Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Meggyi001: Kórházi ellátás: kuka vagy finom?
- sh4d0w: StarWars: Felismerés
- sziku69: Szólánc.
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Gadomiklos: Sziasztok! Kezdő vagyok, és nem tudom hol tudom megnézni a privát üzeneteimet.
- WireGuard VPN a mindennapokra
Új hozzászólás Aktív témák
-
Thronks.90
tag
Érdemben tudok infót adni az effajta spórolásról. Nagy autógyártó cégnél dolgoztam a költségoptimalizálás gyakorlati részén. Ezek a cégek €0.01- ért meg****ák az anyukájukat. Nem az a konkrét €0.01 a lényeg, hanem annak a fejlesztési, optimalizálási költsége, illetve ha ennyit spórol autónként, az a tervezett gyártási darabszámnál mennyi pénz. Konkrét pelda: Műszerfal alján lévő hangszigetelő szivacs, kB 1.5cm vastag, kB 0.7m^2. 1cm- es darabokat vagdostunk le róla addig, amíg még a vevőnek nem tűnik fel, hogy hangosabb a kocsi. Spórol rajt a cég nagyságrendileg autónként 1 centet, és akkor ez csak egy optimalizálás. Minden, ami felesleges azt kiszedik. Valószínű az a hűtés drága lett volna, vagy mérnöki órákban, vagy gyártásban, vagy bekerülési költségben. Az meg nagyjából mindegy ha később vissza kell hívni emiatt, azzal majd foglalkozunk később, mert a 100 tesztautóból 3 produkálta csak a hibát.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Black Friday november 29. / Cyber Monday december 2.
- Elektromos autók - motorok
- AliExpress tapasztalatok
- Elon Musk billiomos lesz, ha kitör a gépek forradalma
- SkyShowtime
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Battlefield 6
- Androidos tablet topic
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
- További aktív témák...