Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Cseppino: Windows 11 25H2 frissítés – Újdonságok, AI-funkciók és rejtett beállítások.
- lezso6: Miért is jó, ha dohányzol?! Megéri rászokni!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- GoodSpeed: Aquaphor Modern víztisztító
Új hozzászólás Aktív témák
-
BonFire
veterán
válasz
Di Natale #3067 üzenetére
Énnekem online volt beszédórám heti háromszor 1x60, és 2x30 perc. Az egyórásban a tanár irányította, miről kell beszélni. Megszabott feladatok. Szókincsfejlesztés, őáltala ajánlott szinonimák használatával. Én mondtam valamit, ő kérdezte, hogy ismerem-e annak a szónak a szinonimáját, ha nem, akkor mondott egyet, amit már használnom is kellett rögtön. A szintnek megfelelő YouTube-videóból a megértett szöveg saját szavakkal történő összefoglalása emlékezetből. Kapcsolódó kérdésekre válasz. Izzasztó 60 percek voltak, mert a legváltozatosabb témákról kellett beszélni, amit esetleg nem is ismerek. Mondjuk a foci. Ilyenkor természetesen halandzsázik az ember, vagyis improvizál annyit, amennyit tud róla. Például, hogy a bíró meze fekete, aztán ha nem tudom, hogy hívják a partjelzőt, akkor rákérdezek, és a tanár megmondja. Meg kell tanulni rákérdezni az általad nem ismert kifejezésekre, azaz körül kell tudni írni, amit tudni szerenél. Utána pedig a mondatodat befejezheted a megismert szóval.
Ez a random témaválasztás azért jó, mert az embernek fogalma sincs róla, hogy milyen szavakat nem ismer. Visszatérve a focira, ilyen lehet például a mez, játékvezető, partjelző, síp stb. Mivel neked kell róla beszélni, biztos lehetsz benne, hogy belefutsz valamibe, amit még nem tanítottak. Ilyenkor azért van a tanár, hogy megtanítsa. De az, hogy mennyit fogod használni a továbbiakban, azon múlik, mennyire használod ezeket.
A 2x30 perces óra a "mi újság, hogy telt a napod/heted" jegyében fogant kötetlen beszélgetés volt, amelynek célja a fesztelen társalgás gyakorlása.
A hét többi napján a tankönyv anyagainak önálló feldolgozása történt. Olvasmány, könyv, munkafüzet stb. Ez egy 1 éves kurzus volt.
B1+ szintről (B1-nél magasabb, B2-höz nem elég) indultam, az alapozás önállóan megvolt. Így C1-ig jutottam el egy év alatt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Nintendo Switch
- Androidos tablet topic
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Házimozi belépő szinten
- Milyen okostelefont vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! Honor 400 Lite, Honor 400, Honor 400 Pro
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H170 i7 6700K 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080 8GB ZALMAN S2 TG A-Data 600W
- Bomba ár! Dell Latitude 5580 - i5-7GEN I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W11 I Garancia
- Samsung Galaxy S24 Ultra / 12/256GB / Gyári független / 12Hó Garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3180
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest