Természetes, hogy a PH! alkalmazottaként hazabeszélek. Nem tehetem meg, hogy csak azért írok jót egy hardverről, mert azzal nálad jó pontot szerzek. Ha jó a hardver, akkor az önmagában már úgyis piros pontot ér.
Nagyon örülök neki, hogy működik, kár, hogy BIOS-t cseréltél az ATI-n, és nem gariztattad a nyilvánvalóan rossz kártyát, de hát ez a te döntésed volt. Nem kötelező élni a hibás hardver cseréjének a lehetőségével.
A tesszelláció szerintem fontos, sose mondtam, hogy nem az. A gond, hogy a fejlesztők a régi kártyák miatt nem tudják használni. Nincs lehetőség a tesszellált és a nem tesszallált felületet normálisan megcsinálni. Az egyik esetben gond lesz a megjelenítéssel, ami nyilván nem téma egy játék esetében. A játékokban ezért korlátozódik a feldolgozás a karakterekre és az effektekre.
Korábban egyébként én sem gondoltam, hogy a virtuális felület milyen korlátokat rejt. A Rebellion egyik engine programozója mesélte el, hogy mi a legnagyobb probléma ezzel a futószalaggal. Nyilván a baj világosan fennáll, és alapvetően megkerülhetetlen.
(#4651) SSJPeter: Szerintem nem, és ezzel a véleménnyel a főleg VGA-t gyártó partnerek is így vannak. Az XFX és a BFG nem is kért belőle. Ha az üzleti érdekek előtérbe kerülnek, akkor onnantól kezdve az egész Fermi problémás. Persze nem kötelező látni a problémákat.
Igazából az ARM vezetőjének volt igaza, amikor anno beszélt a dark siliconról, és az egyre nagyobb gyártástechnológiai problémákról. Nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget korábban, mert bullshitnek tartottam, hogy belátható időn belül a fogyasztási variancia döntő lesz, de mára a GF100 élő példa lett. Nem képes az NV teljes lapkát kiadni, mert nem fér be a fogyasztás a 300 wattba.
(#4653) Sárpac: Szoftveres mérés. Ez mindig is nagyon megbízhatatlan volt.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.