Hirdetés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Pajac: A csodálatos mandarin
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- droidic: Windows 11 önállóság nélküli világ: a kontroll új korszaka
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Lalikiraly: Kinek milyen setupja van?
- jakra: Retro gyujtemenyem (cloud synced for safety...)
- eBay-es kütyük kis pénzért
Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
Nem akarok offolni, de erre reagálni szeretnék.
2008, Montreal.. a BMW, mint önálló gyári csapat első futam (ráadásul kettős) győzelme. Nem emlékszem pontosan hogy a futam utáni napokban, vagy később egy mélyinterjúban, de Mario Theissen elköpte hogy bizony ez a győzelem (még) nem volt betervezve, és bizonyos értelemben negatívan érintette, hiszen hirtelen megnövekedtek az elvárások. Nehéz ezt megfogalmazni de egy több éves/évtizedes sportprogramban nem feltétlen cél a győzelem.
Vannak olyan csapatok (jellemzően a középcsapatok), akiknek bizony maga a részvétel is kőkeményen megéri. F-csatorna, dupla diffúzor, EBD, hajlékony első szárny... Egyik se a Force Indiához vagy a Sauberhez kötődik ugye? a középcsapatok legtöbb esetben átveszik a fejlesztéseket, lemásolják őket. Komoly pénzeket követelő kísérletezésbe, fejlesztésbe egyik ilyen csapat se megy bele. Akkor már nem érné meg nekik szerepelni a sorozatban. Akik véleményem szerint pénzt nem kímélve, mindent megtesznek a győzelemért az a Red Bull, a Renault és nyilvánvalóan a két tradicionális istálló a Ferrari és a McLaren.
2009-ben a Brawn GP is egy olyan Honda terv eredménye lett, ami 2 évet és több száz millió dollárt emésztett fel. Iszonyat 'pech' a Hondának hogy jött a 2008-as válság és sutba dobták az egészet. Illetve Ross Brawn elé, aki élt is a lehetőséggel.
Szal abban én biztos vagyok hogy a Merci jövőre se lesz topcsapat, mert szvsz nincs meg a 'mindent a győzelemért' hozzáállás a felső vezetésben akik a pénzt osztják. A lehető legkisebb ráfordítással akarnak elérni eredményeket, ami meg is látszik. Egy Ross Brawn meg nem tud csodát tenni, nem ő tervezi az autót. Schumi azt gondolom hogy absz. tisztában volt ezzel amikor aláírt. Nem volt szabad hely egyik topcsapatban van, rizikózott hátha maradt még valami a 2009-es lendületből. Hát nem maradt...
'98 óta drukkolok Schuminak de nem várom azt hogy jövőre erőből nyerjen.
Viszont egy próbát megérne neki még maradni 2013-ra, a szabályváltozásokkal talán van esély az erőviszonyok megváltozására.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- PlayStation 5
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Milyen autót vegyek?
- Honor Magic V5 - méret a kamera mögött
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
- MSI GeForce RTX 3080 10Gb GAMING Z TRIO
- Sapphire Pulse 6800XT 16Gb Kitűnő! Ingyen posta!
- Cisco Telepresence MX300 G2 - 55" Interaktiv Monitor - Konferencia rendszer
- 70" Interkativ Érintőképernyős Monitor / All In one PC - InFocus INF7021A Multi Touch
- Microsoft Surface Hub (v1) 1597 - 55" All in One PC - Érintőképernyős monitor
- Hp Prodesk 600 G3/ G5/ G6 SFF/ i5 8-9-10 gen / Elitedesk 800 G4 /Win11- Számla, garancia
- NJOY Szünetmentes + AVR Horus Plus 2000, 2000VA, 1200W, Line-Interactice, LCD Touch displa PWUP-LI20
- Apple iPhone XR / 128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / 95% Akku
- Samsung Galaxy A23 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest

