Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- laca223: Miért győz a kollektív meggyőződés akkor is, ha saját magát teszi tönkre?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 10 – Alapanyagok/készételek többféle felhasználása
- urandom0: Száműztem az AI-t az életemből
- djculture: Éhezők ssd és memória viadala.
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Sokban függ attól a helyzet, hogy milyen kódról van szó. A compute shadert azért alkalmazzák, mert lehet egy architektúra akármilyen gyenge bizonyos szempontból a helyi adatmegosztás összességében még mindig sokkal előnyösebb, mintha egyáltalán nem lenne.
Abból a szempontból senki sem vizsgálja meg az egész témát, hogy a compute shader a Kepleren is gyorsít. Az egész futószalagnak az a dolga, hogy gyorsítson. És ez igaz a komplex kódokra is. Az lehet, hogy a GCN a komplex kódokat alig érzi meg, míg a Kepler nagyon, de azt veszi figyelembe a fejlesztő, hogy még így is sebességet nyert minden egyes hardver a compute shader bevetésével.
A DiRT Showdownt sokszor fel lehet hozni példának, amikor ezeket a helyzeteket elemzed. Meg lehet azt csinálni, hogy a tradicionális forward renderbe is beraksz annyi pontfényforrást, amennyi forward+ lighting mellett van. Az eredménye 2-4 fps lesz a leggyorsabb kártyákon is. Forward+ lighting mellett hiába gyengébb a Kepler, mint a GCN, akkor is jóval gyorsabb a forward+ lightinggal kapott sebesség a teoretikus 2-4 fps-hez képest. Ezért építünk a compute shaderre. A legtöbb effekt esetében a hátraarc a Kepler teljesítményének az esését is magával hozza, ahogy az összes többi terméknél. A fejlesztő jellemzően nem fogja mérlegelni, hogy miképp hat a compute shader a Keplerre. Ha gyorsít, akkor nincs miről beszélni, mert a Kepler tulajok is gyorsabb játékot akarnak. Ez maximum az NVIDIA-t érdekli, mert nekik kedvezőbb a lassabb render/effekt, ha a GCN és a Kepler között kisebb lesz az eltérés. De egy fejlesztőnek viszont mindig a gyorsabb effekt/render a kedvezőbb az adott elgondolásra, és az számukra érdektelen, hogy a GCN esetleg sokkal többet gyorsul tőle.
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Szólánc.
- DUNE médialejátszók topicja
- Villanyszerelés
- Hővezető paszták
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Androidos tablet topic
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- laca223: Miért győz a kollektív meggyőződés akkor is, ha saját magát teszi tönkre?
- Vicces képek
- További aktív témák...
- GIGA AKCIÓ! Lenovo ThinkPad P15 Gen 2 Intel i7-11850H 32GB 512GB Nvidia RTX A4000 1 év garancia
- Keresünk Galaxy S24/24+/S24 Ultra/S24 FE
- Apple iPhone 12 64GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Dell Latitude 7330 i7-1255U 16GB 256GB 400nites legjobb kijelző! 1 év garancia
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14 G1 - i5-10G I 8GB I 512SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


