Jópofa
Természetesen jól tudják ők is, hogy kell viselkedni a kamera előtt, de nekem úgy tűnik, hogy emberileg is egészen kijönnek egymással.
[ Szerkesztve ]
- http://pazsitz.hu -
Jópofa
Természetesen jól tudják ők is, hogy kell viselkedni a kamera előtt, de nekem úgy tűnik, hogy emberileg is egészen kijönnek egymással.
[ Szerkesztve ]
- http://pazsitz.hu -
Szerintem is.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#16953) !Overdose! válasza Oliverda (#16952) üzenetére
Button rajtjára nagyon kíváncsi vagyok, de nem találom sehol.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
(#16954) Oliverda válasza !Overdose! (#16953) üzenetére
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#16955) !Overdose! válasza Oliverda (#16954) üzenetére
Köszönöm!
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Ez még jobb.
!Overdose!: nincsmit
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Hát ezek már nagyon eröltetett dolgok
(#16958) hunnylander válasza D@ni88 (#16957) üzenetére
Hát ez pont nem! Az alonso-s poén például. 'He really loves you and didn't pass the safety car.'
Ez történt a végén. Értelemszerűen napokkal a verseny előtti felvétel, de felhasználták az összefoglalóhoz és visszajátszották Lewisnak.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
hatalmas
MZ/X
mar tobbszor felvetetted ezt, de a kezenfekvo kerdesre nem valaszoltal. Neked ez miert faj?
''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''
Szegény DC.
:LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////
Hali.
F1-es autóba létezik 2 személyes autó ? Ha igen akkor minden csapatéból van ?
Linkeljetek léccy 2 személyes F1-est köszi (mai modernet ne 100 éveset )
igen, és nem minden csapatnak van...és amelyik csapatnak van az sem új fejlesztésű.
Ferrari-nak, Reanult-nak van 2 és 3 üléses gépük is utaztatni.
Egyébként meg régi vasak vannak 2 ülésesben bemutatózni.
baromi haszontalan, hiszen ha 2 üléses akkor valahova be kell spórolni hosszirányba, a 3 üléses valamivel jobb, de az is gáz.
Indycarba is láttam, ezért kérdeztem hogy van e. F1-be is. köszi
1 uttal kérdeznék még 1-et.
Ugye betiltották a diffúzort vagy mit. Akkor ugye jövőre vissza térnek a klasszikus formához és nem lesznek ezek a ronda "farkak" ? (tudom ez egyéni szempont hogy kinek tetszik,nekem nem )
[ Szerkesztve ]
A diffúzort nem tíltják be, az ezer éve létezik, ezeket az 'emeletes diffúzorokat' fogják száműzni.
A szárnyak elvileg nem módosulnak, de valami biztos lesz, mert a hagyományos diffúzorral csúszkálni fognak.
Akkor ebbe ne is reménykedjek hogy ez miatt eltűnnek azok a hátsó idomok ?
Hát ez kár azt hittem végre visszatérnek a klasszikus verseny autó formák.
köszi.
Hát ez kár azt hittem végre visszatérnek a klasszikus verseny autó formák.
Ezt miből gondoltad? Jövőre többfedeles difi és F-csatorna sem lesz. Többi marad.
Ferrari was told to let Kubica past Alonso three times, it has been revealed. Charlie Whiting, the race director told Ferrari via radio three times that in his view they should let Kubica past and stewards would not intervene.
Rumour - Senna dropped after email error?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Azok a ronda "farkak" a hátsó szárny ami neked nem tetszik, szerintem nem is tudod hol van a diffúzor és melyik az.
Forrás vagy valami? Eddig az volt, hogy mire Charlietól megtudták, hogy vissza kéne engedni, addigra Kubica Renaultja már kezdett megdögleni.
-Mike-: Szerintem inkább az uszonnyal keveri... azt lehet ronda faroknak nevezni inkább.
[ Szerkesztve ]
Köszi!
Itt valaki kamuzik akkor...
szerk: rohadt meleg van, félreolvastam az egyik szót
[ Szerkesztve ]
Erre nem lehetett nehéz rájönnöd. De tessék én így gondoltam, nálam ez a klasszikus verseny autó forma és abba reménykedtem a szabályváltozások közepette végre vissza tér az F1-be is .
Természetesen nem a hátsó szárny alakjára gondoltam hanem arra a farok-ra de ezt már írtam.[link]
Látható a különbség a két linkelt autó között. Az Indycar- autón nincs farok....
[ Szerkesztve ]
(#16974) hunnylander válasza #27441408 (#16973) üzenetére
Az a farok nem a diffúzor, hanem a biztonsági ütközőzóna, amelyben foglaltatik a világítás is. Mindkettő előírás és 'hasznos'.
Az ízlés meg szubjektív, miért pont a te ízlésed alapján kéne megszabni az autók formáját? Az F1-ben a funkció, az előírt technikai szabályok alakítják ki a formákat, nem esztétikai ízlés. Az IndyCar egyenszéria, az az autó eléggé ocsmány, a korábbi IndyCar/CART autók szebbek voltak, ráadásul az az autó 'csiga-lassú' egy jelenlegi F1-eshez képest. Az IndyCarban nincs technológiai, fejlesztési harc se; az F1-ben van, és nem kis nevek között, Ferrrari, McLaren, Mercedes, Renault.
www.HunnyF1.com
(#16975) proof88 válasza hunnylander (#16974) üzenetére
ő szerintem nem arra a farokra gondolt, amin a lámpa is van, hanem a motor burkolat hátsó részére, ami régen hátrafelé lefelé ívelt, de most már a hátsó szárnyig elér kb (shark fin angolul)
szerk.: nem tudja valaki, 2009-ben hogyan változtak a szárnyak és a diffúzor adta leszorító erő arányok? Mert ugye 2008-ban elvileg 25%-ot adott az első szárny, 35%-ot a hátsó, és 40%-ot a diffúzor. A 2004-es vagy 2005-ös Ferkánál 45%-ot olvastam a diffúzorhoz. De ezek hogyan változtak 2009-ben? Gondolom a hátsó szárnyé csökkent, az elsőé nőtt, de konkrét értékek?
[ Szerkesztve ]
(#16976) Nowhereman válasza proof88 (#16975) üzenetére
cápauszony? - magyarul is mondják...
Kérdés melyik autó! A Red Bull helyből 10%-os leszorítóerő fölénnyel gazdálkodik(mert a gyors kanyarokban faképnél hagyják a konkurenciát), és rengetegen szeretnék tudni, hogy azt honnan varázsolta elő Newey...
Utánam a kondenzcsik!
(#16977) proof88 válasza Nowhereman (#16976) üzenetére
igen, az
úgy általánosságban értem a 2009-es autókat a 2008-asokhoz képest ... és most a szárnyakra gondolok főleg, az már más kérdés, hogy a diffúzor mit tud amikor ilyen meg olyan trükkel meghajtják... az első szárny tiszta levegőt kap, és egy átlagos értékre lennék kíváncsi... 2008-ban 25%, 2009-ben hány % ... a hátsó szárnynál is... persze ott már koszos a levegő ...
Köszi erre gondoltam.
hunnylander
Jó neked nem tetszik nekem meg igen az hogy egyen autók vannak. Egy ilyen vitát felesleges elindítani mert az F1 imádók (és itt senkit nem akarok megsérteni de a mániákusokat értem) ezzel jönnek hogy mert itt megy a harc a fejlesztés stb stb... még aki nem annyira F1 párti az azt mondja hogy pl a NASCARBA ott van 42 egyforma autó nyerj ha tudsz (és nem az dönt ki mit fejlesztett ki).
[ Szerkesztve ]
Massa: Semmi szükség a csapattársak közti ütközésre
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Semmi baj, te nézed majd továbbra is a NASCAR-t, mi meg nézzük azt, ahol jobbra is tudnak kanyarodni...
Van saját életem...
Touché!
Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
nono..és sears point/infineon/sonoma vagy watkins glen az smafu?
Ott még előzés is van, baleset is meg izgalom is.... nem évi 18 van és persze nem 90 perces versenyek vannak
(indycarba meg kb fele nem ovál az évadba)
Majd akkor kritizáld a másik autósportokat ha leülsz és végig nézel legalább 1 versenyt a Forma 1-en kívül.
Utánna mondhatod hogy nem volt izgalmas a sok előzés stb.
b-type
Még életébe láthatólag 1 NASCAR futamot se nézett meg, ebből kifolyólag honnan tudhatná hogy van a Sprintbe 2 nem ovál pálya, meg a Nationwide-be 4 . (azt hiszem)
[ Szerkesztve ]
Biztos vagyok benne hogy Aesir képbe van a Nascar-ral, és tudja hogy vannak road pályák,
Nézi is, érdekli is, érti is, és versenyez is.
Szal most csak ilyenje volt
Igen, van előzés. Rengeteg előzés. Olyan emlékezetes előzések (valójában helycserék) és olyan sok, hogy a verseny végére már megcsömörlesz tőle. Nem is emlékszel a 95%-ra. Egyszóval ettől még ugyanolyan egyhangúvá válik, mint egy unalmas F1. Ezen kívül mi is az izgalom? A boxkiállások? Huhh, de nagy izgalom. Vagy a BALESETEK? Azért nézik ennyien, mert vannak balesetek? Hát ne haragudj, de nekem az emberi viselkedés legalja az, hogy futamonként több tízezren a helyszínen, többmillióan a TV előtt arra verik, hogy úgyis lesz baleset.
Nézek én mindenféle autósportot, b-type jól tudja. Ismerem az Indyhez tartozó pályákat is, a NASCARhoz tartozókat is (road pályákról beszélek, az ovál nekem nem játszik).
Mellesleg szoktam vezetni aránylag sűrűn versenyautót is, emellett szimulátorozok is - nem is olyan rosszul, szóval egy kicsit azért nagyon mellényúltál. De bocsáss meg nekem, hogy nem vagyok amerikai széria rajongó, nekem egy akár 20 körön keresztül megtervezett F1 előzés is sokkal de sokkal többet jelent, mint egy NASCAR futamon akár 100 helycsere (hívd előzésnek ha akarod), és pláne sokkal de sokkal többet jelent mint egy BALESET. Voltam NASCAR futamon élőben is. Egyszerűen undorítóan gusztustalan, ahogy aljasodik a tömeg amint van baleset. A gyomrom forgott. Azért járni futamra hogy lesz balaeset és ez a "látványosság", az nekem nem autósport, mégha versenyautók is az előidézői a cirkusznak.
Mondok neked egy példát, azaz kettőt: Imola, Scumacher - Alonso, majd egy évre rá Alonso - Schumacher. Nekem az az autóversenyzés, pedig előzés sem volt, vér sem, meg boxkiállás sem
Van saját életem...
Road America, Juan kedvence volt...
Van saját életem...
Akkor sry... de már kezdem unni ezt az akkor nézd azt című műsort....
aesir
De sokan cserélnének veled akiknek minden álmuk legalább csak 1 Sprint Cup futamon ott lenni.... valszeg senkinek nem forogna a gyomra.
Ismétlem ha neked ez az uncsi vonatozzunk 1más után 90 percig majd hurrá ez idő alatt 2 előzés a nép ugrál mer ekkor már izgalmas volt a verseny (tudod 1-es kommentátorok szerint a meccsen 2 gól az már gólzápor jajj de jó meccs volt..) kell akkor hajrá de van akinek más tetszik. És igen ezekre a mimóza túlfizetett F1-esekre is ráférne már egy kis kockázat vállalás. Félre értés ne essék ne sérüljön meg ne halljon meg de fogja már fel minden F1-es hogy ez autó verseny és nem roller verseny vagy kis lábbal hajtós autó show ahol jajj úgyse ütközünk megyünk 1más után liba sorba mert mimózák vagyunk.
A RedBullos (nem tudom meik) bukfence mekkora látvány volt, de erről fog beszélkni évekig mindenki Sprintbe 1 versenyen több látványos ütközés van mint a F1-be talán 2-3 évadba összesen.
[ Szerkesztve ]
Sok fórumon szerinted miért olvasni hogy azt írják emberek szeretik az F1-et ennek ellenére 10-4 ember vagy lehet 5 is elalszik a verseny alatt (ide tartozok én is jó pár versenyen kimarad vagy 20 kör mert bealszok, pedig érdekel )
Azért lehet ezt átkéne kicsit gondolni az illetékeseknek.
Nekem meg attól forog a gyomrom hogy az F1 dominál EU-ba és ez főleg azért van és ez a gyomor forgató mert Bernie szabályosan kicsinál a környéken minden szériát mert jön a Forma1.
Mellesleg a NASCAR-osok tudják jól hogy a baleset tetszik a népnek tudják hogy ez 1 show.
[ Szerkesztve ]
F1-ben is van előzés szvsz
Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
Mondjuk ahhoz azért kell pofa, hogy idejössz egy F1 topikba és fikázod az F1-et és az azt nézőket.
A többi amit leírtál minősíti magát, én nem teszem. De azért annak örülök, hogy nem vagyunk egyformák.
Van saját életem...
Nem én kezdtem a fikázást
Másrészről meg én is kedvelem az F1-et de véleményemet mégha az F1 vérfanatikusoknak nem is tetszik úgy gondolom leírhatom. Még 1 F1-esfórumba is sőt még magának Paliknak is. (akinek aztán télleg sokat jelent )
Nem reagáltál rá érdemben vaíjon miért... inkább hagyjuk.
Egyébként nem tudom mi bajod a véleményemmel, sehol nem fikáztam imádott sportodat, csak azt írtam hogy mimóza pilóták vannak, de ezt sok helyen olvashatod ahol izgalomra vágynak az F1-be.
[ Szerkesztve ]
És akkor most a célod, hogy megtéríts minden f1 topikba járó emberkét?
Magad írtad le, hogy mindenki mást szeret és ennyi. "kell akkor hajrá de van akinek más tetszik"
Akkor most nem tudom mit kell erölködni.
Egyébként korábban pont arra panaszkodtam én is, hogy sajnálatos, hogy más szériákat nem is nagyon van lehetőség követni itt Mo.-on
pl. WTCC, Rally
Most egyáltalán nem kötözködésképp, de nálam pont a nascar az, ami nem igazán ragad magával.
- http://pazsitz.hu -
Mindegy hagyjuk. nézd meg mire reagáltam. ennyí.
Egyébként korábban pont arra panaszkodtam én is, hogy sajnálatos, hogy más szériákat nem is nagyon van lehetőség követni itt Mo.-on
Ez meg külön vérlázító. De szerintem ez az egész euba így van F1-F1-F1! meg Börni.
NASCAR-t is csak 2 országba közvetítenek élőbe (2-be!!) meg talán még 3-nak a tv csatornája adja felvételről vagy csak összefoglalót, a spanyoloknál állítólag évi 4 élőbe megy.
Indycarról nem is tudom hogy adnák bárhol is. A többi autósportról nem is beszélve.
Bezzeg amcsiknál eléárhető az F1 aki akarja nézheti.
[ Szerkesztve ]
Két dolog van amit én sem vágok.
Az egyik a methanol, a másik az amcsiban megszokott kamerakezelés...de főleg a kamerakezelés amire sokkal jobban odafigyelnek, imádom amikor az autóra szerelt kamera leköveti a támadó, vagy a támadott autóját.
tök látványos, nem tudom mi az oka annak hogy nem gyűrűzik be az F1-be.
Meg sok pályát irigylek az amcsi formula sorozatból..
Szeretnél te olyan mimóza lenni, mint ők ott 24-en. A többit hagyjuk addig, amíg nem lesz átnevezve a topic Indycar-ra, Turn Left-re.
Ezt a kamerás dolgot tényleg megcsinálhatnák, mert nagyon látványos. Bár lehet, hogy egy F1-es autóra túl nehéz?
( Mondjuk az egész közvetítés nem fejlődik túlzottan... még most sincs HD sem, nem? )
Nincsen
2012 előtt biztosan nem lesz HD-közvetítés az F1-ben Ez ne legyen igaz
Pedig rohadt jó dolgokat lehetne csinálni a közvetítéssel, de valamiért nem akarják a változást.
Pl a helyükben rég megcsináltam volna egy állandó, előfizetéses netes közvetítést, ami mindenhonnan elérhető, és mennek rajta a kvali + futamon kívül a szabadedzések is... elég megnézni hányan túrják a netet ilyenkor, hogy még ha rossz minőségben is, de nézni tudják... szóval igény az van, csak valamiért kielégíteni nem akarják. ( itt akár még pár kamerával kommentár nélkül mehetne a téli teszt is... néző is lenne, meg a reklámokat is látnák az emberek az autókon ilyenkor is )
Persze ez nem lenne olyan kényelmes, mint a TV társaságoktól beszedni a rakás pénzt, és sz@rni rá, hogy esetleg nem jut el olyanhoz aki nézné...
Pedig nem nagy kunszt annyi a trükk hogy a kamera 360 fokba körbe fordul és nem mereven néz előre. Egyébként ezt ha jól tudom a NASCAR-ba vezették be elősször.
Meg sok pályát irigylek az amcsi formula sorozatból..
olyan is van ?
Azt hittem arra nem menő a road pálya vagy hogy hívják azt a fajtát amit nálunk csak normálisnak.
-Mike-
Sok mindenkinek eza véleménye tovább megyek globálisan is esni kezett az F1 népszerűsége, nem véletlen hogy Bernie kapkodni kezdett hogy minél izgalmasabbá tegye pl 1 éjszakai futammal.
Az ovál-t meg addig szerintem ne szóld le amég nem nyomtál 1 versenyt akár csak 1 játékban, mondjuk 1 három és félórás futamot.
Male
NASCAR-ba befizetsz akkor leülsz a gép elé és azt nézel amit akarsz ha jól tuom, nézheted akármeik versenyző fedélzeti kameráját, PIT-ét stbstb . (Indy-nél nem tudom van e ilyen)
[ Szerkesztve ]