Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Civilization VI

Hozzászólások

(#151) buci868 válasza DopeBob (#144) üzenetére


buci868
csendes tag

három king győzelem után elkezdtem emperoron na ott volt meglepetés mire elkezdtem felderíteni a környezetem egy legyártott felderítővel addigra a szomszédok akikkel találkoztam két városa volt dolgozója meg 3-4 warrior :D na akkor megkerestem a neten mik a bónuszok a gépnek ilyen szinten

http://civ6.gamepedia.com/Game_difficulty

és jól gondoltam empreroron két settlersel kezd meg builderrel meg 3 warrioral ...ez így már combos :D
és még a többi tech bonus stb....

(#152) buci868 válasza #75376384 (#145) üzenetére


buci868
csendes tag

király végre jön a patch egész jó dolgok vannak benne... de most tényleg nem voltak képesek vagy csak én nem látom, hogy megoldják azt, hogy ellehessen távolítani vagy legalább addig eltávolítani míg nincsen kész egy district ??? azé szerintem ezt mindenki szívesen látta volna a változások között !!! .....na de remélem a köv. patch re megoldják :)) ....

[ Szerkesztve ]

(#153) #28752640 válasza buci868 (#150) üzenetére


#28752640
törölt tag

na jó, de ez idő vagy kör limites? Mert nem szeretem, ha sürgetnek. Én szeretek úgy játszani hogy alaposan kiépítek egy 10-15 városból álló államot és ha csak nagyon muszáj terjeszkedés vagy nyersanyag miatt csak akkor támadok. Ha pöpec minden akkor nekiindulok.

(#154) alratar válasza buci868 (#152) üzenetére


alratar
addikt

Szerintem nem fogják törölhetővé tenni a districteket, hiszen ez nem hiba.

10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem

(#155) #75376384 válasza alratar (#154) üzenetére


#75376384
törölt tag

Szerintem se kellene törölhetővé tenni. Így legalább van súlya a döntéseinknek. Amit viszont nem értek, hogy csodák esetében ez miért van így?
Ma folytattam egy korábbi mentésem. Amerikaiakkal hajtok domination győzelemre. Hát a gép ugyanolyan veszettül hülye. :D Denounce minden szarság miatt, csatázni még mindig nem tud stbstb... Illetve még mindig nincs olyan opció, hogy szólhassak neki, amiért telepakolja a területem katonákkal.
A másik, amit nem értek, amikor felajánl egy lehetetlen üzletet. Adjak neki aranyat/luxuscikket a semmiért cserébe. Aztán persze én vagyok a gyökér mert nem engedelmeskedek a töredéke annyi ponttal rendelkezőnek.
Persze sok újítás jött, de engem pont nem érint a legtöbbje. :D

(#156) alratar válasza #75376384 (#155) üzenetére


alratar
addikt

Jaja, nekem is tetszik, hogy van súlya a döntéseiknek.
(tegnap este 20 percig gondolkoztam, hova rakjak egy districtet :DDD)
By the way, mennyire gyökérésg egy kulturált negyed mellé encampmentet rakni, meg ipari negyedet? :)

10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem

(#157) Devas válasza alratar (#156) üzenetére


Devas
őstag

Erre lettem en is figyelmes. Szepen porgetem a jatekot egeszen addig amig a varosfejleszteshez nem jutok, akkor vagy fel orat kell tokoljek mire megtervezem, hogy hol legyen a 3 farm, hogy egymast erositsek, hol legyenek a negyedek, hogy az azokkal szomszedos csodakat majd fel is tudjam epiteni, es a colosseum tobb varosra is adja az amenityt. Kicsit tulbonyolitottak ezt a reszet a jateknak.
A harboros kerdesedre meg visszaterve: gondolom ha csak 1 szened van, akkor nem tudsz gyartani peldaul Ironcladet harbor nelkul, csak ha 2 szened van. Harbor es az epuletei adnak Great Admiral pontokat, a Commercial Hub pedig Great Mercant pontokat. Az epuleteik es a specialistaik is mast termelnek. Szoval erdemes lehet epiteni szerintem. Remelem jol ertelmeztem a kerdesed.

Az a baj a Campus meg a Theather negyeddel, hogy nem lesz eleg idod eurekakra meg inspiraciokra, igy gyakorlatilag ugyan olyan gyorsan fejlodsz veluk, mint nelkuluk. Ezekbol szerintem nem szabad sokat epiteni ezert.

[ Szerkesztve ]

Melyik volt előbb, a tyúk vagy a tojás? A tojás... mivel az reggelire volt... a tyúk meg ebédre.

(#158) buci868 válasza alratar (#154) üzenetére


buci868
csendes tag

lehet nem hiba csak sokszor nem érzem életszerűnek ...nekem volt olyan kiélezett játék, hogy nagyon jó jött volna pl a katonai területet áttudtam volna tenni a város ellenkező sarkába miután van neki védekező képessége, mert mikor még építettem akkor abba az irányba tettem ahol a szomszédos ellenséges város volt de utána meg a másik oldalon lévő város ellen ahol támadtak nagyon jól jött volna ... vagy ha elfoglalok egy várost és az ő katonai területét helyezném át stb.... vagy a játék vége felé mikor már van olyan nagy városa az embernek mikor inkább egy katonai területet áldozna fel vagy akár egy szent területet(mert már nincsen rá szükség ) és nem egy jó bányát vagy farmot aminek nagy a termelése hogy vagy egy űrkikötőt letegyen vagy egy csodát megépítsen vagy egy part menti város ahol eleve sokkal kisebb az a terület ahova lehet építkezni a tenger miatt néha jól jönne hogy mikor már nem kell egy szent terület akkor inkább egy kulturális területet tennék oda mert már arra lenne szükségem(főleg a hely hiány miatt) ....bár mondjuk én standard map on játszok lehet nincsen annyi városom mint nektek ......mellesleg olyan fura hogy ie4000-től a modern korig miért is ne lehetne átépíteni egy területet tán nincsen rá idő "?" :D ....
...ha nagyon azt akarjátok hogy a döntéseknek legyen súlya akkor ne használjátok a save game opciót akkor tényleg lesz minden döntésnek súlya :DDD

(#159) buci868 válasza #75376384 (#155) üzenetére


buci868
csendes tag

...nekem a patch nagyon sok pozitív változást hozott főleg teljesítménybe(nvidia kártyám van)..vagy csak egy példa : végre látni hogy a város hol meg mikor fog terjeszkedni( nem is értem miért nem került eddig bele 5. részbe is alap volt ) ....

(#160) alratar válasza buci868 (#158) üzenetére


alratar
addikt

Nem tudom, mennyire életszerű, de az tény, hogy amikor a középkorban megépítettek egy bástyát védelmi célból, azt nem hinném, hogy árakták a város másik oldalárra, inkább építettek egy újat.
A kikötő negyedeket rakták csak úgy át, hanem bővítették.
etc.

10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem

(#161) Devas


Devas
őstag

AI benchmark i3-4170 + GTX 950 kombóval 1600x900-as felbontásban, minimum grafikán:
Kevés a proci hozzá ahogy látom: youtube video

Remélem segít bárkinek, bármiben. :)

Melyik volt előbb, a tyúk vagy a tojás? A tojás... mivel az reggelire volt... a tyúk meg ebédre.

(#162) DopeBob válasza buci868 (#151) üzenetére


DopeBob
addikt

Immortal-on sikerult mar nyernem. Igazabol, ha az elejet tul elem, akkor kb nyert ugyem van tobbfelekeppen is nyerhettem volna, hiaba van ilyen durva bonusza a geonek, teljesen hulye.

Az a baj, hogy a jatekok eleje meg rendben van es elvezetes, de olyan 1500-tol mar teljesen ellaposodottnam erzem

MZ/X

(#163) torma1981


torma1981
veterán

A töltési idő mindig nagyon hosszú. 1 perc mire betölti a mentést. Vicc.

(#164) CPT.Pirk válasza DopeBob (#162) üzenetére


CPT.Pirk
Jómunkásember

Próbáltad már a civfanaticsos AI modot? Én most fogom. A hozzászólások szerint frankón jobb lesz tőle az AI. [link]

Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

(#165) CPT.Pirk


CPT.Pirk
Jómunkásember

No az új patch óta stabil 30 feletti FPS-em van, azonos beállítások mellett a benchmarkban.

Az AI benchmark meg azt mondja, hogy 27.59 az átlagos körváltási idő a Phenom2 3.6GHz-es procin. I3..I5 procis kollégáknál ez mennyi?

Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

(#166) alratar válasza CPT.Pirk (#164) üzenetére


alratar
addikt

Ha kiapprobáltad, írnál róla ide pár sor?

Más is írhat, by the way!

10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem

(#167) alratar


alratar
addikt

Sziasztok,
Az industrial zone ugye bónuszt kap a bányák után.
De akkor is megkapja a +3 bonuszt, ha a három bányából kettőt nem tudok megművelni, mer 4 s 5 mezőre vaannak a várostól?

bocs a plusz posztért, de lejárt a szerkesztési idő

10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem

(#168) CPT.Pirk válasza alratar (#166) üzenetére


CPT.Pirk
Jómunkásember

Ha minden igaz, be volt kapcsolva a mod mert kezdtem egy új játékot és még csak egy városom volt, amikor már jött lovas és lovas íjász barbár is ellenem, prince fokozaton. Ráadásul össze is játszottak azok az egységek, bár ellenem az sem volt elég.

A többiről még nem tudok nyilatkozni, mert az orosz szomszédom és az Aztékok is kussolnak, látva a seregemet. :D

Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

(#169) DopeBob válasza CPT.Pirk (#165) üzenetére


DopeBob
addikt

Szia,

21,10

i5-4460

MZ/X

(#170) Feketelaszlo válasza CPT.Pirk (#165) üzenetére


Feketelaszlo
senior tag

Mármint átlagos frametime-ra gondoltál, nem?
Cerka G1840-en (+HD 7770+8GB RAM+Win10 x64) 30,787, de ezt úgy mértem, hogy közben ment a böngésző, tehát inkább 28-29 ms (99%-os megbízhatósággal max. 66,970 ms) - alapvetően szépen megy 30-60 fps között (16 és 35 közé esik ilyen csúf kétpúpú harang, lehet, hogy valami okosság driverben be volt kapcsolva), de 2-3 alkalommal elgondolkozik. Nem a legalacsonyabb beállításokon futott, de felesleges effekteket nem kapcsoltam be.

Én egyébként tegnap fejeztem be az első meccsem king nehézségen (princen is kezdtem egyet, de az nevetségesen könnyűnek bizonyult), de a végére ez is ellaposodik - kulturális és tudományos győzelmet még mindig nagyon könnyű aratni (ahogy írták, csak túl kell élni az első korszakot) - ha nagyon ráér az ember, szerintem a vallási és harci sem lehet nehéz, csak időigényes. Tényleg elég gáz így 2016-ban, hogy az AI még mindig a kezdeti feltételekkel (gyak. csalással) van kibalanszírozva - pedig nekem szinte minden más tetszik az előző részekhez képest. Bár ez a kerületes dolog inkább csak kozmetikázás (ugyanazokat az épületeket kell felhúzni, csak districtekben), mégis jópofa és a vizuális világ is tetszetős, a munkások megvariálása miatt az egységek gyártása és terület fejlesztése is picit fifikásabb - talán az új csoda rendszert lehetne kritizálni, mert 5 játékosnál a végén még mindig volt vagy egy tucat, amit senki nem tudott felhúzni a kritériumok miatt. Lehet, hogy adok én is majd az egyik modnak esélyt, de egyelőre parkolópálya nálam a játék, pedig tényleg látható fejlődés.

(#171) CPT.Pirk válasza Feketelaszlo (#170) üzenetére


CPT.Pirk
Jómunkásember

Ez is érdekes, de az új AI benchmarkra gondoltam amit a patch hozott be. Amúgy még befejezni nem fejeztem be egy játékot sem, amit könnyű lett volna nagyon megnyerni az az volt, ahol egy kisebb kontinensre rakott be egyedül a játék. Na az nevetséges volt. :)

DopeBob: Köszi! Jah, egy kicsit jobb a tieddel a körváltás.

[ Szerkesztve ]

Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

(#172) Feketelaszlo válasza Feketelaszlo (#170) üzenetére


Feketelaszlo
senior tag

Ah, gyanús volt, hogy nem egyre gondolunk, csak a számok annyira egybecsengtek - mert egyébként erre is ilyen hasonló, 30 körüli eredményt dobott Celeronnal:

Hát ja, ez nekem jó hír, mert még simán játszható - de akinek az enyémhez képest erősebb sokmagvas procija van, gondolom azt szeretné látni, hogy lineárisan skálázódik a teljesítmény. Ha már van egy Haswelles Celeron meg egy i5 eredmény, akkor az i3 valahol a kettő között félúton lesz, kb. mint a te Phenomod.

[ Szerkesztve ]

(#173) #28752640


#28752640
törölt tag

Aszem emperor módban tolom, de nevetséges az AI. Vannak olyan államok a közelemben amik 150 kör után is csak egy várossal rendelkeznek, ráadásul mikor megtámadom, a város melletti egység csak krumplit pucol. A másik határrésznél meg már verdával közlekednek a kereskedők mikor én még páncélos lovagokat gyártok. Vicc lett ez az egész. A régebbi részeknél már king fokozatban is néha elvéreztem. Ráadásul ahogy írjátok x kör után nincs semmi kihívás csak tolod előre az egységeket. Senki nem támad meg csak néha feltűnik egy két barbár vagy lázadó a saját városból. A játék mérete is sejteti, hogy sok cuccot nem pakoltak bele az elmúlt pár évben.

(#174) DopeBob válasza #28752640 (#173) üzenetére


DopeBob
addikt

Az új patch-el sem változott semmi?

Még elkezdtem egy játékot deity-n, utána akarok csak modokat kipróbálni.

Nem tudom még, hogy fog alakulni az eleje, franciákat dobta most a gép, úgyhogy megpróbálok kultúrával nyerni.

MZ/X

(#175) #28752640 válasza DopeBob (#174) üzenetére


#28752640
törölt tag

Azzal ilyen. Én csak a hentelős verziót szeretem. A többi nyerési lehetőség nem hiszem, hogy nagyon tűzbe hozna. Ez igazából online játékban lehet izgalmas, nem AI ellen. De mivel virágbolti ezért buktam.

(#176) buci868 válasza DopeBob (#162) üzenetére


buci868
csendes tag

igen elég hülye az AI van most egy emperor játékom spanyolokkal elején ledobott egy nyúlfarknyi szigetre onnan kezdtem(kontinens map-on) iszonyatos hátrányban voltam fejlettség terén de a végére simán össze jön a domination győzelem csak arra kellett figyelnem hogy egy két 3as szintű kémmel mindig szabotáljam az űrprogramjukat azoknak az ellenfeleknek akik ebbe az irányba mentek ...de már olyan lapos hogy egyszerűen nincsen kedvem befejezni ....

(#177) buci868 válasza CPT.Pirk (#165) üzenetére


buci868
csendes tag

AI benchmark: 20,76 ; i74720hq (laptop proci)

[ Szerkesztve ]

(#178) CPT.Pirk


CPT.Pirk
Jómunkásember

Most felfejlesztettem Rómát 1 városról 5 városra. Eddig nem tapasztaltam érdemi AI fejlődést az AI moddal sem, de háborúm még nem volt velük. Annyi biztos, hogy alap nehézségi szinten még mindig lazán vezetem a ranglistákat. A kultúrát és a tudományt district nélkül is... :U

Kicsit gáz, hogy ennyire tré az AI.

buci868: thx!

Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

(#179) Zoley


Zoley
csendes tag

Igy patch utan, hogy bovuljon a lista:

AI benchmark: 17.69 ; i7 6700K
Graphics: avg 14.690ms ; 99th 20ms ; ~60fps @ 1080p ; gtx970

(#180) DopeBob


DopeBob
addikt

Hát ez a deity egyelőre kifog rajtam. Az első menetet elbuktam, gép nyert space victoryval, olyan 1900-ban :O Pedig 4 űrállomását is leromboltam (érdekes, hogy nem építette őket újra...)

Második menet, most nem random leader, hanem megint a franciákat választottam, és megint a kultúrális győzelem volt a cél és kb mindent ennek rendeltem alá. Hadseregem minimális, kb 10 csodát építettem már, és vezetem is végre ezt a részt, de aztékok már holdra szálltak... 1600-ban :DDD

Valahogy nagyon el van bacva ez a nehézség. Az hogy az elején tech boostokat kap, azt jelenti, hogy csodák terén egyfolytában hátrányban vagyok, négyszer fordult elő, hogy utolsó 3 napban valaki beelőzött és bukta az egész.

Az elején ki hogy szokott eljárni? Kb ott eldölhet akár minden, most elég szerencsétlen helyen voltam, nem nagyon volt ideális hely újabb városoknak.

Slinger - Builder - Slinger - Settler, és utána ahogy a pop engedi, aranyból veszek még egy telepest.

MZ/X

(#181) Devas válasza DopeBob (#180) üzenetére


Devas
őstag

1-2 scout, builder, warrior, slinger. Elso settler akkor, ha talaltam horse-t. Masodik settler akkor, ha latom az iron-t. Szerintem kelet-nyugat iranyba erdemes felderiteni, es a ket szelere telepedni, hogy behajozhassuk a terkepet.

Melyik volt előbb, a tyúk vagy a tojás? A tojás... mivel az reggelire volt... a tyúk meg ebédre.

(#182) atainprison válasza DopeBob (#180) üzenetére


atainprison
senior tag

Nagyobb nehézségi fokokon szerintem időpocsékolás scoutokat gyártani, egyből slinger, és a warrival + slingerrel felderítés. Slinger után builder aztán settler.
De immortal és deity fokon szerintem csak akkor van esélye az embernek, ha még az elején megpróbálsz legyalulni pár AI-t.
Youtubon ennek a srácnak a videóit szoktam nézni, elég jól tolja:
https://www.youtube.com/user/Marbozir

(#183) DopeBob válasza atainprison (#182) üzenetére


DopeBob
addikt

Pont ez az, hogy nem akarom legyakni őket :DDD Nem is háborúztam még, és meg sem támadtak. (btw, az új patch óta kicsit átestek a ló túloldalára, előtte mindig megtámadott az AI, most meg kb soha)

Illetve elég nagy a szakadék Immortal és Deity között, Immortal-on már nyertem többféleképpen is

MZ/X

(#184) atainprison válasza DopeBob (#183) üzenetére


atainprison
senior tag

Deity-n szerintem anélkül, hogy a fejlettebb civeket kicsit meggyaknád, szinte lehetetlen nyerni, mert elég sokat csalnak (tech boostok, egységek, stb.). Szóval nem nagyon lehet a fejlődésben tartani velük a tempót. Ha mégis sikerül valahogy, írd meg, hogy csináltad. Sok szerencsét!

[ Szerkesztve ]

(#185) buci868 válasza DopeBob (#183) üzenetére


buci868
csendes tag

mekkora méretű pályán játszol? , hogy "nem háborúztam még" mint írod , nekem kingen és felette patch előtt és után sem nem volt olyan játékom standard méreten (de még prince-en sem emlékszem) ahol első 100 körön belül ne támadott volna meg csak úgy egy két szomszédos nép , főleg ha az aztec van melletted akkor már az első 30 kör után betámad simán 3-4 eagle warrior-al....
most kezdtem el egyett imortal-on Aztec-al (kicsit kilóg a többi közül, vele a legkönnyebb szerintem nehéz fokozaton eleve az eagle warrior jóval erősebb mint a sima na meg az ellenségből buildert csinál és még a builder betudd segíteni a district-ek építésébe) és azt a taktikát kezdtem mint a gép szokott aztec-al , elején már bedaráltam két város államot majd a mellettem lévő németeket 130 körben már van 7 városom rakás builderem eagle warrioroknak köszönhető ...imortalon azé ez igencsak jó kezdésre sikeredett....

[ Szerkesztve ]

(#186) buci868 válasza atainprison (#182) üzenetére


buci868
csendes tag

én is egyet értek azzal, hogy kingen és felette felesleges scout al bajlódni, kell a pár warrior(slinger én nem szoktam csak mikor már van 2 warriorom) rögtön az elején, mert ha nem a szomszéd, de a sok barbár eléggé tudja hátráltatni az embert...

(#187) DopeBob válasza buci868 (#185) üzenetére


DopeBob
addikt

Na, úgy néz ki összejön a dolog, már csak unalmas rész van hátra, várom, hogy kiírja, hogy nyertem :DD

Small a pályaméret, két kontinens, 6 játékos. Franciákat választottam most, nem random volt. Egyetlen egyszer sem háborúztam a többiekkel, úgy alakítottam mindent, hogy ne akarjanak megtámadni, ehhez azért kell nagyon a franciák diplomácia bónusza.

Úgy 1600 és 1900 körül volt nagyon necces a dolog, gép gép is space victory-t tolta, kémekkel sikerült megállítanom mind a kettőt, és miután 2 kém is elérte a 3-mas szintet már nem volt gond lerombolni az újabb űrállomásokat. Szabadidejükben pedig műtárgyakat lopkodtak :)

Kémkedés volt a prioritás meg a csodák. Ami nagyon kell, az az Eiffel torony, utána gyakorlatilag mindenhova mehet a Seaside Resort.

Egyébként baromi unalmas volt így nyerni :DDD

Még a dominance maradt ki, aztán jöhet a multi :) Mennyi idő egy játék, tudja esetleg valaki?

MZ/X

(#188) DopeBob válasza DopeBob (#187) üzenetére


DopeBob
addikt

Na kiszenvedtem, soha többet ilyet nem csinálok :D

MZ/X

(#189) CPT.Pirk válasza DopeBob (#188) üzenetére


CPT.Pirk
Jómunkásember

A sok Jókai bableves csodákra képes. ;)

Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

(#190) CPT.Pirk


CPT.Pirk
Jómunkásember

Kérdés. Ha az AI+ moddal is simán verem az összes AI-t prince fokozaton, akkor érdemes-e rámenni a nehezebb szintekre, ahol nem lesz okosabb az AI, csak kap bónuszokat?

Mert nem igazán frankó az, hogy az átlagos ellenséghez képest 2x annyi technológiát fejlesztettem ki, egy darab tudományos negyed nélkül. Kultúra terén szintén így vagyok és vallás terén is jobb vagyok náluk mindössze 1 negyeddel. Vajon csak azért vezetek ilyen simán, mert ahogy meglett az 5 pop. az első városomban elkezdtem még 4 másik várost felépíteni?

Ez a játék egy small pangea térképen zajlik de úgy érzem nincs értelme folytatni, mert már nem tudják behozni a lemaradásukat az AI-k. Nem tudom mivel lehetne javítani a dolgokon, talán ha a barbárokat kikapcsolom, akkor jobban fognak fókuszálni egymás kiirtására? Vagy az ajánlottnál kevesebb számú néppel kellene egy játékot kezdeni, hogy jobban ki tudjanak bontakozni? Mintha kicsit sok lenne a városállamokból...

Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

(#191) Devas válasza CPT.Pirk (#190) üzenetére


Devas
őstag

A sok varosnak gyakorlatilag csak elonye van (ez nem civ 5). A masik, hogy az ellenfel szamara nem tudni, hogy elerhetoek-e az eureka es inspiracio boostok, valamint a varosallam kuldetesek. Harcteren sincs tul sok taktikai erzekuk. Ezek szerintem azok a tenyezok, amikkel nyerni lehet.

Melyik volt előbb, a tyúk vagy a tojás? A tojás... mivel az reggelire volt... a tyúk meg ebédre.

(#192) CPT.Pirk válasza Devas (#191) üzenetére


CPT.Pirk
Jómunkásember

Azt hiszem az a baj az AI+ v6 moddal, hogy az AI túlértékeli a kaja termelést. Megnézve az xml fájlokat, az van a legmagasabb szinten. Láttam is egy várost, ami körül legalább 7 farm volt és semmi más.

Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

(#193) alázógyík


alázógyík
őstag

Sziasztok!

Hogy lehet növelni a sebességet, hogy a gyártandó építmény hamarabb elkészüljön?
Van mikor 30-70 köröket ír egy egyszerűbb granaryra v. city wall-ra is.

(#194) CPT.Pirk válasza alázógyík (#193) üzenetére


CPT.Pirk
Jómunkásember

Olyan tile-on kell dolgoztatni az embereket, amik adnak productiont. Meg kell bányát, külszíni fejtést is építeni a munkással, ami megint segít. Plusz kell lakosság számot is emelni. Meg vehetsz alapvető építményeket is aranyért, ami az elején megérheti.

Mindennek a feltétele az, hogy jó helyre rakd le a városodat. Jellemzően folyópartra.

Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

(#195) #28752640


#28752640
törölt tag

Az a legnagyobb szívás és szerintem ilyenkor lehet is újra kezdeni a játékot, ha van már 5-6 városod és kiderül, hogy acél egy sem. Vagy gyorsan nekimész a szomszédnak vagy egy idő után hamar elvérzel.

(#196) alázógyík válasza CPT.Pirk (#194) üzenetére


alázógyík
őstag

:R

(#197) buci868 válasza DopeBob (#187) üzenetére


buci868
csendes tag

small pálya méret ..hmmm nekem az nagyon kicsinek hatott én standaron játszok amit az alap beállítás dob 8 játékossal....

nálam amit fentebb írtam immortal on Aztec-el rettentő unalmas lett a vége még válaszhattam is magamba hogy kulturális vagy űr vagy domination győzelmet akarok .... viszont ami nagyon idegesítő volt,hogy mennyire csal az AI.
Eddig emperoron és itt immortalon is egyszer sem sikerült az, hogy legyen vallásom; most is még az 5 ből volt 2 hely, körönként 7 greatpeople ponttal törtem előrre én vezettem(ugye látni a többi játékos pontjait is) majd egyszer csak mind a két hely elkelt úgy hogy kb a 90. kör környékén jártunk és egyszerüen esélytelen, hogy addigra megtudja venni akár pénzért akár vallási pontokért mert az elején jártak és több ezzer kellett volna akár ebből akár abból hozzá.....
ami tök fura még, hogy mind patch előtt és után is az AI egyszer sem épített légierőt, de még válaszlépésként sem vagy védekezés céljából sem mikor már 6-7 bombázóval szórom a városait.....azt viszont észre vettem hogy a patch után előszeretettel kezdett 2-3 csillagos seregeket csinálni....

[ Szerkesztve ]

(#198) buci868 válasza CPT.Pirk (#190) üzenetére


buci868
csendes tag

szerintem minden képpen menny erősebb fokozatra a prince nagyon egyszerű és tudom eléggé idegesítő, hogy így oldják meg a nehézséget ahogy de pont ez benne a "kihívás", hogy képes vagy e a hátrányból nyerni, kompenzálni az AI előnyeit...

(#199) CPT.Pirk válasza buci868 (#198) üzenetére


CPT.Pirk
Jómunkásember

Mondjuk a mostani pangea térkép nem könnyítette meg az AI dolgát. Engem betett a térkép közepére (lila), tökéletes helyre. Mellettem jobbra egyik nép (sárga) elég jól prosperál, kb. velem egyező szinten, de közvetlen mellettük ott van egy harmadik nép (piros), beszorítva szűk helyre így nem tudnak kibontakozni.

Balra tőlem szerencsétlen brazilok még mindig csak egy várossal nyomulnak, mert az ottani lakatlan sziget nyúlvány tele van barbárral és legyakták őket... A japánok egy szigeten vannak ők nem sok vizet zavarnak így, az aztékok meg egy darab 12-es várossal és igen sok harcossal ülnek a seggükön.

Megnéztem az AI+ mod beállításait, prince fokozaton egyszerre 1 telepest enged működni a gépnek, magasabb szinteken kettőt. Kissé egyenlőbb térképen szerintem nem lenne ezzel gond, de enm találtam semmi leírást rá, hogy miként lehetne prince fokozaton is két settlert engedni a gépnek. Vannak sorok és értékek pár xml fájlban a modnál, de hogy azokat honnan szedték... Néztem a hardAI 1.01-et, az is ugyanígy csinálja, ezt a részt az AI+ -ból szedi. A srác aki csinálja majd kihagyja belőle az AI+ -ot, mert nem elégedett vele.

Az a csalós AI dolog meg hát... Már king fokozaton is elég kemény bónuszokat kap az AI, hát még felette. Inkább írnának egy jobb AI-t. Tudom nehéz dolog, de másoknak azért csak csak sikerült...

szerk:
Ezen túl a reveall all paranccsal fogok játékot kezdeni, nem csalás miatt, csak h. megnézzem a térképet, aztán ha jó, akkor visszatöltöm a csalás nélküli mentést.

[ Szerkesztve ]

Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

(#200) Devas válasza buci868 (#197) üzenetére


Devas
őstag

Nem hinnem higy csal a gep, szerintem mindenre van magyarazat. Stonehenget ha megepiti azonnal kapja a profetat.
Ha indit egy Holy Prayers projectet az radob meg vagy 50 pontot, es a maradekot mar beranthatja penzbol, vagy vallasi pontbol. Az arabok meg automatikusan megkapjak az utolso profetat. Lehet nalad is ilyesmik tortenhettek.

Melyik volt előbb, a tyúk vagy a tojás? A tojás... mivel az reggelire volt... a tyúk meg ebédre.

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Civilization VI
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.