Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sixkiller6

    őstag

    túl vagyok lassan 60 óra játékon, amiből kb 40 a svábokkal (Suebi), a maradék főleg Spárta volt.

    svábokat közép/észak-eu, gallia és a brit szigetek meghódítása után abbahagytam, mert nem igazán kötött már le. elég kaotikus a seregfejlesztés, industry, agriculture, religious, city centre fejlesztéseken keresztül lehet az új seregekhez eljutni. ezt nem is igazán értettem, hogy mi szükség van erre. a seregek erejét jól lövi be a gép, alig kellett csatát vállalnom.
    Nyugis indulást és élményt nyújt, mert nem nagyon támadnak be sehonnan sem.

    a spártai vonal sokkal közelebb áll a korábbi játékokhoz, Industry vonalon jönnek az új seregek. Spártával viszonylag könnyű a játék, viszonylag hamar lerohantam a szövetségeseket (epirus, athén, makedónia), utána irány kisázsia és irány pannonia és dacia.
    spártai hopliták nagyon jól teljesítenek, bár a gép nagyon alulbecsüli őket, gép által simán vesztesnek ítélt csatákat viszonlyag simán lehoztam, ezért aztán sokat kell harcolni velük.
    Könnyű fejlődni a seregekkel, mert egész közelkelet ránkmozdul már a legelején, aztán persze kapnak az arcukra és sorra jönnek békét kötni.

    szerencsére nagy gondom nincs a játék futásával, fullhd ultra/extrém-ben szépen fut.

    játékélményben viszont egyértelmű negatívum, hogy a városok méretén kívül nem sok minden változik a fejlesztések hatására. jobb volt a róma 1, ahol egyre csillivillibb épületek születtek, még ha az a városképen nem is látszott, csak a listában.

    AI elég ostobának tűnik, legzavaróbb butaság talán, hogy egészen minimálseregekkel támadgatja meg a fullos városokat körről-körre az esély leghalványabb jele nélkül.
    Csaták javarészt káoszba fodulnak, mindenki mindenki ellen jelleggel, bár a rendezettség erőszakos fenntartása nagyon sokat dob az esélyeinkel (bekerítés, oldalbatámadás)

    balliszták brutális pusztítást tudnak bevinni, még mielőtt fizikai ütközetre kerülne a sor, ez viszont egy nagyon ostoba dologra világít rá: az ellenfél nem tesz semmit, csak hagyja, hogy a balliszták kivégezzék őket. semmi visszavonulás, vagy attak, csak várakozás.

    ezért aztán a balliszták (onagerek, skorpók) használata nagyon ajánlott. giant ballista már lvl2es épülettel (Field Engineer's Workshop, Battering Ram tech kell hozzá) elérhető.

    Rabszolgák témakörben még nem látok tisztán: bőven lehet belőlük szerezni a csatákkal, termelnek is szépen pénzt, de az általuk okozott negatív hangulatot kordában kell tartani. de el tudom képzelni a rabszolgatartó Athént, ahol a lakosság jó része slave. ki fogom próbálni.

    elsőre ennyi

    [ Szerkesztve ]

    - no es importante -

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés