónak tűnik, Aktuális változat
1.24.4 a bétából a stabilból a 1.23 volt ami nálam problémás.

''Mind Így van ezzel aki hasonló időket megélt, de a döntés nem rajta állt neked csak arról kell döntened mihez kezdj az idővel amely megadatik.''

(#46) peter889


peter889
őstag

Sajnálattal állapítom meg, hogy a Digi telefonos ügyfélszolgálata kész katasztrófa. Visszatérően ellentmondásosan tájékoztatják az embert, felelős vezetőt nem hajlandóak kapcsolni, szavukat nem tartják.
Okoztak nekem némi anyagi kárt, de napok óta nem hajlandóak elárulni, fognak-e kompenzálni.

(#47) zsolt501 válasza peter889 (#46) üzenetére


zsolt501
nagyúr

Ezt ne telefonon akard intézni, mert az nem arra van igazán rendszeresítve... :)
Ha előrelépést akarsz az ügyedben, akkor azt az ügyfélszolgálaton tedd, és írásban rögzítsék a panaszod és a kötbérigényed.
Nekem már sikerült így elérni sikert, telefonon csak kudarc volt az ügyintézés.

''Mind Így van ezzel aki hasonló időket megélt, de a döntés nem rajta állt neked csak arról kell döntened mihez kezdj az idővel amely megadatik.''

(#48) peter889 válasza zsolt501 (#47) üzenetére


peter889
őstag

De hát a telefonos ügyfélszolgálat is ügyfélszolgálat.
A személyes miben más mint a telefonos?
Amikor bementem a személyesre, egyetlen pacák volt ott. Ő nyilvánvalóan csak jegyzőkönyvet tud felvenni, nem?
De ha azt javaslod, hogy mindenképpen személyesen intézzem, bemegyek úgy valamikor.

[ Szerkesztve ]

(#49) peter889 válasza zsolt501 (#47) üzenetére


peter889
őstag

Vagy a telefonos ügyfélszolgálatukra a korlátoltabb ügyintézőket teszik be?

(#50) zsolt501 válasza peter889 (#48) üzenetére


zsolt501
nagyúr

A digi telefonos ügyfélszolgálata nem Magyarországon van (eddigi infók alapján).
Sok esetben betanult sablon szöveggel vannak ellátva, és sokan még informatikailag sincsenek képben.
A személyes ügyfélszolgálaton írásban rögzítik a panaszt, amiből te is kapsz egy példányt és ez jobban visszakereshető mint a hang alapú ügyintézés.
A többit szűrd le magad az eddigiek alapján.

[ Szerkesztve ]

''Mind Így van ezzel aki hasonló időket megélt, de a döntés nem rajta állt neked csak arról kell döntened mihez kezdj az idővel amely megadatik.''

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.