Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Transistor

Hozzászólások

(#1) tescodr


tescodr
tag


Sziasztok a minap akadtam rá erre a gyöngyszemre,egyszerűen számomra az év játéka,kb 3 éve nem szórakoztam ennyire tartalmasan.Na dehogy ne csak nyáladzás legyen,néhány szó a játékról.

A játékban egy Red nevű énekesnőt alakítunk akit a játék elején rögtön támadás ér(le akarják szúrni).
Szerencsére ez nem sikerül,helyettünk egy férfi esik áldozatul,de hogy kik és miért akarnak likvidálni minket ez a játék során kiderül.
Igazából nehéz bármit is szavakba önteni ezzel a remekművel kapcsolatban hisz mint látható "picit" elfogult vagyok,stílusát tekintve valahol a hack and slash,rpg,és egy regény között van.Aki játszott már a Bastion nevű játékkal az tudja mire számítson,illetve mégsem hiszen a harcrendszer érdekes egyvelege a valós idejű és a körökre osztott harcnak.Igazából ha még többet mondanék az spoiler lenne,talán annyit érdemes még megemlíteni hogy a zenéje már most hatalmas siker nem véletlenül.Mindenkinek ajánlom kipróbálásra még ha a műfaj idegen is mint nekem,hiszen cserébe garantáltan a székben ragadunk annyira lebilincselő mind a story mind a látványvilág.Végezetül szúrok ide pár képet figyelemfelkeltésül :)

<iframe width="640" height="360" src="//www.youtube.com/embed/pJmtn6JP7Ug" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

[ Szerkesztve ]

(#2) tescodr


tescodr
tag

A trailert nem sikerült linkelnem de majd így:

[Trailer]

Moderátorokat megkérném az első hozzászólás alján azt a csúfságot kérlek töröljétek,mert lejárt a szerkesztési idő :S

[ Szerkesztve ]

(#3) tescodr válasza tescodr (#2) üzenetére


tescodr
tag

senki? pedig nagyon jó játék :S

(#4) tescodr


tescodr
tag

Remélem menet közben megjön másnak is a kedve hozzá,én most játszottam végig 2.jára és azt kell mondanom megéri :D Egyébként elfelejtettem megemlíteni hogy a fejlesztők előző játéka a Bastion-volt.
És hogy az év indie játéka természetesen a Child Of Light mellett :) :))

És hogy lássátok a Zenéje sem kutya,egy kis ost nektek itt jól :)

[Transistor - Paper Boats]

[ Szerkesztve ]

(#5) rétisün


rétisün
veterán

a fi csoport készíti a magyarítást a játékhoz...

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#6) tescodr válasza rétisün (#5) üzenetére


tescodr
tag

ez jó hír akkor meglesz a 3. végigjátszás is immáron magyarul,a dialógusok nem hosszúak de tömörek és nagyon sok érzés/érzelem van bennük kíváncsi leszek hogyan fordítják ezeket le :)

[ Szerkesztve ]

(#7) [Prolixus]


[Prolixus]
addikt

Nem egy épszerű topic. :U Kár, pedig ez egy nagyszerű játék. Még nem értem a végére, de úgy érzem, instant klasszikus született. Indie játék ide, vagy oda, dizájnban, soundtrackben, és egyelőre sztoriban is földbe döngöli a legtöbb AAA-s címet. A harcrendszer meg vegytisztán zseniális.

[ Szerkesztve ]

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#8) [Prolixus] válasza [Prolixus] (#7) üzenetére


[Prolixus]
addikt

Nos nem csalódtam jaték utolsó harmadában, sőt! Minden tekintetben, igazi kis remekmű a transistor. Egy gyöngyszem. :K

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#9) tescodr


tescodr
tag

Valóban remekmű sajnos alig ismerik ezt a remek játékot pedig megérdemelné!Eddig a ransistor volt a nagy szerelem! Most az Ori!

(#10) [Prolixus] válasza tescodr (#9) üzenetére


[Prolixus]
addikt

Azért szerencsére annyira nem kevesen, a múltkor volt hír hogy 600 000-es eladást is átlépte a játék. Soundtrack még mindig pörög nálam. :)

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#11) gbors


gbors
nagyúr

Csatlakozom 4. versenyzőként a topichoz :DDD Zseniális a játék, és minden tiszteletem a Supergiant Games-é, mert nem volt éppen kockázatmentes vállalkozás egy ennyire absztrakt, érzelemvezérelt játékot kiadni. Szerencsére bejött nekik :C

Ill. nem vagyok a merchandise nagy barátja, de ez ütős.

Kedvenc buildeket van valakinek kedve megosztani? :)

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#12) tescodr


tescodr
tag

A soundtrackjei zseniálisak, azóta is minden héten meg meg hallgatom.

(#13) tescodr válasza gbors (#11) üzenetére


tescodr
tag

Szerintem pont attól hogy absztrakt attól jön át a mondanivalója hogy nincs az ember szájába rágva mit kell éreznie,hanem mindenki azt lát bele amilyen éppen a lelki világa.Nekem már már spirituális utazás volt néha,sokat elmélkedtem a játék hatására az életről,igaz szerelemről,elmúlásról és a lélekről

(#14) gbors válasza tescodr (#13) üzenetére


gbors
nagyúr

Teljesen egyetértünk, viszont az ilyen típusú játékok jellemzően nem szoktak közönségsikert aratni. Már a Bastion is olyan volt, hogy egy magára valamit is adó pénzéhes kiadó sosem finanszírozta volna meg, ahhoz képest tündérmesébe illő fordulat, hogy eladtak belőle 3 millió példányt. A Transistorral pedig még ingoványosabb talajra merészkedtek - nem is tudnék hirtelen mondani még egy játékot, ami művészileg ennyire jól sikerült :C Max. attól lenne jobb, ha Jen többet festett volna bele :))

Loadout témában senki? Akkor bedobom az elsőt:
Cull () + Void () + Load () - az egyszerűség jegyében.

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#15) [Prolixus] válasza gbors (#14) üzenetére


[Prolixus]
addikt

Há má hogyne szoktak volna? Szoktak bizony, csak nem AAA-s mércével mérve, hanem indie mércével mérve. A Transistor akármennyire alázza egyik-másik tripla A-s címet, azért továbbra is indie játék. A Bastion meg bődületes nagy siker volt valóban ahhoz képest, hogy az is csk egy indie játék. Ideje lenne játszanom is, nem csak olvasni róla. :DDD Szerencsére mostanában a nagy kiadók is nyitnak az indie címek felé, az Ubisoft erre mostanság a legjobb példa (érdekes a kontraszt, tavaly az Ubi AAA szinten még szarabb kiadó lett, mint mondjuk az EA vagy az Activision, indie vonalon viszont le a kalappal előttük)

"Max. attól lenne jobb, ha Jen többet festett volna bele :))"

Jen? Lemaradtam, kire kell itt gondolni?

"Loadout témában senki?"

Vagyunk vagy hárman a topicban, mégis mit vársz? :D Nekem nem volt betonbiztos kombóm, használtam ezt is azt is, a játék közösségi oldalán elég jó guide-ok vannak. Amiről tudom, hogy gyakran használtam a második végigjátszásnál az a

CULL + Void és Ping -> Én úgy vettem észre, hogy többet ér, ha kevesebb a használat költsége, mint az, hogy a Load-dal még nagyobbat sebezzen.

BREACH + Bounce és Spark.

Asszem nem kell megindokolni, hogy melyik milyen helyzetben előnyös. :) Ami még tapasztalat, hogy a JAUNT-ot mindenképpen érdemes használni aktív függvényként (én többnyire upgrade nélkül használtam, hogy a többi függvényre többet tudjak "költeni").

[ Szerkesztve ]

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#16) gbors válasza [Prolixus] (#15) üzenetére


gbors
nagyúr

Lehet, hogy nem ugyanazt értjük közönségsiker alatt - nálam ez 100.000+-os eladást jelent. De ha tudsz ilyeneket, akkor ne habozz megosztani, már megyek is a bótba :)
Bastionnel valóban ideje lenne játszanod :K

Jen - Jen Zee, a Supergiant festőművésze. Imádom a képeit, a Bastionben van jópár, a Transistorban sajnos kevés, de azok mind elsőrangúak.

Loadout témában inkább csak dumálni akarok Veletek, betonbiztos (és betonunalmas) megoldást találtam én is, viszont még mindig keresem, mitől lenne a harc igazán élvezetes (ez az egyetlen gyenge pontja a játéknak számomra).
A Cull () mellé azért kell a Load (), hogy nagyobb területet fedjen le. Persze 1-2 ellenfél (vagy főleg az Agency Test) esetén valóban inkább a Ping (). És bár ez a legviccesebb függvény a Breach () + Jaunt () mellett, egyik sem igazán hatékony - 10 limiter mellett semmiképp.
A szuperunalmas megoldás a Tap () + Void () + Ping (), + passzívan Breach (). Gyakorlatilag darálás.

A Breach () helyett a játék végére rászoktam a Bounce ()-ra, kiegészőként Jaunt () + Switch () - gondolom, sejthető, mi jön ebből. Viszont a Breach () + Bounce () + Spark () nagyon viccesen hangzik, azt kipróbálom :)

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#17) tescodr


tescodr
tag

Azt hiszem újra végig kell tolnom a játékot limiterekkel xD amúgy csak én hallgattam percekig a játékban ahogy dudol Red? :)

(#18) gbors válasza tescodr (#17) üzenetére


gbors
nagyúr

Hát hajrá - kicsit hosszúak lesznek a harcok :)

Nem vagy egyedül, a dúdolgatás nekem is bejött :K

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#19) [Prolixus] válasza gbors (#16) üzenetére


[Prolixus]
addikt

"Lehet, hogy nem ugyanazt értjük közönségsiker alatt - nálam ez 100.000+-os eladást jelent. De ha tudsz ilyeneket, akkor ne habozz megosztani, már megyek is a bótba :)"

Lehet, én is kezdek elbizonytalanodni miről is van szó. :) Sztem 100 000-es eladást az igazán sikeres indie címek simán összeszednek. Most konkrét adataim nincsenek (igaz utána se néztem :DDD ), csak az innen-onnan olvasott hírek alapján alakult ki bennem ez a vélemény. Persze lehet rosszul emlékszem és ezáltal tévedek. De csak összehasonlításként, AAA-s játékoknál ugyebár az 1-2 milliós eladás sokszor nem is olyan hűdenagy siker.

"Jen - Jen Zee, a Supergiant festőművésze. Imádom a képeit, a Bastionben van jópár, a Transistorban sajnos kevés, de azok mind elsőrangúak."

Nem tudtam hogy így hívják az alkotót, no meg azt sem, hogy egy ember nevéhez fűződik mind. Aztán rákerestem Google-ben...és aztabüdöskurvamindenségit. :Y Instant rajongója lettem a munkásságának...igazán csinálhatna pár festményt Mayaról meg Handsome Jack-ről is...

"A Cull () mellé azért kell a Load (), hogy nagyobb területet fedjen le. Persze 1-2 ellenfél (vagy főleg az Agency Test) esetén valóban inkább a Ping ()"

Hmm, el is felejtettem már hogy ebben is fejleszti a Cull-t. Hát, ezek szerint nekem nem jött be ez a kombó annyira. Amúgy ahogy látom jó pár kombinációt végigzongoráztál már, nem tudom miért várod, hogy valamelyiktől élvezetesebb lesz a harc, ha eddig nem volt eléggé az. :)

"amúgy csak én hallgattam percekig a játékban ahogy dudol Red? :)"

Valószínűtlen. Remek kis ötlet volt a készítők részéről, amit végül Ashley Barrett ellenállhatatlanná tett.

Amúgy a Bastion narratívája is ilyen mozaikszerű, és ilyen érdekes a sztori?

[ Szerkesztve ]

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#20) tescodr


tescodr
tag

Hát igen gyönyörű a hangja Ashlynek de ami fontos tökéletesen passzol Red-hez,bastion ban is hasonló a narratíva bár ott depresszívebb itt azért a kardunk (nem spoilerezek nem nevezem meg ki az) próbálja tartani a lelket a főhősnőben lévén ugye szereti,ezzel ellensúlyozni az elkeseredést.A bastion ban inkább csak mesélő a narratíva.

(#21) gbors válasza [Prolixus] (#19) üzenetére


gbors
nagyúr

igazán csinálhatna pár festményt Mayaról meg Handsome Jack-ről is...

Elég megszállott gamer a csaj, úgyhogy simán előfordulhat :D

nem tudom miért várod, hogy valamelyiktől élvezetesebb lesz a harc, ha eddig nem volt eléggé az.

Hát, asszem ez már tényleg inkább csodavárás :) Annyi realitása van amúgy, hogy a Testekben volt jópár érdekes menet - azok mondjuk inkább voltak fejtörők, mint harcok. Lehet, hogy segített volna, ha az első playthrough-ban nincs ekkora szabadság.

A Bastion egy kézzelfoghatóbb "experience" minden szempontból - konkrétan a történet elég sokáig csak csordogál, a játék második felében kezd igazán érdekes lenni.

(#20) tescodr: Végignézve a stáblistát, egy megdöbbentően kis létszámú, szupertehetséges emberekből álló csapat a Supergiant. Jellemzően egy ilyen team fantasztikus prototípusokkal bír előállni, aztán bedarálja őket a rengeteg favágó munka, termék pedig sehol. Valaki (gondolom Amir Rao) hihetetlen nagy hadvezér lehet közöttük.

[ Szerkesztve ]

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#22) [Prolixus] válasza gbors (#21) üzenetére


[Prolixus]
addikt

"Hát, asszem ez már tényleg inkább csodavárás :) Annyi realitása van amúgy, hogy a Testekben volt jópár érdekes menet - azok mondjuk inkább voltak fejtörők, mint harcok. Lehet, hogy segített volna, ha az első playthrough-ban nincs ekkora szabadság."

Mondjuk azt még mindig nem értem, vagyis talán inkább, nem bírom felfogni, hogy lehet a játék gyenge pontja nálad a harc. :) Ennek a játéknak egy gyenge pontja van, hogy kicsit rövid.

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#23) gbors válasza [Prolixus] (#22) üzenetére


gbors
nagyúr

A fő gond az, hogy nem szórakoztat, akadálynak látom, amit le kell tudni, nem tudok elmerülni benne. Valószínűleg már a koncepció sem fekszik nekem. A Turn () korlátlan idejű tervezése még OK, de a végrehajtás alatt az áll-az-idő-de-azért-nem-egészen állatira zavar. Aztán a Turn () recharge alatti majdnem teljes védtelenség kifejezetten irritál, főleg, hogy a legtöbb ellenfél gyorsabb nálam. Ha viszont a Turn () végébe mindig beletervezem a védekezést, akkor állati egysíkúvá válik a dolog. Ezért próbálkoztam már a végén a Tap () + akármi és Bounce () + Switch () + Jaunt () kombóval - aztán 10 limiter mellett is full health-tel zártam a legtöbb harcot (ami esetleg elveszett, azt visszahozta a Tap () ).

De mindegy, én nem hiszek abban, hogy egy játéknak minden szemponból tökéletesnek kell lennie, és a Transistor bőven ellátott élményekkel az összes többi aspektusában :)

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#24) [Prolixus] válasza gbors (#23) üzenetére


[Prolixus]
addikt

Nincsenek ellenérveim, max az, hogy tiszta hülyeségeket beszélsz. :DDD Persze nyilván ez már egy nagyon szubjektív dolog, szóval készségesen elfogadom amit írsz. Azért kicsit örülök annak, hogy ezek közül egyik sem volt számomra negatívum, én a játék minden percét élveztem, ilyen pedig nagyon régóta nem fordult elő velem.

Bevallom egyébként a Bastiont még azért nem vettem meg (várok valami leárazásra), mert ha jól láttam, ott csak real-time harc van, és a Transistor rendszere után kissé fenntartásaim vannak, hogy nem-e lesz sokkal rosszabb a real-time harc egy ilyen típusú játékban.

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#25) gbors válasza [Prolixus] (#24) üzenetére


gbors
nagyúr

A Bastionben egy konvencionális, de jól megcsinált realtime harcrendszer van. Két fegyverből és egy kiegészítőből álló loadoutokat használsz, kb. 10 fegyverből (vegyesen melee és ranged) és 15-20 kiegészítőből lehet válogatni, ill. a fegyverekhez vannak upgrade-ek. Az biztos, hogy a Transistor rendszere innovatívabb.
Amúgy miért nem próbálod ki a demot?

[ Szerkesztve ]

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#26) [Prolixus] válasza gbors (#25) üzenetére


[Prolixus]
addikt

Mert eddig nem tudtam, hogy van hozzá demo. :) De köszi!

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#27) gbors


gbors
nagyúr

Újabb SuperGiant játék a láthatáron - Hades.

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Transistor
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.