- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- sh4d0w: Netflix? Ugyan, VW előfizetés!
- WhrlpoolMind: Az eredeti lemez utánozhatatlan illata
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Geri Bátyó: Megint tahó voltam – SZEMÉLYISÉGFEJLŐDÉS
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
- sziku69: Szólánc.
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- GoodSpeed: AMD Ryzen 7 7700X vs AMD Ryzen 9 9900X Cinebench R23 & R24 Benchmarkokban mérve
Aktív témák
-
Vistaboy
veterán
2010. Január: Érkezik a Windows 7.
Bill Veghte szerint a Windows 7 nem várat már sokáig magára, hiszen 2010 januárjában biztosan megjelenik. Ez már csak szűk 18 hónap fejlesztési idő jelent. Veghte felhívta a figyelmet néhány olyan szempontra, melyet szem előtt tartanak, legfőképpen a Vista egyik sokat szidott problémájára, nevezetesen a kompatibilitási gondokra. Bill Veghte ígérete szerint a Windows 7 és a Vista közötti kompatibilitás elsődleges fontosságú, és semmi olyasmi nem történhet majd, mint ami a Vista megjelenésekor problémákat okozhatott.
Ennek érdekében A Windows 7 ugyanazt az architektúrát alkalmazza majd mint a Vista, így a cégek által házon belül fejlesztett programok nem ütközhetnek kompatibilitási problémába. Majd meglátjuk, hogyan lesz ez a valóságban, ám a törekvés mindenesetre dicséretes. A levél egyébként része annak a kampánynak, amit a Microsoft folytat, annak érdekében, hogy mindenki teljesen tisztában legyen a Windows XP piacról való eltűnésével, és érzékeltesse a Vista és a majdani Windows 7 előnyeit.
Forrás: PC World. -
Vistaboy
veterán
Sziasztok!
A Windows 7-ről még nincsen különálló topik, így engedelmetekkel nyitnék neki egyet, annál is inkább, mivel érdekes hírek érkeztek vele kapcsolatban. Többek között az, hogy a Windows 7-ben fog debütálni a következő DirectX verzió, a DX11. Természetesen sok egyéb újítás is helyet kap majd benne, de azt hiszem, hogy legtöbbünket, mint megszállott játékosokat főleg az új API és a benne rejlő lehetőségek fognak érdekelni.A DX11 legfontosabb újdonságainak egyike a Compute Shader technológia, amely lehetővé teszi a fejlesztők számára, hogy a grafikus kártyák egységes shadereit ne csak 3D megjelenítésre, hanem lényegében bármilyen számítási feladat végrehajtására használják. A grafikus chipek fejlődésének köszönhetően a DirectX 11-en keresztül már lehetőség van hardveres tesszelációra, vagyis a síkidomok háromszögekre darabolását a fejlesztők rábízhatják a hardverre. Ez a funkció egyébként már a DirectX 9-nek is része volt, azonban miután senki sem használta, a 10-es verzióból kikerült. Jelenleg az ATI R770-es generációja támogat hardveres tesszelációt, azonban külön függvényhívásokkal.
Akik mostanában vettek új, Radeon-alapú videokártyát, szerencsére nem kell kidobniuk, a DX11 ugyanis nem vár el új hardvert, a DX10-es kártyák kielégítik az igényeit, amennyiben támogatják a legújabb, 10.1-es specifikációt. Ilyeneket jelenleg csak az AMD gyárt, a Radeon HD 3000-es és 4000-es sorozat tagjai maradéktalanul DX10.1 kompatibilisek, az NVIDIA kínálatában ugyanakkor egyelőre nem szerepel ilyen kártya. A Windows XP-hez ragaszkodó felhasználók viszont búslakodhatnak, ugyanis az új API-t csak Windows Vistára és annál újabb operációs rendszerekre készíti el a Microsoft.
Forrás: HWSW.
Aktív témák
Hirdetés
- MacBook Pro 16" M3 Pro 36GB 512GB Gar. SPACE BLACK
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- AKCIÓ! Apple iPad Pro 13 2024 M4 512GB Cellular tablet garanciával hibátlan működéssel
- DDR5 8/ 16/ 32GB 4800-5600MHz SODIMM laptop RAM, több db- számla, garancia
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro 5G 256GB 1 év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest