- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sellerbuyer: Egy teljesen új platformot kapunk! Új korszak kezdődik?
- sellerbuyer: Milyen laptopot vegyek? Segítek: semmilyet!
- aquark: A ló túloldalán (Intel-AMD szivatás)
- sziku69: Szólánc.
- aquark: Jó platformer játékokat keresek!
- Imilenni: Egy kis depi (szösszenet inkább), remélem elfér itt :) 3#
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Sokban függ attól a helyzet, hogy milyen kódról van szó. A compute shadert azért alkalmazzák, mert lehet egy architektúra akármilyen gyenge bizonyos szempontból a helyi adatmegosztás összességében még mindig sokkal előnyösebb, mintha egyáltalán nem lenne.
Abból a szempontból senki sem vizsgálja meg az egész témát, hogy a compute shader a Kepleren is gyorsít. Az egész futószalagnak az a dolga, hogy gyorsítson. És ez igaz a komplex kódokra is. Az lehet, hogy a GCN a komplex kódokat alig érzi meg, míg a Kepler nagyon, de azt veszi figyelembe a fejlesztő, hogy még így is sebességet nyert minden egyes hardver a compute shader bevetésével.
A DiRT Showdownt sokszor fel lehet hozni példának, amikor ezeket a helyzeteket elemzed. Meg lehet azt csinálni, hogy a tradicionális forward renderbe is beraksz annyi pontfényforrást, amennyi forward+ lighting mellett van. Az eredménye 2-4 fps lesz a leggyorsabb kártyákon is. Forward+ lighting mellett hiába gyengébb a Kepler, mint a GCN, akkor is jóval gyorsabb a forward+ lightinggal kapott sebesség a teoretikus 2-4 fps-hez képest. Ezért építünk a compute shaderre. A legtöbb effekt esetében a hátraarc a Kepler teljesítményének az esését is magával hozza, ahogy az összes többi terméknél. A fejlesztő jellemzően nem fogja mérlegelni, hogy miképp hat a compute shader a Keplerre. Ha gyorsít, akkor nincs miről beszélni, mert a Kepler tulajok is gyorsabb játékot akarnak. Ez maximum az NVIDIA-t érdekli, mert nekik kedvezőbb a lassabb render/effekt, ha a GCN és a Kepler között kisebb lesz az eltérés. De egy fejlesztőnek viszont mindig a gyorsabb effekt/render a kedvezőbb az adott elgondolásra, és az számukra érdektelen, hogy a GCN esetleg sokkal többet gyorsul tőle.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Elektromos autók - motorok
- Ingatlanos topic!
- Netfone
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Futás, futópályák
- Yettel topik
- További aktív témák...
- MSI Gaming X RTX 3080 10GB /Jótállással!/Dobozos!/Beszámítás! Posta ok!
- Asus TUF RX 6800XT OC 16GB DOBOZOS
- GIGABYTE RTX 5070 12GB GDDR7 WINDFORCE SFF - Új, 3 év garancia - Eladó!
- ÚJSZERŰ! GARANCIÁLIS! RX 6900XT OC 16GB /Dobozos!/Jótállással!/Beszámítás! Posta ok!
- ASUS DUAL RX 6600 XT hibátlan állapotban - eladó!
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H510M i5 10400F 32GB DDR4 512GB SSD RX 6600XT 8GB ZALMAN M4 Cooler Master 650W
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3286
- 24 hónapos PlayStation Plus Premium előfizetés a legolcsóbban, egyenesen a PlayStation-től!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3352
- Lenovo T14 Thinkpad Gen3 WUXGA IPS i5-1245U vPro 10mag 16GB 512GB Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest