Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • laci80

    tag

    válasz Czjano #73 üzenetére

    én tut nem tenném rá a procimra a peliter-t mert szerintem körülményes.Azt gondolom, hogy a radi és a proci közé kellene tenni természetesen a meleg oldalt vissza hűtve a megfelelő hőmérsékletre(figyelembe véve, hogy ez a fajta hűtés a hő különbségen alapul) a pelitert pedig külön táprol müködteni, és szerintem ugy kellene be lőni, hogy ha kapcsolod a gépet akkor egy késleltő elöször inditja a vizet és a peritert, majd indul a gép, a le állitás pedig forditott sorrendben. természetesen ehez kelll egy jol szellőző ház is és nem árt a radit hűteni egy 12 cm-es ventivel kis ford számon. bár tudni kell, hogy én amd-re tenném a hűtést és elég lenne ha alapon 5-6 fokon 100%-on pedig max fokon tartaná a procit.

    épitő jellegű ötleteket ill. kiegészitéseket szívesen fogadok


    szerintem érdemes itt is szét nézni:[link]

    [Szerkesztve]

  • HERR Z

    veterán

    válasz Czjano #73 üzenetére

    a peltier végülis használható csak nem léghűtéssel. Az ami már ér is valamit az 1, fogyaszt durván 2, fűt is keményen amit a vízhűtés visz el rendesen...szóval peltier+lég kombót ne erőltessétek, egy kilós heatpipe-os csoda+nagyonjól szellőző ház se bizti hogy elég lenne...
    vízhűtés hűtése...hmm...egyszerűbb ha a radiátort beteszitek a hűtőbe vagy fagyasztóba:)
    a radiátort vagy ventivel hűtőd vagy stabil hideg közeggel....
    a peltierrel hűtőtt vízhűtés ott bukik meg hogy akkor hűteni kellene azt is, az már már nevetségesen nézne ki, amúgy meg egy autó motorhűtő radija -ami úgy 30-50x60-100cm simán elvisz passzívan minden szirszar nélkül akármennyire agyontuningolt gépet, vgat chipsetet

Új hozzászólás Aktív témák