Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Mr Dini:] Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- [Re:] [Lalikiraly:] Gigabyte G5 MF notebook bemutató
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Helyettesíthetik-e gépek az emberi fordítókat?
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
590227
aktív tag
Egész egyszerűen az alapcsomag előfizetéshez, nem volt digitális vételi lehetőség.Az egyik szerelő igen nagy arc,mert szerinte az internet tökéletes,és a több száz panaszos hülye.A Tarr központ hazudik amikor nincs NET,és azt állítja,hogy dolgoznak a hibán.Az egészben az a bibi,hogy egyetlen hibabejelentő van,amit hívni lehet.Állítólag szeptember óta nem tettünk panaszt.A telefonlistáink teljesen mást mutatnak.Köszönöm a segítségeteket.
Téma tudnivalók
Olvasd el az összefoglalót!