Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Shing

    őstag

    válasz Abu85 #32184 üzenetére

    "És ez már egy olyan technika, ami letör olyan korlátokat, amelyek miatt ma képtelenség elérni például a WALL-E vagy a Brave grafikai szintjét, holott igazából a hardver ereje már nem lenne akkora probléma."

    Nem kell megint túlhájpolni. Ha elérjük azt a szintet amit E3-as demókba szoktak mutatni, akkor már örülni kell. Ahogy megjelenik egy játék, eltűnik az az újszerű megvilágítás amiket ott szoktak bemutatni és tényleg visszagondolva 10 éve nem újítottak a játékok ilyen téren.

    Az új Doom-nál is mondták, hogy milyen rendesek a fejlesztők, mert szebb a játék mint bemutatókor. Hát lehet, hogy pár új effektet bepakoltak, de megkapta a tipikus butítást fény/árnyék téren. [link]

    A legújabb UC-nél is éppen úgy sikerült egy lámpát kiszedni a teremből, hogy eltűnjön az új megvilágítás. (A főkarakteren is látszik a dolog, de ahogy bejön a katona a háttérben az nextgenről prevgenre lépés. [link]

    De ez a korábbi UC promókra volt igazán jellemző. Aztán ott vannak a tipikus UB gémek, Far Cry 3, Watch Dogs 1, stb, amik tipikusan szintet lépnek visszafelé megjelenéskor.

  • Balazs_

    senior tag

    válasz Abu85 #32184 üzenetére

    Aki amúgy általánosabb motort használ, mint például UE4, annak szar a helyzete, mert csak a legújabb verziók igazán jók a konzolokon. Ezekre pedig sokan nem frissítenek, pedig PC-n is lényegesen gyorsabb lenne a program.
    Ennek mi az oka? Ennyire sok dolog változik az alverziók közt és mindent újra kellene tesztelni/írni?
    Csak mert pl. a jó kis PUBG-ból nem tűnik úgy, hogy az UE4 olyan faja lenne, plusz a GoW-ot kivéve voltak gondok (ARK talán?)...

Új hozzászólás Aktív témák