Keresés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dyingsoul

    Topikgazda

    válasz Jakesz #66198 üzenetére

    A játékfejlesztés egy biznisz.
    A VR piac sajnos igen szűk más szoftverpiacokhoz képest. A mobil piac például kifejezetten tág, sokkal nagyobb a nyereség ott. Ha veszel egy átlag fejlesztőt vagy stúdiót, akkor nyilván arra a piacra koncentrálnak ami több profitot termel. Ezért a játékfejlesztőket nem lehet hibáztatni, ők pláne nem tehetnek arról. Max a management és/vagy a befektetők akik nem elégednek meg 120%-os hozammal, hanem 250%-osat szeretnének.
    De ha te dolgozol, gondolom te is azon vagy, hogy azt az időt, amit munka címszóval eltöltesz, minél többért add a munkáltatódnak vagy ügyfeleidnek, hiszen az idő pénz (és a játékfejlesztés sok idő ezért sok pénz). :)

    Azok az idők már elmúltak amikor a játékfejlesztés is az önkifejezés egyik eszköze, avagy egy művészeti forma volt. Ennek ellenére akadnak még gyöngyszemek de a felhasználók is egyre csak többet és többet akarnak - ahogyan te is. De ne érts félre, én is szeretnék havi egy HL Alyx szintű új címet kipörgetni de a realitás az más sajnos.

Új hozzászólás Aktív témák