- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bitpork: MOD Júni 28- Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Android másképp: Lineage OS és társai
- Random25: Windows 11 telepítés Pendriveról
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
proof88
addikt
válasz
HussarF #2617 üzenetére
nem, ilyenkor a vector-ok másolódnak, azaz új vector objektumok keletkeznek, az eredetik tartalmával, és a függvény a másolatokon fog dolgozni, nem az eredetiken. A vektorokat add át referenciaként, pl:
vector<double>& E_tarolo
vagy pl.:
vector<vector<double>>& hkmígy az eredeti, függvénynek megadott vektorokkal fog dolgozni a függvény, mert csak referenciát adsz át neki.
Ezzel máris megspórolsz egy csomó dinamikus memóriafoglalást, melyek eddig mindig megtörténtek bármelyik vector-os függvényed hívásakor (a komplett vektor lemásolása végett).Amúgy Debug vagy Release módban fordítasz? Utóbbiban gyorsabb lesz a futás, persze fejleszteni Debug-ban ajánlott, a jobb hibakeresés végett.
Igazából nem tudom, milyen célja van ezeknek a vektoroknak, ezek csak bemeneti paraméterek? Mert ha igen, és a függvény nem is módosít rajtuk, csak olvassa őket, akkor még a const-ot is odaírhatod eléjük, pl.:
void PhotoEffect(double *E1, int *sz_E, const vector<double>& E_tarolo)
Illetve ami még nem világos, hogy pl ennél a függvénynél az E1 ill. sz_E paraméterek valóban tömbökre mutatnak?
-
dabadab
titán
válasz
HussarF #2617 üzenetére
"Meg a vector-okat, de azok is pointerként működnek, mint a tömbök, nem? vagy legalábbis nem hiszem, hogy az okozná a problémát"
Pedig de. Az std:vector<> az ugy mukodik, hogy amikor lemasolod, akkor a komplett adatstrukturat lemasolja.
(A QT containere pl. nem igy mukodnek, azok copy-on-write-ot csinalnak, de ez most csak mellekszal.)vagyis neked a kovetkezo kell pl:
void PhotoEffect(double *E1, int *sz_E, const vector<double> &E_tarolo)
Új hozzászólás Aktív témák
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- BestBuy topik
- Környezetvédelem
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Villanyszerelés
- Konzol Screenshot
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- Uhh Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Vágó Laptop -75% 15,6" i5-11500H 16/1TB RTX A2000 4GB /1 Millió/
- Esport PC - i5 13400F, GTX 1080ti és 16gb DDR5
- Ohh Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Vágó Laptop -75% 15,6" i5-11500H 32/1TB RTX A2000 4GB /1 Millió/
- AZTA! HP EliteBook 840 G8 Fémházas Laptop Ultrabook 14" -60% i7-1185G7 16/512 FHD IPS Iris Xe
- Sony PlayStation 5 (PS5) Játékkonzol - Lemezes verzió, dobozában!
- Dell USB-C dokkolók: (K20A) WD19/ WD19S/ WD19DC + 130W, 180W, 240W töltők
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Új FULL HD webkamera + Számla
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone SE 2020 64GB, Yettel függő, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest