Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
HollyBoni
veterán
Nagyjából, de ha biztosra akarsz menni akkor nézd meg mekkora a max fordulata annak a ventinek ami most van benne. Tápokba elég combosakat szoktak rakni, az ajánlóban a legtöbb venti alacsonyabb fordulatszámú.
Fordulatszám miatt nagy a szélzaj, vagy már csapágyas, vagy kerreg/morog alacsony fordulaton?
Sok eseteben a gyártók bebiztosítják magukat, és beledobnak a tápokba egy 2000rpm feletti ventit. Én egy Superflower tápba raktam most egy Be Quiet Pure Wings 2 ventit, ami maxon ~1400-at megy. A gyári venti biztos hogy bőven 2000 felett volt.
Kivezettem a tápból az új venti fordulatszám visszajelző kábelét hogy tudjam nézni mit csinál vele a táp. Nálam pl. mikor bekapcsolom a gépet olyan 5 percig el sem indul a tápventi, utána idle 600-700-as fordulaton megy, terhelés alatt pedig kipörgeti a táp maxon. Sokkal alacsonyabb a max fordulatszám mint a gyári ventinél, de így is csak épphogy langyos levegőt fúj ki a táp terhelés közben. Persze aztán lehet meghal a táp 1 hónap múlva.
[ Szerkesztve ]