Hirdetés

Aktív témák

  • regvoltrossz

    aktív tag

    válasz zeg #40330 üzenetére

    A legutóbbi Városi Közlekedés szakfolyóiratban részletesen szerepeltek Szeged közeljövőben megvalósuló közlekedésfejlesztési tervei (98%-ukra már mindenféle engedély megvan). Ebben szerepelnek a kialakítandó zónák is, ami gyakorlatilag azt jelenti, hogy a sugárutakat és külső körutakat kivéve a városban mindenütt a max sebességed 20 esetleg 30 km/h lehet csak. Azt, hogy a Tisza Lajoson belül minden autó ki lesz tiltva és csak a tömegközlekedés hajthat be már mindenki tudja, vagy legalábbis sejti. Ennek három pillére van/lesz
    1. A felújításokkal együtt folyamatosan szüntetik meg a behajtásokat (legközelebbi ilyen csapásirány: Dugó tér, Nagyáruház környéke). Ezzel együtt erőltetik a parkolóházak, mélygarázsok építését (1-es SZTK mögött, Domus előtt, Árkád alatt stb.)
    2. Brutálisan megemelik a belvárosi parkolási díjakat, hogy jobban megérje inkább ilyen fenti parkolókba pakolni az autót. Ezzel egyidejűleg sok-sok egyirányúsítás változtatás, folyamatos forgalomcsillapítás
    3. Alsóvárosi híd megépültével a folyamat lezárása a Tisza Lajoson belül teljes gyalogoszóna.
    Nos a fentieket lehet bírálni de szerintem jó irányba indult el a város azzal, hogy arra buzdít a tömegközlekedést használd inkább a városon belül mint az autódat.

    Oly korban éltem én e földön, mikor a majom visszaszállt a fára,a százrészes tévédrámák közé,hol a hős daliás menedzser, lő, sose fél,s az elhagyott nő könnyek közt kefél. [Orbán Ottó]

Aktív témák

Hirdetés