Hirdetés
- GoodSpeed: Kell-e manapság egérpad vagy sem?
- droidic: Windows 11 önállóság nélküli világ: a kontroll új korszaka
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- ldave: New Game Blitz - 2025
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Ndruu: Segíts kereshetővé tenni a PH-s arcképeket!
- btz: Internet fejlesztés országosan!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
Nem akarok offolni, de erre reagálni szeretnék.
2008, Montreal.. a BMW, mint önálló gyári csapat első futam (ráadásul kettős) győzelme. Nem emlékszem pontosan hogy a futam utáni napokban, vagy később egy mélyinterjúban, de Mario Theissen elköpte hogy bizony ez a győzelem (még) nem volt betervezve, és bizonyos értelemben negatívan érintette, hiszen hirtelen megnövekedtek az elvárások. Nehéz ezt megfogalmazni de egy több éves/évtizedes sportprogramban nem feltétlen cél a győzelem.
Vannak olyan csapatok (jellemzően a középcsapatok), akiknek bizony maga a részvétel is kőkeményen megéri. F-csatorna, dupla diffúzor, EBD, hajlékony első szárny... Egyik se a Force Indiához vagy a Sauberhez kötődik ugye? a középcsapatok legtöbb esetben átveszik a fejlesztéseket, lemásolják őket. Komoly pénzeket követelő kísérletezésbe, fejlesztésbe egyik ilyen csapat se megy bele. Akkor már nem érné meg nekik szerepelni a sorozatban. Akik véleményem szerint pénzt nem kímélve, mindent megtesznek a győzelemért az a Red Bull, a Renault és nyilvánvalóan a két tradicionális istálló a Ferrari és a McLaren.
2009-ben a Brawn GP is egy olyan Honda terv eredménye lett, ami 2 évet és több száz millió dollárt emésztett fel. Iszonyat 'pech' a Hondának hogy jött a 2008-as válság és sutba dobták az egészet. Illetve Ross Brawn elé, aki élt is a lehetőséggel.
Szal abban én biztos vagyok hogy a Merci jövőre se lesz topcsapat, mert szvsz nincs meg a 'mindent a győzelemért' hozzáállás a felső vezetésben akik a pénzt osztják. A lehető legkisebb ráfordítással akarnak elérni eredményeket, ami meg is látszik. Egy Ross Brawn meg nem tud csodát tenni, nem ő tervezi az autót. Schumi azt gondolom hogy absz. tisztában volt ezzel amikor aláírt. Nem volt szabad hely egyik topcsapatban van, rizikózott hátha maradt még valami a 2009-es lendületből. Hát nem maradt...
'98 óta drukkolok Schuminak de nem várom azt hogy jövőre erőből nyerjen.
Viszont egy próbát megérne neki még maradni 2013-ra, a szabályváltozásokkal talán van esély az erőviszonyok megváltozására.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Spórolós topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- PlayStation 5
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen házat vegyek?
- Gyúrósok ide!
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy Z Fold 4 eladó
- Iphone 15 128GB (fekete) csomag eladó 2026.10.02-ig garanciás
- INGYENES SZÁLLÍTÁS - HP EliteDesk 800 (i7-4770, 16GB, NVIDIA, monitor, bill., egér, W11, MS-Office)
- 32" Samsung Odyssey G6 240Hz VA monitor garanciával
- Gamer PC RTX 5080 AMP Extreme Ultra / i5-14600K / DDR5 / Garanciás hibátlan állapotban!
- PS 5 Portal // Számla+Garancia //
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E544 - i5-4GEN I 8GB I 128SSD I 14" HD+ I DP I Cam I W10 I Garancia!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3060, 94% Akkumulátor
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch SE/Apple Watch SE 2 (2022)
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3580, 95% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

