Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#94) Batman2 válasza mityku (#93) üzenetére


Batman2
őstag

Szevasz

Én még azon törtem a fejem picit, illetve csak elvi szinten, hogy ha már karburátorról van szó, akkor esetleg lecserélném a trabicskbe a karburátort, vagy a motornak megfelelő wv polo motor, vagy esetleg egy régebbi fiát motor központi befecskendező egységére és akkor erősebb is lenne a motor, stabilabban is menne és kevesebbet fogyasztana, nem utolsó sorban környezetvédelmi szempontból is jobb kategoriába esne.

Mondjuk, ha ennek a motornak megfelelő wv polo motorjára szereltek valaha is központi befecskendező egységet, akkor az lenne a legegyszerűbb, csak át kellene szerelni a leömlő csövel együtt az egészet, bekötni az elektronyikát és kész ! ;)

Ha másik járgányét akarnám erre passzitani, akkor már lehet kisebb átalakítás kellen, és ki tudja, hogy viselkedne utána !? :U
A másik, hogy asszem a befecskendezős rendszernél már a kipufogóban is van valami gázérzékelő (tán az a lambda szonda), azt is be kellene utólagosan építeni, hogy a ketyere működjön.

No, de térjünk vissza a realitások talajára, az egyik bótban azt mondták, hogy van felújító készlet, ami a karburátor gumi alkatrészeit, szelepeit és a tűszelepet tartalmazza, tán valami 4500-ért !
Az egész jó, egyelőre ez lesz, aztán majd valamikor aleszedem az egészet, szétdarabolom, és felújítom.

Tényleg, a mai ladákban is már befecskendezés van !
Akár egy olyannal lehetne a Te motorodat is házasítani !
Lehet, nem lenne olyan bika, mint dupla wéber karbival, de nem is enne annyit és a régihez képest hozna a konyhára némi plusz lóerőt !

Üdv.:

Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.