Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Márton

    nagyúr

    válasz Postas99 #11140 üzenetére

    én is így vagyok, de amazon az eladó és még 14 napon belül.
    elég egy MPL automatába tenni? Partnerük?

  • Márton

    nagyúr

    üdv,
    évente kb. 1x rendelek valamit az Amazon.de-ről, kb. ekkor is lépek be a profilomba és mivel lejárt a bankkártyám, ma megadtam az újnak az adatait és rendeltem (azazhogy rendeltem VOLNA) egy 480 euros terméket (eladó: Amazon).

    Beléptem, jött email-re a kód, jött telóra az sms-kód, megadtam mindent ahogy kell, rendelés ok, fizetés ok (elvileg).

    Aztán pár perc után jön egy email, hogy aszongya:
    "We had a problem processing your order #304-xxx. It has been canceled and the charges were not processed. Please contact us if you have any further concerns."

    Először azt hittem mégsem tudták levonni, valami limit miatt, stb. de nem.
    Utána már a következő levélben németül (?) kotyogták el, hogy zárolva lett az accountom, merthogy
    "Sie laut den uns vorliegenden Daten möglicherweise falsche Informationen an Amazon gesendet haben oder Ihr Amazon Konto auf eine Weise verwendet haben, die gegen unsere Nutzungsbedingungen verstößt."

    Fals információt adtam meg vagy megsértettem valami szabályzatukat..
    Aha. Mivel? Azzal, hogy rendeltem??
    Gondoltam live chat, de azt meg addig nem tudom, amíg nem lépek be.
    Viszont nem tudok belépni, mert azt mondja zárolva vagyok. Ez van reggel 10 óta.
    Megnéztem a számlát, szerencsére az összeg nincs leemelve.

    Mit lehet tenni? Valami hibás riasztásuk van, ami ennyi ideig tart? Emailre sem válaszolnak.. :U

Új hozzászólás Aktív témák