Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Digitális Állampolgárság Program
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Online jogosítvány megújítás kishazánkban,és user error :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
-
LOGOUT.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tálydi
senior tag
válasz saguaro #15785 üzenetére
Én elsősorban az eladót figyelném, gesztusok, hangnemek, szemkontakt Kicsit hülyén hangzik, de így többet lehet megtudni az autóról, egyébként meg csak a szokásos, motor, futómű, de leginkább arra alapoztam a véleményemet ahogy kinéz. Tipikus boyracer, olcsóbb 4hengeres 16i, nagy felni, szemöldök, ezek egyoldalról jók hiszen így jobb esetben törődött vele, de mindenki tudja, hogy 100Le neheze(bbe)n mozgat 1,2 tonnát, jampiskodásra pedig így nyilván többször kapott redline-t. DE, ha valóban van egy jó lakatosod, nagyon sok elektronika híján, kevesebb az esélyed a szívásra. Most nem találom Csikósnak a cikkét, ahol vett egy mergát, mennyit vesződött vele, ugye érhetnek meglepetések.
Tehát, szvsz-> Eladó személyisége-> beülsz, 10-15km, megnézed lent fent hogy húz, füst, karter, kipufogó, egy körforgalom tempósabban, a váltó állapota is sokat elárulhat stb. Konkrét dolgokat nem tudok neked mondani, ennek a sok kicsinek kell majd adnia egy képet. Plusz vásárlás előtt népítéleten érdemes tájékozódni a típushibákról.
Eeeeh, what’s up, doc?
-
MPowerPH
félisten
válasz saguaro #14378 üzenetére
Nem, az egész annyi. 150k-ért odaadná így gumistól. Gumi nélkül vinném csak. Igazából itt már felértékelődik, hogy az autó árához viszonyítsunk. Főleg ha el sem lesz adva.
VR6-Fan: Na igen, azokat ha megveszem egy teljes felújítás vár rájuk. Csak esetleg megeshet e olyan, hogy hajszálrepedés van rajta? Gondolom igen. Kivel kell megnézetnem?
Gumit mindenképpen veszek, P Zero Rosso -t.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz saguaro #13983 üzenetére
Hát, az elég érdekes. A 2.8 V6-os Passat nagy zabagép, 10l fölött kajál. Míg nekem van egy Volvo S60-as tulaj ismim, aki 2.5T -t használ, és piszok jól fogyaszt. Persze többet eszik átlagban mint a 28i -m, nálam 8.2l, Nála 9l a nagy átlag. De ugrik is a gép, nem kell várni a nyomatékcsúcsra.
"Ha nem nyomod neki, nem eszik sokat, cserébe nem is megy. "
Bak, hát ez a lényeg. Ha nem nyomod neki, azért teszed, hogy spórolj, vagy nyugisan menj. És normális temponál ez elég nagy különbség. Ha nem nyomom neki azért csinálom, mert nem sietsz. Mikor mész mint a dúvad mindegyik autó sokat fogyaszt. Elmondom neked, hogy az 540i 130-nál eszik 8l-t. Ha sietsz, akkor 18-at. Szóval elég hülye összehasonlítás volt.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz saguaro #13462 üzenetére
Nem a képre gondoltam Tiii....
Hanem a 3 hengerre és az első kerék meghajtásra. Az a gusztustalan. Nekem az új design -el semmi problémám nincsen, F10 a valaha legyártott legszebb BMW. Amióta úgy láttam, hogy egy E60 és egy F10 áll egymás mellett, rájöttem, hogy óriási minőségi ugrás történ minden téren, kinézetben is.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
DreaD88
tag
válasz saguaro #13219 üzenetére
sikeres üzletember lehetsz
Egyébként amit ebben a hsz-emben linkeltem, kérlek olvasd el ami az adásvételiben van!
De ha nagyon nehezedre esne megnyitni, akkor becopyznám:
"A gépjármű a szerződés aláírásával egyidejűleg a Vevő birtokába kerül. Az Eladó a gépjármű birtokba adásával egyidejűleg átadja a Vevőnek a gépjárműhöz kiadott, az 1. pontban felsorolt okmányokat, valamint (pl. szervizkönyvet, az eredetiségvizsgálatáról szóló, 60 napnál nem régebbi szakvéleményt, kötelező tartozékokat…), melyek átvételét Vevő a jelen szerződés aláírásával elismeri."
Ha ezek után is reklamálsz az eladók nevében, akkor gratulálok és előre szólok lesz@rom!
[ Szerkesztve ]
"INGYEN ÉLŐ PIÓCÁK" by Mr. Burns (Simpson család)
-
Zewa
senior tag
-
saguaro
tag
válasz saguaro #12809 üzenetére
Na, megvettem az autót.
Ma este megyek érte.Audi A6 Kombi 2.5 TDI V6
Manuális váltó, quattro hajtás, 180 ló, fekete, fekete bőrrel(1 repedés nincs rajta, tökéletes állapot), 167.000km, idén volt vezérlés csere, 7 görgő, 3 bordásszíj, turbó csere, minden gyári alkatrészre, végig, új kora óta 8.000km-enként Castrol olaj volt benne cserélve, mert főleg városba volt használva. 2001-es.2.2M-ért vettem, nagyon jól ismerem a tulajt, a szerelőt, akihez hordta, nagyon jól ismeri az, akihez én vittem az autómat, és aki rokon is. Szóval patent autó. Egyetlen baj, hogy manuális, 6 gangos váltó van benne, nem automata.
Megnéztem ma az utolsó 2 autót, ami benne maradt a tarsolyba, egyiket kintről hozták, legalább 300.000km van benne, óra szerint 150, 30.000-enként cseréltek olajat benne(dízel...), szóval rögtön ki is esett. Pedig kiválogattam rendesen, hogy mit vegyek.
Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
-
MPowerPH
félisten
válasz saguaro #12805 üzenetére
Akkor most az autóvásárlásnál Rád jár a rúd rendesen. Én is kiakadtam volna, főleg az Audi -s sztorinál. Azért eléggé durva az ilyen, én biztos benéztem volna hozzá egy baráti csevejre, üzemanyagot elszámoltattam volna vele, mert azért 400km után az se kis összeg, főleg ha a mostani autódat vesszük alapul.
530i, hát... ez így még meredekebb. De annyi jó az egészben, hogy a motorral komolyabb probléma nem lehet ezeknél, futást pedig az ülésekből/kormányból/váltóból is meg lehet tudni, igaz ezzel is lehet csalni.Igen, az Audi -nál vigyázni kell, sok kis elektronikus hiba becsúszhat, és a kereskedők is lazán csak kilövik a hibaüzit, ez náluk a szerviz. Na de reméljük a legjobbakat, majd írd meg mire jutottál. A Mondeo egyébként nagyon passzentos, úgy nézem tényleg full-full extra, a multimédia rendszer nagyon vagány, igazi család barát kivitel. Amit én vételezek ST az is ilyen fullos, de multimédia kit hátulra nem került bele.
urban racer: Nah, ezt most végignyálazom. Azért nem semmi, sejtem nem éppen pénztárcakímélő volt ez a sok átalakítás.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz saguaro #12793 üzenetére
Uh, ez azért durva. Autókereskedők... 50k -ba egyik se halna bele, nevetséges az ilyen, már találkoztam én is hasonlóval. Pedig tényleg piszok szép, és így szervizkönyvesen nagyon ritka darab ennyi km-el.
Ha már Mondeo... Miért nem nézel ugyan ezen modellen belül a 2.2 TDCi -t, Titanium X -ben vagy Ghia Executive -ben?Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz saguaro #12782 üzenetére
Mondeo nagyon jó autó, de nincs egy kategóriában ezekkel. Ha ilyenben gondolkozol, akkor azt kihúznám.
Én még mindig az 530i -t ajánlanám. Az az individual nagyon rendben van, ritka az ilyen megbecsült autó, főleg ennyi idősen. Márpedig ez becsülve volt, az látható. Majdnem full extrás kivitel, nagyon jó áron van meghirdetve. Én mindenképpen ezt venném, főleg, hogy hozza azokat a fogyasztási adatokat, amiket megadtál neki maximumban.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz saguaro #12768 üzenetére
Jah, egyébként gyönyörű ez az autó, én is már nézegettem. Abszolút megvehető, reális a km, szervizkönyvét azért elvinném megnézetni Wallishoz. De szerintem ez nem zsákbamacska. Nagyon jó vétel lenne.
Kritikus km számnál jár, kormányszervot ellenőrizd majd le, ez is servotronic kormányzású, és ilyenkor szoktak bedögleni. Ha nagyon búg álló helyzetben is, egyenes kormánynál, akkor csere érett lesz lassan.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz saguaro #12768 üzenetére
Külön hozzászólásba rakom inkább, dragonéval ezt nem méltó összekeverni.
Szóval...Azért az a V6, nem sor6, és ugye az 530i egy pöppet erősebb is. Ez ugye Audi motor, 30V-s, tehát hengerenként 5 szeleppel. Kicsit mindenképpen kevesebbet fog enni a 30i. Ha csak városban akarod használni, akkor egy 6 gangos változat elmegy akár 10l -el is, erős dugóban 12l. Viszont amit linkeltél, az steptronic-os, így nyugodtan számold rá a +2 litert. 12-14l körül fog fogyasztani csak városban. 3.0-ás benzinestől, auto váltóval jobbat ne várj.
Csak egy kereszt kérdés. Ha városban akarod használni, akkor miért veszed ekkora motorral? Városban szvsz fölösleges, autópályára érdemes ilyet venni, ott jól jön a sok lóerő. Meg hosszú külföldi utakon is, de városban nem látom értelmét, kidobott pénz. 520D, az megbízható, és városban is max. 8-at eszik.És 100-ig jól megy, bent Bp.-n úgyse lehet gyorsabban menni vele.
530D? Az se fog 8-at enni csak bent. Viszont akkor úgy csináld, hogy mellé készítsd fel a pénztárcádat nagyobb kiadásokra is. Sajnos a 30D-k mindegyike többet futott, mint amit leírnak róluk, és 150k km fölött mindegyik kamikaze.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Tomics
addikt
válasz saguaro #12761 üzenetére
BMW001-nek e39 528i van, ha nem nyomja neki vadállat módjára és odafigyel akkor 7 liter körül megáll neki, ha jól tudom. Egy 530i-nek is hasonló a fogyija, persze ha vadállat módjára nyomják biztos több valamivel, ha ha átlagosan, akkor akár még kevesebb is lehet szvsz.
[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
MPowerPH
félisten
válasz saguaro #12727 üzenetére
XD, még le se írta. Egyébként tök mind1, hogy diesel vagy 4 hengeres benyás. Hidd el, az se jobb.
Most értem haza sógoréktól, valami kegyetlen idővel jöttem haza. A héten megy az autó, talán utoljára a kezeim között féktárcsa futózásra. Gyengén rálépve a fékre berezonál a kormány, és már az egész autó. Tárcsákban szerencsére még van, azokat nem kell cserélni. Egyébként jó drága, 20k/db áron van az első szett, betétekkel együtt. Így azt megspórolom. Kaptam injector tisztító folyadékot is, azt is be kell önteni. Azt mondják érezhető változást fog hozni így 200k + km után.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest