Hirdetés
- sh4d0w: StarWars: Felismerés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Gadomiklos: Sziasztok! Kezdő vagyok, és nem tudom hol tudom megnézni a privát üzeneteimet.
- Meggyi001: Kórházi ellátás: kuka vagy finom?
- WireGuard VPN a mindennapokra
- Kalandor: „Ha engedtem volna a lelkiismeretemnek, az üzlet kevésbé lett volna jövedelmező”
-
LOGOUT
Először is megkérünk minden kedves kollégát, hogy kérdés előtt a téma összefoglalót olvassa el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
citkar
addikt
válasz
csendes
üzenetére
A spanyol raktárból nem kell, annyi, hogy be kell a postánál pipálni valami olyasmit, hogy Fizetek 35 USDt-t, hogy a spanyol raktárból jöjjön. Nem próbáltam, de ha ez valóban így van (és akár így is lehet), akkor nem kell ÁFÁt fizess.
A spanyol raktár elérhetőségét én egyelőre csak a facebookon találtam meg, a Panda keresőjében nem.A baj az, hogy a 90 USD-s T6S esetében sok a 35 USD többlet (a kb 20 dolláros fülhallágtónál meg nem is értem, ezt komolyan gondolták?), míg egy 200 USD fölöttinél már nem annyira és most 200 USD fölöttinél 25 USD kedvezményt is adnak, ez akár jó vétel is lehet.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Elon Musk billiomos lesz, ha kitör a gépek forradalma
- Gyúrósok ide!
- LEGO klub
- Torrent meghívó kunyeráló
- Battlefield 6
- Hertzkirály OLED monitorokat dobott piacra az ASUS
- Háztartási gépek
- Futás, futópályák
- További aktív témák...
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 Pro 64GB Silver -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3565, 100% Akkumulátor
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3402, 100% Akksi
- Logitech z5500 5.1
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S24/Samsung Galaxy S24+/Samsung Galaxy S24 Ultra