Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz gbors #2556 üzenetére

    Szerintem azért számol szűrőkkel, mert elég sok esetben van a shader kódban szűretlen texturára szükség. Az R600-nál az SI teljes értékű FP32-es MAD ALU is, szvsz bele lehet számolni, a G80-nál csak SF instrukciókat tud az SI. Bár az esetek többségében valóban nem általános SLU-ként működik.
    Na igen a G80 aszimterikus az órajelek miatt. Bár azt mondta, hogy az ALU:Tex arány az inkább gyakorlati érték, mert elméletben nem igazán lehet pontosan meghatározni, nem tudod belekalkulálni a Texture fetch késleltetését. Gyakorlatban meg kb. oda lőtte be amire te. R600 15:1, G80 6:1.

    A D3D9-es módban hozza a HD2900XT AF nélkül a 8800GTX teljesítményét, picit gyorsabb is nála. [L] http://www.gamespot.com/features/6177688/p-6.html[/L]
    A HD2600XT is jól szerepel.
    D3D10 módban visszaesik a sebesség, de ez egyértelműen driver, mert alapjaiban a kód sem változott amit futtat (egyszerűen más hibára nem lehet gondolni). Szóval ugyanazt a sebességet hoznia kell D3D10-ben, mint D3D9-ben.

    Az AF az tényleg érvágás. Az MSAA hardveres hiányát értettem, mert nem lehet használni az új deferred proc. motorokban, de a shaderes képjavítást nem hiszem, hogy egy darabig látni fogjuk, mert az AF-nek nincsenek technikai korlátjai jelenleg. Az MSAA-tól sem búcsúznánk ha működne. :DDD
    Valamilyen shaderes képjavítást használ az xBox360-on a Gears Of War, elég jól néz ki, csak hát időigényes megírni az algoritmust, a PC-n AF meg lényegében ott van és használható. :U

    Kb. úgy fest a helyzet, hogy AF nélkül 8800GTX-Ultra szint. AF-fel meg 8800GTS szint. Az AA meg már nem lesz hátrány, mert shader power az van a HD2900-ban. Tekintve, hogy 8800GTS640 áron adják és valamelyest korszerűbb a rendszer, mint a GF8800 nem mondanám, hogy olyan rossz vétel. A HD2600XT meg nevetségesen olcsó, szóval ár/értékben már egyértelműen a Radeonok viszik a pálmát.

  • 7600GT

    senior tag

    válasz gbors #2556 üzenetére

    Németeknél a shader illetve textúrának az arányai az R600ra: 20:1
    Rv630:30:1
    Rv610 40:1
    Ezek lehetségesek én egy kicsit durvának tartom?



    [Szerkesztve]

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés