Hirdetés

2024. június 1., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Okostelefonok  »  Android dual SIM okostelefonok (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:55

LOGOUT.hu

Először is megkérünk minden kedves kollégát, hogy kérdés előtt a téma összefoglalót olvassa el.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#9379) m165le


m165le
csendes tag

Sziasztok!

Végigolvasva a fórumot kedvet kaptam a kinai telefonokhoz.
Két hete rendeltem a ttmalls -tól egy N9776 -ost.
Kicsit féltem tőle, mert android mókolásban kezdő vagyok, ráadásul ennek a telefonnak csak kinai fóruma van, és valahogy keveset értettem meg belőle. :)
Ráadásul magyar nyelv nincs a honlap szerint a telcsin, de nekem mindenképpen ez a 6" -os kellett, mert keveset telefonálok inkább táblagép helyettesítőnek akartam, amivel mellesleg telefonálhatok is.
A dual sim meg azért kell, mert régóta van dominos kártyám, a másikba meg számítógéphez adott mobilnetet akarok, mert ugyanannyiért több adatmennyiséget adnak így.
Kértem a kinait, hogy ha lehet tegyenek rá magyar nyelvű androidot és úgy küldjék el.
A ttmalls 2 napon belül feladta a telefont, 26-án reggel megérkezett a postához, este 8.30 -kor vám elé állították, másnap reggel 9-kor levámolták, és ma kiszállították.
A vámot megúsztam, és a ttmalls magyar! nyevű 4.09 -es rendes play áruházas androiddal küldte el!
Nagyon pozitívan csalódtam a kinaiakban!
A telcsi egyenlőre most töltőn van, első benyomásom hogy igen minőségi a kivitel, nem recseg-ropog, pedig 6" -os a kijelző, brutál jó képpel (super amoled).
Gond nélkül csatlakoztam a google fiókomhoz, és próbából telepítettem egy alkalmazást.
Eddig minden amit megnéztem magyar nyelvű, csak rootolva nincs ezt kell majd megoldanom valahogy.
Még amit nem tudok, hogy valóban MTK6577 -es két magos proci van-e benne, mert a gyári beállításoknál ezt nem írja ki a telefonról.
Ha valaki ismer egy alkalmazást, ami minden hardwer infót közöl, kérem írja meg.