Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#6) ANDROID???


ANDROID???
addikt

Alcatel Ot 995, a T-Mobiletől.
Természetesen gyári hibásan kerül pixelhibával a szervizbe, Telemax "drágához" 2012.augusztusban 1. alkalommal. Beküldve karcmentesen makulátlan állapotban, mert én sem azért vettem a telefont, hogy úgy nézzen ki mint egy bontott tégla. Visszakerült több mint 2 hét elteltével oldala végigkarcolva látszott rajta, hogy azt csavarhúzóval azon a sarkán próbálták felnyitni a hátlapot ahol nincs erre kiképzett "döntött rés", ez a döntött rés a másik sarkán található, és körömmel könnyedén nyitható. Biztosan logikával rendelkező odafigyelő alapos egy "marha" volt aki megpróbálta felnyitni. Lényeg, hogy jelezték a készülékem szervizből való átvételének lehetőségét, így a készülék visszaküldése így nem lett kérdéses.
A 2. szerviz után úgy érkezett vissza a készülék, hogy a keret ki volt cserélve, de a kijelző mozgott, így kértem a készülék cseréjét (ezt továbbiakban minden szervizelés alkalmával megtettem).
A 3. szerviz után karcosan mozgó kijelzővel érkezett vissza, így 1-2 hét használat után visszaküldtem ismét a készüléket.
4. alkalommal visszaérkezett a készülék mozgó kijelzővel immár szennyezésekkel a kijelző alatt, így megint visszaküldtem a telefont, hogy jó lenne ha kicserélnék, mert ez így nem járja vagy legalább kapják össze a szervizelés módjukat. A T a Telemaxra a Telemax a T-re mutogatott a cserével kapcsolatban.
5.alkalommal szintén mozgó kijelzővel került vissza a készülék, egyéb más hibát nem tapasztaltam csak egy újabb karcot a kereten, de a t.köm már nagyon tele volt az egésszel és megkerestem a fogyasztó védelmet.
Ők tovább passzoltak a Békéltető testülethez, megvolt a meghallgatás, természetesen a T-től senki nem jelent meg csak egy levelet küldtek a Békéltetőnek, mely szerint ők tudomásul veszik a testület döntését, de nem veszik magukra kötelezettségnek.
A testület a T-nek javasolta a pénzvisszafizetést esetleg a cserét, erről levelem volt.
A levéllel bementem a T-hez, ott azonnal az üzletvezetőt kerestem, persze neki nem volt ráhatása, hogy cseréljék a készüléket, és egy másik osztály foglalkozik az ilyen jellegű ügyekkel. Aztán lepasszolt egy ügyintézőhöz, mivel én tájékoztattam a határozott meglátásomról, mégpedig, hogy nem megyek el amíg a panaszomat fel nem veszi, mert én sem levelét sem emailt nem írok (korábban írtam már eleget a T-nek és a szutyokmaxnak is, telefon is stb.), már elegem volt teljesen. Így elment a panaszt lefaxolni a megfelelő osztályhoz, érdekes módon az irodából úgy jött vissza, hogy visszavásárolják a készüléket a webshopos áron és az T-pontos áron pedig papíron levásárolom kapok egy újat és mehetek örömmel, természetesen ehhez jár egy újra ketyegő 24hó, persze elküldtem őt faxolni, és érdekes módon úgy jött vissza, hogy ok, mehet a rendes áron...
Akkor már untam az egészet így elfogadtam, örültem, hogy új készüléket kapok végre.
Érdekes, hogy a korábbiakban ha üzletvezetőt kerestem nem lehetett elérni, és nem volt hatásköre a csere mellett dönteni, és tessék immár lett...
Ez 2013.februárban volt.
Ez az új készülék 3 napon belül ment cserére, szintén volt pixelhiba, ott a szerviz közölte velem, hogy holnap ne jöjjek semmi hibával ha lehet, mert megy a telelmaxhoz, (ez már a sokadik paraszt beszólás volt a WESTEND T-pont szervizeseitől) szerencsére ez a készülék jó volt pont 2 hónapos koráig, ott az egyik reggelre a töltőről levéve elkezdett forrósodni és 30 perc alatt lemerült, már tudtam, hogy ez megint telemaxhoz fog kerülni, és már előre féltem is az eredménytől.
Bevittem és ott volt a tel 2 hétig ismét, onnan visszajött fődarab csere után és új akkuval, ismét volt egy pici karc a kereten, de immár azt letojtam. Elvittem és észrevettem, hogy a térerő ingadozik nagyon és ahol eddig full térerő volt ott akkor csak 2-es volt, így vissza a szervizbe nagyin határozottan szólítottam fel a szervizest, hogy nagyon gyorsan intézzék mert a cipő tele a hülyeségeikkel és a telemaxfoséval is.
Visszakaptam a készüléket azóta ezt használom, a GPS eldobálja a jelet folyamatosan, és merül mint a villám wifivel vagy GPS-el, más telefonokhoz képest is, de már nem mertem visszavinni, most vagyok ott, hogy meguntam megint ezeket a hibákat, így lehet megint beviszem. Állítólag talán már másabbul állnak a telefonokhoz, és remélem az enyémhez nem lesz alkatrész és nem tudják javítani, hogy hibátlan legyen, remélem vagy a pénzemet kapom vissza vagy valamilyen más fajta készüléket vehetek igénybe.
A történethez hozzátartozik, hogy a T-nél nagyon bátran beszóltak a szervizesek és közölték, hogy hiába fogok menni a fogy.véd.-hez mert a törvény nekik kedvez amely alapján akár mehetek hetente akkor hetente fogják a Telemaxhoz küldeni a telefont.
A Telemax oldalán nem tudtam "bejelentkezni", nem engedett fel a telefont elég nehezen vették fel, holt hogy 2 napig folyamatosan próbáltam hívni őket és csak harmadnap sikerült őket elérni,
Telefinin elég bunkók voltak...
Szervizelni nem tudnak, vagy nem akartak passz, de ennyit rohangálni még nem kellett telefon után...
Összefoglalva: A telefon szervizelés és az ügyfél elégedettség nem az erősségük, ez tény.
Ez a "rövid" leírás, segítség lehet másoknak aki épp oda tervezik vinni a telefonjukat. Fotót kell készíteni a leadás pillanatában a készülékről, minél jobb minőségben. Így a külsérelmi nyom okozás bizonyítása könnyebben megy...

(bocs ha hosszúra sikerült)

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.