- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Pajac: 10 a 12-ből (HD4400 iGPU)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sh4d0w: Csak a profit - emberélet nem számít
- Lalikiraly: Astra kalandok @Harmadik rész
- Klaus Duran: 2025 dude
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- btz: Internet fejlesztés országosan!
Új hozzászólás Aktív témák
-
jattila48
aktív tag
válasz
ToMmY_hun #2926 üzenetére
Itt teljesen mindegy, hogy pre vagy post inkrementálást használsz. Alaptípusoknál (POD) nincs sebességbeli különbség. Általad definiált típusok esetén viszont valóban lassabb a post inkrementálás:
MyClass &operator++(){
//elvegzed a pre inkrementalashoz szukseges muveleteket
return *this; //hivatkozas szerinti visszaadas
}
MyClass operator++(int){
//post inkrementalas. Az int parameter csak ennek a jelzese, nem hasznalt.
MyClass tmp(*this); //temporalis objektumot hozunk letre
operator++(); //ez a pre inkrementalas az aktualis objektumon
return tmp; // a nem inkrementalt temporalist adjuk vissza ertek szerint
}Amint látod, minimum egy copy ctor hívással (és plusz egy fv. hívással) több a post inkrementálás. Hogy ez van-e kétszer annyi idő, vagy nincs, az az inkrementálás műveletigényétől függ.
Új hozzászólás Aktív témák
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- AKCIÓ! ASUS STRIX B650E-E R7 7700 64GB DDR5 1TB SSD RTX 3080 10GB Thermaltake Ceres 500 850W
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- Csere-Beszámítás! Asztali számítógép játékra! I5 14400F / RX 6900 XT 16GB / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 32/64GB RAM RTX 4060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest