Új hozzászólás Aktív témák
-
andrisbandi
őstag
A villany Porsche első próbaútja
https://www.youtube.com/watch?v=BX3u0ClJ4kE
- Pont egyik nap "csodáltam meg".Az aksi/töltő témában mesélte egy magyar szaki valahol; pár éven belül sok lakótelepinek is jön a boldogság!
A cége töltőfejeket telepít nagy számban melóhelyekre.Levezette, h a gyorstöltés nem életszerű (pl otthon/melóhelyen). Magyarban csak az engedélyeztetések évekbe telhetnek, és valójában nem is lehet kihasználni.
A népek 8 órát parkolnak, közben többet tölthetnek lassan mint a fogyasztásuk mindenestül.
Persze ingyé, a cégek vonzerejét növelve. A kiépítése egyszerű. Jól hangzott az egész meséje. -
8th
addikt
Nem. Az autógyártókat a törvényhozók nyírták ki. Nem gyárthatnak olyan autót amire vásárlói igény lenne csak azt amire nincs komolyabb kereslet. Aki elektromos autóra akart váltani már megtette ennyi ev-t nem tud felvenni a piac. Még a nálunk szerencsésebb gazdasági helyzetben lévő jóléti nyugati országokban sem nemhogy itt Európa segglukán. Szépen kirántották a gyártók lába alól a talajt. Jelenleg még csak billeg az első dominó. Majd ha az megborul és megindít egy végeláthatatlan láncreakciót na az lesz csodaszép. Gyárbezárások leépítések beszállítói láncok leépítése... százezrek veszítik majd el a munkájukat 80%-ban kelet Európában csak mert ész nélkül bármi áron erőből zöldíteni kell.
Analóg vén majom egy digitális világban
-
DopeBob
addikt
Én nem tudok róla, hogy bárhol máshol ennyire szigorú környezetvédelmi szabályok lennének az autókra vonatkozóan, mint az EU-ban. Sokáig ráadásul úgy akarták átnyomni az EURO7-et, hogy már be volt lengetve, hogy egyébként 2035-től meg vége a bulinak.
Persze, értem a célt, és nem is nehéz egyet érteni vele (sőt, elektromos autónk is van), de az EU egyik húzó ágazatára rákényszeríteni egy olyan technológiát, amihez se nyersanyag se gyártási kapacitás?
MZ/X
-
Medocsabi
addikt
Abszolút. Egyértelműen prognosztizálható volt a jelenlegi helyzet, szart gyártani arany áron addig tud az aurópai autógyártás, amíg a kínai ide nem ér. Ez kb eddig tartott. A kínai is ugyan azt a silány minőséget fogja adni, ami ma persze prémiumnak számít, csak fele annyiért. A fogyasztót pedig ez fogja érdekelni. Az árverseny soha nem ártott az üzletnek, az más kérdés, hogy az európai autógyártás nyilván világvégét vízionál ebben, mintha nem Kína gyártaná az alkatrészek 90%-át
Új hozzászólás Aktív témák
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PlayStation 5
- Szó szerint táptitán az FSP legfrissebb üdvöskéje
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Revolut
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- Gaming notebook topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- További aktív témák...
- AMD RADEON RX 6700 XT PowerColor Red Devil
- Új Lenovo ThinkPad P16s Workstation Érintős LAPTOP -50% 16" Ryzen 7 PRO 6850U 32/1TB 680M 4GB FHD+
- Bontatlan Lenovo ThinkPad P16s Workstation LAPTOP -50% 16" Ryzen 7 PRO 6825U 16/512 RADEON 680M FHD+
- MSI RTX 3060 Ti VENTUS 2X OCV1 LHR
- Razer Blackshark v2 Pro Wireless White
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest