- urandom0: Kicsit most elfáradtam...
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- N€T0X|N: EP2 -> FK2
- hcl: HP 255 G8 (250 G8) LCD csere
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
Új hozzászólás Aktív témák
-
Roland06
aktív tag
válasz
subaruwrc #3753 üzenetére
Tudom, hogy a 3db ram nem megy nekem elég lenne a 2x2 is csak az a problémám, hogy az sem megy (dualban)!!!
A proci most 19.5x200 van és 1333Mhz a ramok és az nb feszt is emeltem már de ha dualba rakom a ramokat gyakorlatilag azonnal fagy legtöbbször már a bekapcsolás után vagy be se kapcsol!!Így néz ki a komp. lista
-
Roland06
aktív tag
Üdv all.!
Szeretnék segítséget kérni (kezdő vagyok a témában) abban, hogy adott a lent látható konfigom és a ramok nem igazán akarnak működni (dualban sem). Tudom, hogy nem AMD-hez valóak a ramok de benne van az alaplap komp.listájában. Ha a pocit alapon használom akkor elmegy mind a 3 rammal de ha egy kicsit húzok rajta (szorzón) akkor mindenhogyan fagy. Miért nem megy dualban? Lehet esélyem az időzítések állításávan vagy
csak az eladás segít?
Előre is köszönöm a segítséget. -
Roland06
aktív tag
Üdv all.
Olyan problémám van a asus m4a89GTD pro lappal, hogy ha a A1-B1 vagy a A2-B2 slotokba
rakom a memóriákat (ahogy a lap leírásában is van) akkor azonnal lefagy a gép. Eleinte még csak az oprendszerbe most már azonnal bekapcsolás után lefagy.
Most B1-B2-ben van és nem fagy viszont nem megy dualban csak single-t ír. (win7 élményindex is kevesebbet ad ha így van mintha dualban lenne)
Mi lehet a baj???? (kezdő vagyok a témában)
NEM ÉRTEM! PLS HELP!
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! 64GB (2x32) Kingston HyperX Renegade 2666MHz DDR4 garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! 16GB (2x8) Kingston HyperX Fury 1600MHz DDR3 memória garanciával hibátlan működéssel