- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- [K2]: A vagyonvédelmi rendszerszerelővé válás rögös útja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- droidic: A Coffee Lake titkos nyolcmagos processzora – CC150
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- GoodSpeed: Samsung Galaxy S24 FE - tapasztalatok
- Argos: PH!arckép
- weiss: Pant* rant
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #22371 üzenetére
Írtam korábban, hogy az AGS 4.0 DX12 alatt még nem működik. A Vulkan egyszerű, mert a Khronos a shader fordításra nagyon jó struktúrát alakított ki a SPIR-V-vel. Ezt az IR-t ki lehet egészíteni, vagyis pusztán a rendszer alapvető fordítóinfrastruktúráját használva lehet egyedi függvényeket beletenni. A DirectX alatt a D3BC nem kiterjeszthető, vagyis ahhoz, hogy ott működjön egy ilyen rendszer mellé kell építeni egy alternatív fordítóinfrastruktúrát , ami megkerüli az fxc-t. A nehézséget az adja, hogy a rendszernek egy helyett két fordító biztosítja a shader programot, és ezt össze kell hangolni. Emiatt nincs még engedélyezve a complier pass through DX12-re.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad Yoga 260 - i5-G6 I 8GB I 256SSD I 12,5" Touch I W10 I Cam I Gari!
- billentyűzetek - kiárusítás - Logitech, Corsair, ASUS
- AKCIÓ! Dell Latitude 5550 üzleti notebook - Intel Ultra 7 165U 16GB DDR5 RAM 1TB SSD WIN11
- Telefon felváráslás!! Xiaomi Redmi Note 11, Xiaomi Redmi Note 11 Pro, Xiaomi 11 Lite
- Google Pixel 7 Pro 128GB
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest