Hirdetés

2024. április 18., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#251) rmehesz válasza #29810560 (#250) üzenetére


rmehesz
tag

Köszönöm. Azt esetleg meg tudnád mondani, hogy az átviteli típusok közül melyiket kell választani?

(#252) #29810560 válasza rmehesz (#251) üzenetére


#29810560
törölt tag

Az 5060-as porton forgalmaz. UDP protokollon.

Ez egyébként a szoftverek alapbeállítása.

[ Szerkesztve ]

(#253) zsszab


zsszab
csendes tag

Egy zoiper alternatíva a linphone androidra.
Nagyszerű szoftver ,ingyenes gyors könnyen beállítható. Stun servernek be kell állítani a register001.digikabel.hu T . Be kell még kapcsolni az outbound proxyt valamint a user+PW t, a domaint és a proxyt így:<sip:register001.digikabel.hu:5060;transport=udp> és kész is.

(#254) NoNick


NoNick
tag

Sziasztok!
Digi nomadikussal működik egy ilyen Linksys Spa2102 Voip adapter?
[link]

(#255) #29810560 válasza NoNick (#254) üzenetére


#29810560
törölt tag

Valószínűleg igen.

... de, egyrészt oda van írva hogy 'Nem kapható', másrészt miért nem mindjárt VoIP telefont veszel? :F

Annyira a szívedhez nőttek az analóg telefonkészülékeid? :)

[ Szerkesztve ]

(#256) NoNick válasza #29810560 (#255) üzenetére


NoNick
tag

Használtan pár ezres, jobb linket nem találtam gyorsban.
Van normális analóg telefonunk és csak biztonsági tartalékként használjuk. Egy jó Voip telefon 15-20e, annyit nem ér az egész.

(#257) #29810560 válasza NoNick (#256) üzenetére


#29810560
törölt tag

OK! Értem.

Szóval szerintem működni fog, mert a DIGI nomadikushoz nem kell semmi speciális dolog, egy átlagos ATA adapter - mint ez - megfelel a szolgáltatáshoz. :K

Még annyit, hogy úgy nézem nincs benne PPPoE funkció, tehát mindenképpen routerhez kell csatlakoztatni.

[ Szerkesztve ]

(#258) NoNick válasza #29810560 (#257) üzenetére


NoNick
tag

Köszi!
Van egy polcunk a bejárati ajtó felett, ahol a Digi net kábele bejön a lakásba. Ott elfér a router meg a nas társaságában, és egyből be tudom dugni a telefonvonalra.

(#259) kishawer


kishawer
csendes tag

Sziasztok!

Egy kis segítséget kérnék.
A közelmúltban váltottunk a Digi nomadikus szolgáltatására. Sajnos pár perc beszélgetés után lenémul a telefon. A vonal másik végén hallják, ahogy mi beszélünk, de nálunk semmi hang. Már több telefonnal is kipróbáltam és ugyanez a jelenség. Mi lehet az oka? Elvileg mindent az itt leírtak alapján állítottam be.
ZoiPert-t használjuk.

A másik probléma, hogy amikor lekapcsol a telefon képernyő (Samsung S6 Edge), egy idő után egyszerűen nem lehet hívni minket. Nem történik semmi. Ahogy bekapcsolom a képernyőt egyből csörög, pedig be van állítva a háttérbeli WIFI használat.

Volt, hogy mobilról megcsörgettem a nomadikus számot, semmi nem történt. Kikapcsoltam a mobilt, két perc múlva elkezdett csörögni a nomadikus a mobilszámomról! Ennyire gáz ez a szolgáltatás, vagy nálam van valami probléma? Lehet, hogy a Wifi routeren is állítani kell valamit?

(#260) Tothdav19 válasza kishawer (#259) üzenetére


Tothdav19
újonc

Szia!

A közelmúltban váltottunk a Digi nomadikus szolgáltatására. Sajnos pár perc beszélgetés után lenémul a telefon. A vonal másik végén hallják, ahogy mi beszélünk, de nálunk semmi hang. Már több telefonnal is kipróbáltam és ugyanez a jelenség. Mi lehet az oka? Elvileg mindent az itt leírtak alapján állítottam be.
ZoiPert-t használjuk.

Ez a hiba sajnos nem egyedi és mi is ezzel szenvedünk. 2 hétig kínlódtunk a Digi ügyfélszolgálattal (logokat, hívás időpontokat és hang kimaradás időpontokat is küldtünk nekik), mire végül elismerték, hogy náluk van a hiba. A következőt írták legutóbb:

"A nomadikus telefonszolgáltatás folyamatos fejlesztés alatt áll, az Ön által leírt hibát mi is tapasztaljuk, igyekszünk a lehető legrövidebb időn belül fejlesztésekkel kijavítani."

Ha van időd, érdemes lehet bejelenteni Neked is, hátha nagyobb erőket mozgósítanak a hibaelhárításra ha több hibajegyük van erről. :)

(#261) NoNick válasza #29810560 (#257) üzenetére


NoNick
tag

Vettem egy ilyen kütyüt, de valahogy nehezen birkózom meg vele, leginkább sehogy.
Összedugtam a routerrel, de nem sikerül belépni az admin felületére. Van IP címe, pingelni tudom, de ennyi.
Direktben összekötve laptoppal sem megy.

(#262) 4Grider válasza NoNick (#261) üzenetére


4Grider
nagyúr

Ha újonnan vetted, akkor az alapértelmezett ip címe 192.168.0.1
Ha újonnan vetted, akkor az alapértelmezett felhasználói név admin és a hozzá tarozó jelszó password
Ha használtan vetted, akkor reset-eld le, akkor fogja ui. megkapni az új eszközök elérési adatait.

(#263) NoNick válasza 4Grider (#262) üzenetére


NoNick
tag

Használtan vettem, hogyan kell resetelni?
A router osztott neki ip címet, húzzam le a routerről, amíg beállítom?

(#264) 4Grider válasza NoNick (#263) üzenetére


4Grider
nagyúr

És a kapott ip címet böngészőbe beírva megjelenik a bejelentkezési felület. Próbáltad ott az alapértelmezett feéhasználói nevet és jelszót?

(#266) NoNick válasza 4Grider (#264) üzenetére


NoNick
tag

Köszönöm mindenkinek!
Mr. Janó által linkelt pdf-ekből kibogarásztam, hogy ki van kapcsolva a "WAN Access to the Web-based Utility". Analóg telefonról visszakapcsoltam, most már bejön böngészőben a felület. Innen folytatom, amint lesz időm.

[ Szerkesztve ]

(#267) kishawer válasza Tothdav19 (#260) üzenetére


kishawer
csendes tag

"Ha van időd, érdemes lehet bejelenteni Neked is, hátha nagyobb erőket mozgósítanak a hibaelhárításra ha több hibajegyük van erről. :)"

Szia!

Ma jeleztem nekik, hogy ez így nem jó. Köszi!

[ Szerkesztve ]

(#268) NoNick válasza NoNick (#266) üzenetére


NoNick
tag

Köszönöm mindenkinek még egyszer, sikerült beállítani. :))

(#269) #29810560 válasza NoNick (#268) üzenetére


#29810560
törölt tag

Örülünk Vincent. :DD

[ Szerkesztve ]

(#270) Csaba No. 1


Csaba No. 1
tag

Sziasztok! Érdekes kérdésem volna a Digi vezetékes telefon használókhoz. Azon belül is, akinek kijelzős asztali, vagy vez. nélküli készüléke van.
2 hete volt az óra előre állítás. Azt vettem észre, hogy bejövő híváskor /kimenőnél nem/, mindegy, hogy mobil, vagy vezetékes irányból jött a hívás, visszaállítja az órát, hiába állítom be állandóan a mostanira.
Akinek van ilyen telefonja, kérlek nézzétek már meg, hogy csak nálam, vagy a Digi szervernél van a "hiba".
2 különböző készüléken is lecsekkoltam a dolgot, ugyanaz a jelenség.
Írtam a Diginek, visszaírtak, hogy rámértek a vonalamra, minden szép, és jó. Ezt eddig is tudtam, írtam, hogy nem valószínű, hogy nálam van a hiba. Szegedi vagyok, habár ez ebből a szempontból sztem mindegy.

Akinek van ilyen készüléke, csöngesse meg mobilról, hogy nála mi a helyzet. Köszönöm!

(#271) Idod válasza Csaba No. 1 (#270) üzenetére


Idod
csendes tag

Szia! Nekem nem változik, marad az általam kézzel beállított idő.

(#272) Tothdav19 válasza Csaba No. 1 (#270) üzenetére


Tothdav19
újonc

Szia!

Pontosan ugyan ezt csinálja nálunk is. Nekünk nomadikus telefont használva, már az ATA box-nál látszik, hogy rossz időbélyeg érkezik a Digi szerverétől, aztán egy hívás beérkezésénél (elvileg a hívóazonosítóval egyidőben érkezik dátum és idő információ is) frissíti az órát az analóg telefon kijelzőjén a rossz időpontra. A mi esetünkben ez az óraátállítás után 2 (-2 perc) óra eltérést eredményez a kijelzőn.

A csomagokban ez látszik:
Csomag érkezésének ideje: Apr 7, 2019 20:08:38.770537000 Central European Summer Time
Szerver által közölt idő: Date: Sun, 07 Apr 2019 20:06:12 GMT

A közölt időpont a beállított GMT időzóna miatt téves.

Gondolom a sima analóg bekötésnél is valami hasonló történhet.

(#273) xabolcs válasza Csaba No. 1 (#270) üzenetére


xabolcs
őstag

Szia!

Tobb eve van mar Szia!

Tobb eve van mar vezetekes szolgaltatasom naluk es ezt minden oraallitasnal eljatszak!
Par het es frissitik a kozpontban az orajukat. ;)

En nem levelet szoktam nekik irni, hanem felhivom a telefonos ugyfelszolgalatot es mondom nekik,
hogy legyenek szivesek frissiteni a szerveruk orajat, mert az meg az elozo idozona szerint jar. :)

ACK-zzak, aztan egyszer csak jo lesz! :D

aláírás1: csocsó-vesztes vagyok, főleg a Bog és Bocha páros ellen, aláírás2: van mobilarénáskulcstartóm! :D

(#274) Csaba No. 1 válasza Tothdav19 (#272) üzenetére


Csaba No. 1
tag

és xabolcs

Köszönöm az infót, és a segítséget. Akkor beigazolódott, hogy nem a készülékeimben, ill. beállításban van a hiba, na meg csak nem vagyok hülye :)
A Digi szakember informált félre, nem akart a dologgal foglalkozni.
Igen, először én is az Ügyfélszolgálatot hívtam, azt mondta a hölgy, hogy ez nem hiba, nem tudja felvenni, és ő javasolta, h írjak emailt, amire néhány órán belül jött is a kioktató, és kirúgó válasz, hogy a a digi különböző otthoni, "szoftveres" beállításokkal nem foglalkozik./ebben az esetben nincs is ilyen/
Ez rendben is volna, csak mint kiderült, az ő "szoftveres időbeállításukkal" van probléma, és mint írjátok, előbb-utóbb rájönnek, és beállítják a pontos időt valamelyik szerverükön.

(#275) #23310336


#23310336
törölt tag

Sziasztok!

a DIGI Nomadikus telefonszolgáltatás havidíja és percdíjai megegyeznek a DIGI250-es csomag díjaival vagy a Nomadikusnak más díjszabása van? A weboldalon ez számomra nem egyértelmű.

(#276) #29810560 válasza #23310336 (#275) üzenetére


#29810560
törölt tag

Megegyeznek.

A nomadikus telefon nem tarifa hanem telefon megvalósítási technológia.
(Nem analóg vonalon telefonálsz, hanem nem helyhez kötött VoIP telefonon.)

DIGI-nél jelenleg csak egy telefon tarifarendszer/előfizetés van a DIGITel 250.

Amúgy oda van írva - mindjárt a tetejére a kék DIGTel 250 felirat alá vastagon szedve - hogy vezetékes (Értsd! analóg) vagy nomadikus (Értsd! nem helyhez kötött VoIP). ;)

[ Szerkesztve ]

(#277) varso


varso
tag

Sziasztok!

Találtam a szekrény aljában egy ilyen kis cuccot, ami gondolom vezetékes telefonhoz van, és a DIGI-hez van köze, mivel rá van írva nagy betűkkel! :)

Az lenne a kérdésem, hogy pontosan ez mi, és mire való?

[kép]
[kép]
[kép]
[kép]

Köszi! :)

"Ugye tudod, mi a valóság? Ami nem múlik el egy áramszünettel." Sherry Turkle

(#278) YxVs válasza YxVs (#234) üzenetére


YxVs
senior tag

Na most lesz aktuális a Digi telefon bekötés.
Vegyük át légyszi újra.
Tehát lent a pinceszinten van a rack szekrény, abban van a Digi modeme, (amit most cserélni fognak mert kábeltévé is lesz, eddig csak net volt). A digis eszköz bridge módban van, mert van saját routerem, ami egy szintén a rack szekrényben találató 24 portos switch-be megy.
A cél, hogy a telefon jelét felvigyem a lakásba UTP kábelen, úgy hogy a net is megmaradjon.
A korábban linkelt lengő elosztót a rack szekrényben hova kell kötnöm? Switch-be? Routerbe? Vagy a szolgáltatói eszközbe? A túloldalon a szobában ahol kijön az UTP kábel a falból, ott egy UTP toldóval tudom megoldani ennek az elosztónak a csatlakoztatását? Adódik a kérdés, ha ide a szobába is switch-et teszek és arra csatlakoztatom ezt a lengő elosztót, akkor azon átmegy a telefon jele?

Köszi a válaszokat.

(#279) Czimby


Czimby
addikt

Sziasztok!

Most köttetünk digi full csomagot.
A net jó a Tv is rendben, de a telefon nem él.
A szerelő kapkodtak és távozáskor annyit mondtak csak dugjam át a T-s modemből a Digisbe a telefont és jó lesz.
Hát nem.
HA felemelem a kagylót megvan a szokásos búgás, ha tárcsázok akkor is adják a gombok a hangokat, de mikor ki kellene csöngeni foglalt jelzéshez hasonlót hallok.

Valami ötlet?

Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.

(#280) varso válasza Czimby (#279) üzenetére


varso
tag

A vezetékes telefont a bekötés napján éjszaka aktiválják, vagy a következő munkanap estéjén. 🙂

"Ugye tudod, mi a valóság? Ami nem múlik el egy áramszünettel." Sherry Turkle

(#281) Czimby válasza varso (#280) üzenetére


Czimby
addikt

Az jó mert a mai volt a 4.-ik nap, de bementem és megreklamáltam 2órával később már működött is.

Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.

(#282) zoli62


zoli62
addikt

Két kérdésem van. Digi vezetékes számról Digi mobil irányba és viszont is ingyenes a hívás? Vezetékes számot hordoztam a Telekomtól a Digihez. Van már Digitel 250 díjcsomagom egy Digis számmal. Az időablak megvolt, a Telekomos számom a Telekomnál már nem él, a Diginél még nem él. Meddig tart ez a számcsere?

(#283) ztothdr2


ztothdr2
friss újonc

Sziasztok!

Légyszi segítsetek, mert nem boldogulok a digi nomadikus voip beállításaival gigaset c530ip-n. A képernyőmentést csatoltam. A digi nem tud (vagy nem akar) segíteni, csak a szokásos rizsát nyomják: user/pass/szerver/port, de én úgy látom, hogy itt több kell. A bázisállomás egy router és egy switch mögött van, de van internet kapcsolat, gigaset.net-re simán beregisztrált. :R

[ Szerkesztve ]

(#284) 4Grider válasza ztothdr2 (#283) üzenetére


4Grider
nagyúr

És miért nem töltötted ki a gigaset oldalon a felhasználói nevet/jelszót/sip szervert és portot? :F

(#285) ztothdr2 válasza 4Grider (#284) üzenetére


ztothdr2
friss újonc

Ez a bázisállomás webes konfigurációs felülete. Hidd el, elég sokféleképp próbáltam a digis fiók regisztrálását, de nem sikerült. Nem tudom pl, hogy az authentication name és az username között mi a különbség, de mindkettő kell; a digi egy szervercímet adott meg, itt pedig többfajta kellene: domain, proxy, registration, stun, outbound.
Hova mit írjak, hogy a sip fiók regisztrációja sikeres legyen?

(#286) 4Grider válasza ztothdr2 (#285) üzenetére


4Grider
nagyúr

Próbáltad csak az auth name/auth pwd/domain részeket kitölteni a user/pass/szerver adatokkal (ha pedig a proxy és registration server port eltér az 5060-tól, akkor azokat is felülírva)?

(#287) 4Grider


4Grider
nagyúr

Ha pedig ez nem elég neki akkor logikusan:
Domain/proxy server address/registrator server: szerver
Auth name/username: user
Auth pwd: pass
Proxy server és registration server port: port

(#288) ztothdr2 válasza 4Grider (#287) üzenetére


ztothdr2
friss újonc

Tegnap éjjel végül is sikerült regisztrálni a digi voip szolgáltatását. Külföldi szolgáltatók megoldásaiból merítettem ötletet. A trükk az volt, hogy az authentication name, username, displayed name egy és ugyanaz, ez a felhasználónév. A szerverek esetében pedig az összesnél ugyanazt kellett megadni. Végül a set gombra kattintva ugyanúgy regisztrációs hibát jelzett, és itt jön az újabb csavar, profile update-re kattintva sikeres volt a regisztráció. Minden frankón működik, a hangminőség is jó. :))

(#289) namenlos


namenlos
tag

Sziasztok!

Most igényeltem nomadikus telefont, de ott akarok el, hogy nincs felhasználó nevem: [kép]

Ez most el lett cseszve ügyintézők oldalról?

(#290) namenlos válasza namenlos (#289) üzenetére


namenlos
tag

Megszereztem... Mennyi idő mire működik? 24 óra?

(#291) juliabrilke válasza namenlos (#289) üzenetére


juliabrilke
addikt

Igen, most igényeltem én is, ott egy usernévnerk és egy boríték számnak kellene lennie (de ahogy látom már megoldottad)

Viszont akármit csinálok, nekem a register001.digikabel.hu "request timed out-ot" dob folyamatosan.

Neked megy?

(#292) namenlos válasza juliabrilke (#291) üzenetére


namenlos
tag

Nekem is ugyan ezt produkálja... De ahogy itt olvastam, manuálisan adják hozzá az új accountokat a háttérben és valószínűleg hétvégén nem dolgozik az illetékes kolléga... De a vezetékes közben már kilőtték.

(#293) juliabrilke válasza namenlos (#292) üzenetére


juliabrilke
addikt

Gondolom még nálad sincs semmi változás. :U

Nálam még mindig "request timed out" és a telefonszám se hívható.
Van egy olyan érzésem, hogy ebből lesz pár ticket mire hajlandóak elindítani a szolgáltatást.

(#294) namenlos válasza juliabrilke (#293) üzenetére


namenlos
tag

Én végül vasárnap küldtem nekik írásban hibabejelentést, hétfő délelőttre már működött.

(#295) namenlos


namenlos
tag

Viszont kalap sz.r ez az Zoiper.

(#296) juliabrilke válasza namenlos (#295) üzenetére


juliabrilke
addikt

Én a Zoipert és a MicroSIP-et néztem eddig.
Zoiperben idegesít a sok ablak, főleg mert csak a PRO verzióban lehetne azokat a funkciókat használni.

(#297) namenlos


namenlos
tag

Az miért van, hogy néha előfordul, egyszerűen nem csörög ki? Süket az egész, pedig VOIP telefonnal megy.

(#298) juliabrilke


juliabrilke
addikt

TLS SIP szolgáltatást biztosít a Digi?
Akárhogy is próbálom beállítani TCP/UDP 5060, 5061 portokra nem akar menni.

(#299) tekda


tekda
újonc

Sziasztok,

Digi nomadikus szolgaltatast probalom beallitani iosen es mac-en. Zoipert reklamozzak ezerrel, de nekem egyiken se jott ossze. Van akinek sikerult beberhelnie? Ugyfelszolgalat telenfonban konkretan semmit nem tudott mondani, e-mailt irtam nekik, kivancsi vagyok mit mondanak.
Addig jutottam el, hogy desktopon 923-as errort ad, bejovo hivasok jonnek, de kimeno nincs. Mobilon meg ennyi se.

Linphone-t talaltam egyedul, ami hajlando volt valamilyen szinten mukodni, igy azt gondolom, hogy a felhasznalonev/jelszo legalabb jo. :)

Jol gondolom, hogy a Digi nem enged tobb bejelentkezest egyszerre (kulonbozo eszkozrol) ugyanazzal a felhasznalonev/jelszo parossal? Ha ez igy van akkor a sok mobilos sip kliensben lathato push notification funkcio hasznalhatatlan? Jo lenne, ha nem kellene csak azert futtatni az alkalmazast, mert hivast varok.

Valami otlet, hogy hogy lehet ertelmesen hasznalni mobilon?

(#300) Geri12345


Geri12345
tag

Sziasztok!

Valaki találkozott már olyan problémával, hogy ha portot nyit a torrentkliensnek (esetemben qBittorrent), akkor a VoIP nem működik rendesen?
Tehát a vezetékes telefonban, ha valahogy sikerül hívásba kerülni, akkor szakadozik a hang és másik szám hívásánál vagy foglaltat jelez vagy azt mondja, hogy ezen a számon előfizető nem kapcsolható. Ezenkívül a Digis modem (ZTE F668) adminisztrációs oldala (192.168.1.1) is csak nagyon lassan tölt be.
A telefon egyből megjavul, amint kilövöm a klienst, és a router oldala is egyből betöltődik. Ez akkor is előfordul, ha éppen alig van fel/letöltés a kliensben.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.