Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ML320

    senior tag

    válasz Enjoy #4396 üzenetére

    Egy új infó:

    "Az ASUS örömmel jelenti be, hogy a vásárlók még tökéletesebb kiszolgálása érdekében2008. január 25-től a notebookok, PDA-k és LCD monitorok szervizhelyzetének javításába fektetett munkájuk első gyümölcseként megszületett az ASUS magyarországi ügyfélszolgálata.

    Az ügyfélszolgálaton keresztül csehországi szervizközpont javítószolgáltatásait és terméktámogatását lehet igénybe venni. Magyarországi szervizpartnerükként az NSE Hungária Kft. természetesen továbbra is végzi a termékek szervizelését, tehát az ügyfelek számára immár két lehetőség érhető el az értékesítés utáni szolgáltatásokhoz:

    ASUS ügyfélszolgálat: 06-1-505-4561

    NSE Hungária Kft.: 06-22-513-420

    Felkészült és segítőkész ügyfélszolgálatos munkatársak várják a hívásokat. Az Asus biztos abban, hogy ezzel az új szolgáltatással, kereskedő partnereink még több elégedett vásárlót tudhatnak magukénak.
    Kérdésekkel és javaslatokkal forduljanak bátran az ASUSTeK Inc.-hez."

  • philoxenia

    MODERÁTOR

    válasz Enjoy #4396 üzenetére

    A garancialevélen kell telefonszámnak lennie, de

    ASUS Notebook szervizközpont
    NSE Hungária Kft.
    Telefon: (+36-22) 513-420
    8:30-12:30 és 13:30-17:00
    Fax: (+36-22) 513-427
    E-mail:asus@nse-groupe.com

    Nekem PDA-t szereltek pár hete, viszont kell nekik a gyári szám telefonáláskor, azután küldik a futárt, aki el is viszi, vissza is hozza.Jó, ha elküldéskor megvan a gyári doboz, de mindenképpen jól csomagold be, hogy ne sérülhessen. A garancialevél fénymásolata, a hiba rövid leírása, és a vásárláskori számla fénymásolata is kell a dobozba.
    Nekem a pénteken elküldött PDA-t kedden hozta a futár, LCD csere volt. :)

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés