Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Ribi #48861 üzenetére

    Más játékban is volt erre példa. Minél inkább számít egy multiprocesszor bájt/FLOPS tempója, annál inkább limitálja ez a mutató a Blackwellt. Ezzel nem lehet mit kezdeni, ez koncepcióból van így tervezve. Az AI volt a dizájn fókusza és nem a grafika. Csak amíg nem nyúlnak a tensorhoz a játékok, addig az AI része a dizájnnak hasztalan, és a grafikai rész limitjeit nincs minek ellensúlyoznia.

    Ezért reklámozza az NV nagyon a felskálázást meg a többképkockás generálást, mert tudják jól, hogy a klasszikus feldolgozási módszerek mellett csonkítottak egy nagyot a dizájnon. Cserébe máshol erősebb lett sokkal a dizájn, csak amíg ahhoz nem nyúlnak hozzá, addig ez nem sokat számít.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés