Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-06-18 13:42:27

LOGOUT.hu

>>>>>G751 hasznos információk, probléma megolások<<<<<
Te is segíts szerkeszteni az összefoglalót! Ha lenne bármi, ami szerinted is jó lenne ha ide bekerülne, ne habozz privit küldeni! /Topikgazda/

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#372) 0RH- válasza ikaru (#367) üzenetére


0RH-
csendes tag

A boltban nincs garanciális ügyintézés. Se szoftverre, se vasra.
Hívd (vagy emailben keresd) a hivatalos Asus szervízt.
Vagy az Asus képviseletet.
A kereskedő ugyanis miután nem alkatrészt adott el, hanem egész gépet, eladás után nincs garanciális kötelessége. Persze segíthet, ha akar/tud.

De ami veled történt az olyan szoftveres probléma, ami miatt a gépeden lévő szoftvergyártók közül nem egyértelmű, hogy ki a hibás. Szerintem sok értelme nincs levelezned vagy telefonálgatnod velük, mert mindenki azt fogja mondani, hogy az ő szoftvere külön működik, a másik miatt nem megy a géped.

A helyedben nem telepítenék azonnal új vindózt.
Amikor a vindóz indulj nyomj F8-at. Akkor elvileg előjön egy menü és próbáld meg az utolsó helyes konfigban elindítani, hátha. Kicsi rá az esély.
De egyébként a vinyón van egy helyreállítási partíció, ami pont erre jó, hogy ilyenkor tudd újra felrakni a rendszert. Ha csak nem firkált bele abba is a 8.1.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.