A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [potyautas:] Miért olyan drága?
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- [Re:] [GoodSpeed:] Új alaplap, vagy BIOS frissítés után beállítandók IV. - AMD Expo
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Stanley-B.
őstag
Egy eladó nem küldte el számomra a megrendelt terméket, nyitottam dispute-ot, ott adott egy állítólagos tracking numbert, ami egy korábbi rendelésem trackingje (csak azt nem adta meg ebayen, hanem mailben küldte), elküldtem a PayPalnak az egész esetet, levelezést, majd claimmé alakítottam. Ma a PayPal meghozta a döntését, miszerint vissza kell küldenem a terméket, és ha a visszaküldött termék azonosítóját megadom, visszakapom a pénzem. MI A @'#´˙*>{!
Szerintetek?
Téma tudnivalók
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!